Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 Set disse unge flotte kropppene. Dame i 40 årene. Ser at jeg forfaller. Blitt tykkere, magepartiet, henge pupper, flat rumpe, gulere tenner, rynker og henge hals. Ser ikke mye positivt med å bli eldre. Er det noe i det hele tatt? Anonymkode: 4b533...ee2
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Set disse unge flotte kropppene. Dame i 40 årene. Ser at jeg forfaller. Blitt tykkere, magepartiet, henge pupper, flat rumpe, gulere tenner, rynker og henge hals. Ser ikke mye positivt med å bli eldre. Er det noe i det hele tatt? Anonymkode: 4b533...ee2 Er eldre enn deg, men ser ikke problemet. Det er fordi det ikke er et problem. Men gule tenner har jeg ikke. Det kan du gjøre noe med. Og selvtilliten bør du jobbe med. Passer seg med en liten 'skjerp deg' her nå. Anonymkode: 0a28b...4a9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Set disse unge flotte kropppene. Dame i 40 årene. Ser at jeg forfaller. Blitt tykkere, magepartiet, henge pupper, flat rumpe, gulere tenner, rynker og henge hals. Ser ikke mye positivt med å bli eldre. Er det noe i det hele tatt? Anonymkode: 4b533...ee2 Deg om det. Selv er jeg 45 og har aldri følt meg mer vell med meg selv. Jeg har helt sluttet å gå rundt å bekymre meg for hva alle andre må tenke, noe jeg gjorde mye når jeg var yngre. Men, når det er sagt så prøver jeg å holde meg til en viss grad i form med å trene. Jeg nyter mat, men begrenser det som ikke er bra form meg. Og det viktigste, jeg smiler og er imøtekommende med de jeg treffer. Anonymkode: 483d8...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Spør du seriøst om det er noen fordeler ved å bli eldre? Det er nå uansett bedre enn å være dau. Anonymkode: 9868b...19e
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Set disse unge flotte kropppene. Dame i 40 årene. Ser at jeg forfaller. Blitt tykkere, magepartiet, henge pupper, flat rumpe, gulere tenner, rynker og henge hals. Ser ikke mye positivt med å bli eldre. Er det noe i det hele tatt? Anonymkode: 4b533...ee2 Å være i live er vel det mest åpenbare. Du kan leve og du kan selv jobbe med din egen kropp og psyke om du ønsker det. Vekt kan gjøres noe med, kroppen kan bli strammere, inkl. både mage og rumpe, riktige bh'er gjør underverker for pupper som er begynt å henge, kosthold og livsstil kan til en viss grad påvirke rynker - og i hvert fall gløden i huden. Tenner er det mulig å gjøre noe med også, for de fleste. Skal du bruke resten av livet ditt til å sammenligne deg selv med ungdom og unge i begynnelsen av 20-årene, da har du jo bestemt deg for at du ønsker å være misfornøyd resten av livet. Det hadde ikke jeg orket, så jeg ville jobbet med å snu fokuset og tankegangen og tatt tak i egen livsstil og jobbet for å bli fornøyd med deg selv. Å bli eldre er ikke et forfall, men om man ikke tar ansvar for egen helse og livsstil, da kan man forfalle. Anonymkode: 0e216...276
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Å være i live er vel det mest åpenbare. Du kan leve og du kan selv jobbe med din egen kropp og psyke om du ønsker det. Vekt kan gjøres noe med, kroppen kan bli strammere, inkl. både mage og rumpe, riktige bh'er gjør underverker for pupper som er begynt å henge, kosthold og livsstil kan til en viss grad påvirke rynker - og i hvert fall gløden i huden. Tenner er det mulig å gjøre noe med også, for de fleste. Skal du bruke resten av livet ditt til å sammenligne deg selv med ungdom og unge i begynnelsen av 20-årene, da har du jo bestemt deg for at du ønsker å være misfornøyd resten av livet. Det hadde ikke jeg orket, så jeg ville jobbet med å snu fokuset og tankegangen og tatt tak i egen livsstil og jobbet for å bli fornøyd med deg selv. Å bli eldre er ikke et forfall, men om man ikke tar ansvar for egen helse og livsstil, da kan man forfalle. Anonymkode: 0e216...276 Hva gjør du forresten for å trives med deg selv, din egen kropp og eget liv, Hi? Anonymkode: 0e216...276
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Jeg er 54. Endelig er puppene blitt myke nok til at de kan plaseres i nesten alle bh-er. Jeg slipper mensen og med overgangsalderen forsvant migrenen. Håret får sølvstriper helt av seg selv og ungene er så store at jeg får nok søvn. Kroppen er sunn og sterk. Jeg kan løpe langt og har lært mange aktiviteter. Hjernen fungerer. Ganske pen er jeg også. Livet er godt. Anonymkode: 73d11...c26
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Er 46 år og kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 For et fjols du er. Livet er atskillig bedre når man er i 40-åra enn når man er ung! Og så går det bare videre oppover. Selv fylte jeg 50 i fjor og har aldri hatt det bedre, men hvis din livskvalitet bestemmes av din puppeform, så må du bare begynne å spare, da. For ingen kropp holder seg lik hele livet. Anonymkode: 353de...fe1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2021 #10 Skrevet 22. september 2021 En 80-åring kunne skrevet et tilsvarende innlegg. Antakelig ville det ikke handlet om utseende, men at vi bør være takknemlig for god helse, godt syn, god hørsel, god mobilitet i hender. Muligheten til å klare oss selv i huset. Ikke avhengig av andre.. Anonymkode: 9a694...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå