Gå til innhold

Barnehagen tar ikke vare på tingene


Gladogblidmor

Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg sliter litt med barnehagen som

barna mine går på. De tar ikke vare på tingene, og det skjer ofte at jeg kommer for å hente de så ligger ikke klær og votter på hyllen for eksempel. 
I dag så manglet en helt ny lillelam dress på plassen till datteren min. Så fant jeg den i hyllen til en annen jente. 
For å sjekke hvems sin dress det er så ser jeg inni hvor jeg opprinnelig har satt en navnelapp med datterens navn på, men da viser det seg på denne dressen at noen har klippet bort lappen. 
fargen og størrelsen stemte overens med datteren min sin dress. 
Ting blir ikke tatt vare på i barnehagen og jeg blir så frustrert. 
Skal man konfrontere eller la det være? Har vurdert å bytte barnehage.

Føler meg så utrolig irritert hver gang jeg kommer for å levere/hente at noe er borte. De som jobber der tar ikke noe ansvar. Samme med matpakke og vann, barna kommer hjem og har nesten ikke spist noe fra matpakken, og er skrubbsultne og tørst når de kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Men ærlig talt..... tenker du at de ansatte har klippet bort navnet og lagt dressen på et annet barns plass? Hvis dette stemmer, at den dressen uten navn er fin datters, så er det jo noen andre foreldre som har gjort deg der og har ingenting med de ansatte å gjøre. Hva tenker du de skal gjøre da? Stå vakt å passe på at ingen stjeler?

Anonymkode: f283e...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er bare din datter som har en slik dress? 

I barnehagen jeg jobber florerer det av slike dresser. Mange av barna har to hver. Og ja, noen har like farger i lik størrelse også. Blir gjerne slik når det er mange barn i samme alder på et sted. 

Alt hva barnehagen skal få skylden for. 

Om barnet ditt ikke vil spise mat så er det ikke så mye å få gjort. Man kan ikke stappe maten inn i barnet. De oppmuntrer nok så godt de kan.  

Hvordan vet du at barnet ikke har drukket vann iløpet av dagen? Sier de voksne det? 

Anonymkode: 09924...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...