Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 I en.. men jeg er gift. Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Det er jeg også, og vit at det er vondt. Jeg er gift og han nysingel, men han vet det ikke heldigvis. Vet din? Anonymkode: ae47d...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Det er jeg også, og vit at det er vondt. Jeg er gift og han nysingel, men han vet det ikke heldigvis. Vet din? Anonymkode: ae47d...4f4 Jeg er usikker på hva du mente. Om minn vet at jeg er forelsket i en annen? Nei. Om han fine mannen vet at jeg liker han? Nei. Jeg er gift med en idiot som jeg burde gå fra. Men jeg klarer ikke. Og denne nye fine mannen er i forhold og sikkert for ung og fin for meg 😔😢 Det er ikke håp for meg føles det som. Du da? Lykkelig i ekteskapet? Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er usikker på hva du mente. Om minn vet at jeg er forelsket i en annen? Nei. Om han fine mannen vet at jeg liker han? Nei. Jeg er gift med en idiot som jeg burde gå fra. Men jeg klarer ikke. Og denne nye fine mannen er i forhold og sikkert for ung og fin for meg 😔😢 Det er ikke håp for meg føles det som. Du da? Lykkelig i ekteskapet? Anonymkode: c1d7c...4ac Om du er gift med en idiot og ikke ønsker være sammen med ham, men likevel velger å bli, da er det jo et valg du tar om å være ulykkelig gift. Skal du gå fra mannen så bør det uansett være fordi du og han ikke fungerer sammen, ikke fordi du har en annen i kikkerten. Hvorfor blir du i et ekteskap som du føler ikke fungerer for deg? Har dere ev. gjort noe for å få det til å fungere? Anonymkode: 1d9ac...54e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Om du er gift med en idiot og ikke ønsker være sammen med ham, men likevel velger å bli, da er det jo et valg du tar om å være ulykkelig gift. Skal du gå fra mannen så bør det uansett være fordi du og han ikke fungerer sammen, ikke fordi du har en annen i kikkerten. Hvorfor blir du i et ekteskap som du føler ikke fungerer for deg? Har dere ev. gjort noe for å få det til å fungere? Anonymkode: 1d9ac...54e Vi har gjort alt ! VIRKELIG! Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er usikker på hva du mente. Om minn vet at jeg er forelsket i en annen? Nei. Om han fine mannen vet at jeg liker han? Nei. Jeg er gift med en idiot som jeg burde gå fra. Men jeg klarer ikke. Og denne nye fine mannen er i forhold og sikkert for ung og fin for meg 😔😢 Det er ikke håp for meg føles det som. Du da? Lykkelig i ekteskapet? Anonymkode: c1d7c...4ac Ja lurte på om han du er forelsket i vet om deg Jeg er dessverre ikke i et lykkelig forhold og sex er et ikketema, og får bite tennene sammen i noen år til. Anonymkode: ae47d...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Vi har gjort alt ! VIRKELIG! Anonymkode: c1d7c...4ac Hvorfor holder dere likevel sammen da? Anonymkode: 1d9ac...54e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor holder dere likevel sammen da? Anonymkode: 1d9ac...54e Pga barna og jeg vet ikke helt. Sliter med masse følelser og kaos. Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja lurte på om han du er forelsket i vet om deg Jeg er dessverre ikke i et lykkelig forhold og sex er et ikketema, og får bite tennene sammen i noen år til. Anonymkode: ae47d...4f4 Nei, han vet ikke. Jeg ser på han på jobb hver dag 🥰 kjedelig å høre at dere ikke har det bra 😔 har dere prøvd å ordne opp i det? Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Pga barna og jeg vet ikke helt. Sliter med masse følelser og kaos. Anonymkode: c1d7c...4ac Har barna det bedre av å bo med foreldre som ikke fungerer sammen og hvor det ikke finnes respekt lenger mellom foreldrene - enn å bo med dere hver for dere? Kanskje du kan få noen å snakke med alene, uten mannen din, for å sortere tankene dine? Siden dere har prøvd alt, som du sier, så må du jo finne en måte å enten leve med ham på best mulig måte for både deg, ham og barna. Eller så er det kanskje bedre å gå fra hverandre, og ha mer stabile hjem hver for dere for barna. Få noen å snakke med, du, virker som om du kan ha godt av det. Da vil jeg tro du kanskje får klarere tanker rundt alt annet også. Det er jo ikke unormalt å falle for en annen når man lever i et så dårlig forhold. Da faller man gjerne for en som tilsynelatende har alle de gode egenskapene du mangler i forholdet ditt, en som ser deg, en som det er lett å være omkring. Om han du er forelsket i er like fin og enkel på hjemmebane, det er jo ikke sikkert. Det er heller ikke sikkert at dere to ville fungert som par, selv om dere har en god tone nå. Kanskje du kan bruke denne forelskelsen til noe godt - rydde opp i livet ditt. De følelsene du kjenner på nå, de minner deg om hvordan du ønsker å leve med en mann (selv om det kanskje ikke ender med å være hverken mannen din eller han du er forelsket i). De minner deg om hva du er i stand til å føle for en partner i et godt forhold. Så kanskje kom denne forelskelsen inn i livet ditt for å minne deg på det, slik at du kanskje blir klar til å rydde opp i livet og ev. gå videre. Hvis du og mannen ikke kommer til å få det bedre sammen, da må dere gå fra hverandre hvis du noengang skal få det bra i et forhold igjen. Se om du kan bruke denne forelskelsen som en drivkraft til å gjøre gode endringer med livet ditt, uansett hva de blir og hva det leder til Lykke til Anonymkode: 1d9ac...54e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Har barna det bedre av å bo med foreldre som ikke fungerer sammen og hvor det ikke finnes respekt lenger mellom foreldrene - enn å bo med dere hver for dere? Kanskje du kan få noen å snakke med alene, uten mannen din, for å sortere tankene dine? Siden dere har prøvd alt, som du sier, så må du jo finne en måte å enten leve med ham på best mulig måte for både deg, ham og barna. Eller så er det kanskje bedre å gå fra hverandre, og ha mer stabile hjem hver for dere for barna. Få noen å snakke med, du, virker som om du kan ha godt av det. Da vil jeg tro du kanskje får klarere tanker rundt alt annet også. Det er jo ikke unormalt å falle for en annen når man lever i et så dårlig forhold. Da faller man gjerne for en som tilsynelatende har alle de gode egenskapene du mangler i forholdet ditt, en som ser deg, en som det er lett å være omkring. Om han du er forelsket i er like fin og enkel på hjemmebane, det er jo ikke sikkert. Det er heller ikke sikkert at dere to ville fungert som par, selv om dere har en god tone nå. Kanskje du kan bruke denne forelskelsen til noe godt - rydde opp i livet ditt. De følelsene du kjenner på nå, de minner deg om hvordan du ønsker å leve med en mann (selv om det kanskje ikke ender med å være hverken mannen din eller han du er forelsket i). De minner deg om hva du er i stand til å føle for en partner i et godt forhold. Så kanskje kom denne forelskelsen inn i livet ditt for å minne deg på det, slik at du kanskje blir klar til å rydde opp i livet og ev. gå videre. Hvis du og mannen ikke kommer til å få det bedre sammen, da må dere gå fra hverandre hvis du noengang skal få det bra i et forhold igjen. Se om du kan bruke denne forelskelsen som en drivkraft til å gjøre gode endringer med livet ditt, uansett hva de blir og hva det leder til Lykke til Anonymkode: 1d9ac...54e Jeg kjenner ikke denne fine mannen. Jeg liker bare utseende hans. Er utrolig lenge siden jeg har sett en mann som er tiltrekkende. Det er jo ikke aktuelt å bli kjæreste med han. Det hadde aldri fungert. Jeg har altfor masse problemer i mitt liv. Jeg bare syns det var utrolig kjekt å oppdage at jeg blir tiltrukket av en mann. Var redd jeg var lesbisk. Jeg har stor respekt for ektemannen min. Problemet er at han ikke har respekt for meg eller barna. Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 Jeg er tiltrukket og småforelsket i en kollega. Han i meg og tror jeg. Han er singel, jeg er gift. Blir der jeg er men nyter å være betatt, vi flørter men aldri noe over grensa, syntes det gir litt spenning i hverdagen. Anonymkode: 4e005...6b8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg kjenner ikke denne fine mannen. Jeg liker bare utseende hans. Er utrolig lenge siden jeg har sett en mann som er tiltrekkende. Det er jo ikke aktuelt å bli kjæreste med han. Det hadde aldri fungert. Jeg har altfor masse problemer i mitt liv. Jeg bare syns det var utrolig kjekt å oppdage at jeg blir tiltrukket av en mann. Var redd jeg var lesbisk. Jeg har stor respekt for ektemannen min. Problemet er at han ikke har respekt for meg eller barna. Anonymkode: c1d7c...4ac I så fall vil jo både du og barna ha det bedre av å leve for dere selv, uten ham. Da vil jo barna få et hjem hos deg hvor de blir behandlet godt, og de får deg som referanse for hvordan man kan og skal ha det i et hjem. Det vil være en viktig og positiv motvekt til hvordan de da ev. har det hos ham. Alternativet er at de lever full tid i et hjem hvor de ikke blir respektert, og det er verre. Finn noen å snakke med, gjerne fvk eller legen din. Og se hva du kan gjøre for å få det bedre for deg og barna. Anonymkode: 1d9ac...54e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): I en.. men jeg er gift. Anonymkode: c1d7c...4ac Ok Anonymkode: cc259...be9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Pga barna og jeg vet ikke helt. Sliter med masse følelser og kaos. Anonymkode: c1d7c...4ac Uansett så er kvinnfolk med bagasje det verste menn vet... Anonymkode: cc259...be9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Uansett så er kvinnfolk med bagasje det verste menn vet... Anonymkode: cc259...be9 Det faen i meg det dummeste jeg har lest hittil i dag. Gratulerer med gullmedalje! Hvilke type menn mener du? Anonymkode: ae47d...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det faen i meg det dummeste jeg har lest hittil i dag. Gratulerer med gullmedalje! Hvilke type menn mener du? Anonymkode: ae47d...4f4 Takk 💕 Anonymkode: c1d7c...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det faen i meg det dummeste jeg har lest hittil i dag. Gratulerer med gullmedalje! Hvilke type menn mener du? Anonymkode: ae47d...4f4 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Takk 💕 Anonymkode: c1d7c...4ac Det er jeg som skal si takk. Alle menn. Anonymkode: cc259...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå