Gå til innhold

Tråden sutring!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg få spørre om det var en person som fikk mye pepper som gjorde at den ble slettet?  Fikk ikke lest og ville vite. 

Anonymkode: 1b9b7...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett noen spørre hva en slettet tråd handler om. Wow. Men det var en som var lei av alle sutretrådene. Sånn, da vet du det.

Anonymkode: a9f48...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri sett noen spørre hva en slettet tråd handler om. Wow. Men det var en som var lei av alle sutretrådene. Sånn, da vet du det.

Anonymkode: a9f48...cd7

Ville vite om det var personangrep på en person. Leste litt og var om en bestemt. 

Anonymkode: 1b9b7...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er også lei alle klagetrådene, men var det rettet mot én enkel bruker? 

Anonymkode: 6690f...9e1

Det jeg leste så var det det ja!

Anonymkode: 1b9b7...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Er også lei alle klagetrådene, men var det rettet mot én enkel bruker? 

Anonymkode: 6690f...9e1

Det noen i den tråden mente var at det er én og samme person som har opprettet alle "klagetrådene". For det første vet man da virkelig ikke det, da de er skrevet av anonym bruker.  For det andre spiller det virkelig ingen rolle at det opprettes klagetråder. Dette er et forum man er på frivillig. Klagetråder bryter ingen regler. 

Anonymkode: a9f48...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det noen i den tråden mente var at det er én og samme person som har opprettet alle "klagetrådene". For det første vet man da virkelig ikke det, da de er skrevet av anonym bruker.  For det andre spiller det virkelig ingen rolle at det opprettes klagetråder. Dette er et forum man er på frivillig. Klagetråder bryter ingen regler. 

Anonymkode: a9f48...cd7

Trodde heller ikke det. Hadde trådene vært opprettet med nick hadde det vært noe helt annet. 

Anonymkode: 6690f...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Var den ille og stygg? 
 

Skal vel mye til at ting blir slettet her? 

Anonymkode: 1b9b7...32b

Tja, kommer an på øyet som ser. Begrunnelsen for sletting er: Tråden "Jeg er så lei av alle disse sippetrådene!" er fjernet da tråden legger opp til negativ brukerdebatt og spekulasjoner.

 

Det ble ihvertfall negativ brukerdebatt og spekulasjoner.  Fordi noen tror de vet og tror de sitter på sannheten. 

Noen ting blir slettet fort og man vet ikke hvorfor. Andre ting kan bli stående i flere uker uten at det blir slettet(ja, det ble rapportert opptil flere ganger). 

Anonymkode: a9f48...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden rettet seg inn mot flere brukere og det ble dermd negativ brukerdebatt, samt at det ble spekulasjoner rundt hvilken brukere som sutrert.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...