Gå til innhold

Hvor er innlegget Lei sutring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så jeg bør ikke reagere på det? Jeg vet det er et forum osv, men allikevel ikke greit synes jeg. 
 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Du har funnet enda en ting å syte om. Gratulerer. 

Anonymkode: 08139...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så jeg bør ikke reagere på det? Jeg vet det er et forum osv, men allikevel ikke greit synes jeg. 
 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Jeg tenker at du bør tenke over hva dette forumet gir deg. Slik du svarer her og hvordan du henger deg så opp i dette kan tyde på at du kanskje har best av å ikke bruke slike forum . Personlig så mener jeg at du lager problemer ut av ingenting her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ville ikke du viste det dersom det var deg? 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Nei. 

Anonymkode: a1b72...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (24 minutter siden):

Det er noko merkeleg å nærast søke å rekonstruere ein sletta tråd, eg opplever at du no prøvar å framprovosere det som ev. førte til sletting av tråden for så å kunne forsvare deg.

Om det var slik at du vart dårleg behandla, og at det førte til sletting, så er det jo du som har vunne. Slå deg til ro med det, og gå vidare.

Takk! Skal la det gå. 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Du har funnet enda en ting å syte om. Gratulerer. 

Anonymkode: 08139...165

Du misforstår jeg vil se etter kjekke og positive ting. 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (55 minutter siden):

Jeg tenker at du bør tenke over hva dette forumet gir deg. Slik du svarer her og hvordan du henger deg så opp i dette kan tyde på at du kanskje har best av å ikke bruke slike forum . Personlig så mener jeg at du lager problemer ut av ingenting her.

Så jeg bør bare la det ligge at folk snakker meg ned? 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så jeg bør bare la det ligge at folk snakker meg ned? 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Så lenge varte det altså at du skulle la det gå....33 hele minutter

Anonymkode: abfe1...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bare de par første svarene i tråden som ble slettet, så vet ikke hvordan den utviklet seg.

Uansett, det at tråden ble rapportert og at moderator deretter slettet den gir jo medhold i at det som ble skrevet i tråden ikke var akseptabelt og det er jo noe som støtter deg, hvis kommentarene var om deg.

Det du gjør med å starte opp igjen og drive denne tråden frem, det virker på meg nesten som en form for selvskading, for det blir fokus på negativitet, fremfor det motsatte (selv om du sier du ønsker å se det positive som du sier ble skrevet om deg).

Har man det vondt så er det lett for å gå i en negativ tankespiral hvor man nesten forsterker det negative. Prøv å stoppe akkurat det, HI, gi slipp, ta til deg det som er positivt ved forumet, og rapporter inn og/eller overse alt annet. Hvis du ikke gir det negative som skrives oppmerksomhet hos deg selv, så kan det ikke skade deg.

Om du ikke har en fagperson å snakke med, snakk med legen din, sjekk kommunens lavterskeltilbud med psykiatrisk sykepleier e.l., få en henvisning til psykolog. Har man en veldig tøff periode så har man ofte behov for å snakke om det, men samtidig er man ofte veldig sårbar, og da er ikke alltid slike forum som dette det beste, fordi man ofte da ikke greier å overse det negative og det får for mye plass, samtidig som man kanskje går glipp av de positive eller konstruktive tilbakemeldingene. Hvis man er veldig sårbar, som man kan være i visse livssituasjoner, så kan det være bedre å ikke skrive om problemene her, men heller ta det med fagfolk. Ikke bare fordi man hos fagfolk får en profesjonell tilnærming og hjelp. Men også fordi det å stadig bruke energi på å skrive om problemer her inne kan bli en slags selvskading hvor man fokuserer mer på det negative.

Vet det kan være tøft. Men søk hjelp hos fagpersoner, HI, hvis du har det tøft, og forsøk å bruke forumet for ting som er mer positive.

Anonymkode: ddb58...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg leste bare de par første svarene i tråden som ble slettet, så vet ikke hvordan den utviklet seg.

Uansett, det at tråden ble rapportert og at moderator deretter slettet den gir jo medhold i at det som ble skrevet i tråden ikke var akseptabelt og det er jo noe som støtter deg, hvis kommentarene var om deg.

Det du gjør med å starte opp igjen og drive denne tråden frem, det virker på meg nesten som en form for selvskading, for det blir fokus på negativitet, fremfor det motsatte (selv om du sier du ønsker å se det positive som du sier ble skrevet om deg).

Har man det vondt så er det lett for å gå i en negativ tankespiral hvor man nesten forsterker det negative. Prøv å stoppe akkurat det, HI, gi slipp, ta til deg det som er positivt ved forumet, og rapporter inn og/eller overse alt annet. Hvis du ikke gir det negative som skrives oppmerksomhet hos deg selv, så kan det ikke skade deg.

Om du ikke har en fagperson å snakke med, snakk med legen din, sjekk kommunens lavterskeltilbud med psykiatrisk sykepleier e.l., få en henvisning til psykolog. Har man en veldig tøff periode så har man ofte behov for å snakke om det, men samtidig er man ofte veldig sårbar, og da er ikke alltid slike forum som dette det beste, fordi man ofte da ikke greier å overse det negative og det får for mye plass, samtidig som man kanskje går glipp av de positive eller konstruktive tilbakemeldingene. Hvis man er veldig sårbar, som man kan være i visse livssituasjoner, så kan det være bedre å ikke skrive om problemene her, men heller ta det med fagfolk. Ikke bare fordi man hos fagfolk får en profesjonell tilnærming og hjelp. Men også fordi det å stadig bruke energi på å skrive om problemer her inne kan bli en slags selvskading hvor man fokuserer mer på det negative.

Vet det kan være tøft. Men søk hjelp hos fagpersoner, HI, hvis du har det tøft, og forsøk å bruke forumet for ting som er mer positive.

Anonymkode: ddb58...2ee

Takker for svaret ditt. Setter pris på! 
 

Ja, ser at jeg er så flink å lukke ut de negative svarene jeg får. De plager. Klarer ikke helt å ignorere de som jeg bør. Skal prøve å ikke la de gå inn på meg. Setter pris på de konstruktive og positive svarene jeg har fått og det er heldigvis noen av de og, 

Ja, må gjerne vurdere litt bruken min her. Men behovet kommer gjerne når jeg sitter alene og kanskje ikke har det så bra og tankene spinner om kveldene. 

Problemet er at man av og til skulle ønske at noen tok deg i armene og ga deg en klem og da det går/blir bra. Og omtanke og ikke pepper! 
 

 

Anonymkode: 9a0f0...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...