Gå til innhold

Tyde eggløsningstest


Aik1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og typen prøver nå å bli gravide etter at jeg sluttet på p-piller for over 2 mnd siden, hadde valig menssyklus forrige måned og venter nå igjen om 7 dager. 
 

Første bildet viser to eggløsningtester tatt for 2 dager siden, 2 bilde viser tester tatt for 1 dag siden og siste bilde viser en tatt rundt kl. 16 i dag og den nederste rundt kl. 00:10. den siste ser ganske positiv ut i mine øyne, men ønsker å høre deres tanker, kan den være falsk positiv og ser den positiv ut for dere? Syntes det er litt rart at den blir positiv 7 dager før forventet mens, men kan jo hende jeg får en lenger syklus nå. Har testet hver dag hele måneden og har ikke vært i nærheten av positiv før nå🤔 Har også tatt graviditetstest som er negativ, noe som ikke er så rart da det fortsatt er noen dager til forventet mens. 
 

Håper på god hjelp og svar😊

 

E429C440-797E-4D41-B6B8-EB4FEB1B5AB4.jpeg

150E0E83-D233-463A-9811-E6E36E7E3BF1.jpeg

37D36214-7731-41F6-AAA5-9132DA40C62C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden siste syklus var som vanlig så tenkte jeg at jeg kom til å få regelmessige sykluser fremover også, men gikk på loette ppiller som hadde en «pillefri uke» og det var denne syklusen jeg da fortsatt i så er vell normalt nå at kroppen går bort ifra den syklusen jeg hadde på ppiller.

har hatt samleie annenhver dag helt siden siste mens og sist igår, så nå håper jeg at jeg slipper mens og heller får en positiv graviditetstest om ca. 14 dager hvis det er tilfellet at jeg har en litt annerledes syklus denne måneden.

Endret av Aik1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering i dag: 

Disse er tatt i dag, vil dere si at de fortsatt er positive?

burde vi kjøre på med samleie i dag og i morgen også for å være sikre?

Håper på flere svar😁🤞🏼

6C238865-9019-4F0D-B888-A85BEAF434BE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...