Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #1 Skrevet 29. september 2021 Leste på den tråden laget av en anonym bruker der det er så klart mange forskjellige meininger anngåendes dette med og sende gavene til foreldreren som har barnet i jula Og da lurer jeg på hvor gammel er barnet og hvor mye er barnet feks hos far? har dere veldig god sammarbeid? tar barnet med seg de gavene som er fra deg og din familie med seg tilbake? Eller for de bli hos far/mor? Vis ja, er ikke det litt kjipt og ikke se barnet leke med det dere har gitt dem? Uansett om jeg vet at det er barnet sine leker men om det er dyre eller ting som betyr noe skal få ligge igjen hos andre forelderen? og synes så klart det er helt Ok for dere som har egne tradisjoner og gi gavene når barnet kommer tilbake det er det vi her også har blitt enige og ungen tar ingen skade av det han er 4 år meg og faren har ikke dårlig sammerbeid men litt greit for barnet og ha noen nye leker her og hos far når det kommer til julegaver (synes jeg da) spesielt vis man kjøpe dyre gaver og de skal ligge borte hos far, der han bare er annen vær helg fredag-mandag. synes alle skal gjøre som de trives med og er koseligt for barnet og feire litt med mor/far sin side også Anonymkode: 59518...6e1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2021 #2 Skrevet 29. september 2021 Gavene jeg gir til barna er til barna. Klær de får er ofte led hjem til meg da de er her mest. Da de var mindre og fikk leker, så valgte de selv hva de ville ha med hjem til meg og hva som skulle bli hos far. Så lenge barna leker og har det fint hos oss begge, så er det ikke sånn at det er krise om de har en leke de har fått av meg eller familien min hos far. Jeg kjøpte heller aldri leker til dem da. Det var det så mange andre som gjorde. Nå som de er eldre (11 og 13) så velger de selv hva som skal være hvor. Bortsett fra at far bestemmer at det de får av hans familie skal være hos han da. Barna er hos far hver 3. helg og annenhver jul. Anonymkode: 8552f...50a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #3 Skrevet 30. september 2021 Den barnet feirer jul hos, skriver opp hva han får av "den andre siden" og alt leveres tilbake til "riktig hjem". På den måten får vi takket ordentlig for gavene Gaver fra min side kommer tilbake til meg og omvendt. Er det noe barnet vil ha med seg den ene eller andre veien, er det også ok. Anonymkode: 936b6...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå