Gå til innhold

Bør jeg kontakte eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gir du deg aldri? Merker jeg er meget nysgjerrig på denne mannen. Han må være en gud... vakker og helt fantastisk personlighet! Plettfri vandel og sikkert gull i øynene 

Anonymkode: 60da4...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor gir du deg aldri? Merker jeg er meget nysgjerrig på denne mannen. Han må være en gud... vakker og helt fantastisk personlighet! Plettfri vandel og sikkert gull i øynene 

Jeg forstår hvorfor du sier det og sant er vel at han er ikke det. Jeg er blitt veldig klar over at jeg har romantisert og satt han mye høyere enn han fortjener. Er vel savnet etter en som ser meg og har lyst på meg. 

Anonymkode: b7c51...70b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår hvorfor du sier det og sant er vel at han er ikke det. Jeg er blitt veldig klar over at jeg har romantisert og satt han mye høyere enn han fortjener. Er vel savnet etter en som ser meg og har lyst på meg. 

Derfor må du ivertfal slutte å savne denne personen som ikke finnes på det telefon nummeret 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Derfor må du ivertfal slutte å savne denne personen som ikke finnes på det telefon nummeret 

Du har så rett. Hadde det bare vært så lett, men må jobb meg mot det selvom jeg vet det. 

Skrevet

Må bare. Ble forrige helg med på en datingside. Tror det er han som er der. Samme navn som han brukte på en annen side, men har ikke bilde. Det var kjipt å se. Trengte ikke han der. Ikke sett han før i går. 

Skrevet
skorpion 74 skrev (27 minutter siden):

Må bare. Ble forrige helg med på en datingside. Tror det er han som er der. Samme navn som han brukte på en annen side, men har ikke bilde. Det var kjipt å se. Trengte ikke han der. Ikke sett han før i går. 

Nå er du ikke anonym lengre. DRIT I HAN !

Skrevet

Da blokkerer du ham slik at du slipper å se ham, du ikke kan ta kontakt med ham og han ikke kan se eller kontakte deg.

Og så fortsetter du på datingsiden! :)

Anonymkode: 2ce39...7fa

Skrevet

Ja, så det. Var ikke planen det. 

Skal prøve å fortsett med det. Var bare kjipt å se han.

Skrevet

Var ikke sunt for hekten min å se han der. Går det ann å blokkere uten å gå inn på hans profil? Eller så må jeg slette meg selv. 

Går jo inn nå å ser om han er på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...