Gå til innhold

Jeg har mistet noen som sto meg nær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorgen kommer og går. Jeg er over det første sjokket og nå er det bare noe som ulmer i bakhodet konstant. En helt banal problemstilling dette her nå men kan noen svare? Jeg har slanket meg 30 kg. Nå etter dødsfallet så sliter jeg med en vanvittig sult. Det er nesten som mat er narkotika og jeg føler jeg har abstinenser etter mat. Jeg holder meg til kostholdsplanen hele dagen men slutten av arbeidsdagen er et helvete. Eneste jeg tenker på er mat. Etter middag er jeg like sulten som før og vil bare spise og spise. Kan sorg gjøre dette med kroppen? Jeg er helt utslitt av sorg og holde stand mot den enorme matlysten. Hva i alle verden skal jeg gjøre. Jeg kan ikke ødelegge den gode jobben jeg har gjort. Det er like før jeg gir etter for et helt brød med brunost på liksom. 

Anonymkode: 89a51...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit! Jeg synes du skal kontakte ROS med én gang. Du finner dem rundt i de fleste byer, tror jeg, eller på nett.  www.ros.no 

Lykke til!

Anonymkode: e2bb9...176

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

https://nettros.no/

Unnskyld over, feil link.

Anonymkode: e2bb9...176

Men. Er ikke dette for de med spiseforstyrrelse, eller pårørende? Jeg har normalt et sunt og greit forhold til mat normalt. Nå etter dette skjedde er jeg giga sulten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sorgen kommer og går. Jeg er over det første sjokket og nå er det bare noe som ulmer i bakhodet konstant. En helt banal problemstilling dette her nå men kan noen svare? Jeg har slanket meg 30 kg. Nå etter dødsfallet så sliter jeg med en vanvittig sult. Det er nesten som mat er narkotika og jeg føler jeg har abstinenser etter mat. Jeg holder meg til kostholdsplanen hele dagen men slutten av arbeidsdagen er et helvete. Eneste jeg tenker på er mat. Etter middag er jeg like sulten som før og vil bare spise og spise. Kan sorg gjøre dette med kroppen? Jeg er helt utslitt av sorg og holde stand mot den enorme matlysten. Hva i alle verden skal jeg gjøre. Jeg kan ikke ødelegge den gode jobben jeg har gjort. Det er like før jeg gir etter for et helt brød med brunost på liksom. 

Sorg kan gjøre dette, ja. Alt mulig kan skje, de tingene som gir "trøst" kan komme til å ta mer plass i livet ditt. F eks mat.

Anonymkode: 0de40...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...