Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #26 Skrevet 20. september 2021 Hvorfor gir du deg aldri? Merker jeg er meget nysgjerrig på denne mannen. Han må være en gud... vakker og helt fantastisk personlighet! Plettfri vandel og sikkert gull i øynene Anonymkode: 60da4...ff4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #27 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor gir du deg aldri? Merker jeg er meget nysgjerrig på denne mannen. Han må være en gud... vakker og helt fantastisk personlighet! Plettfri vandel og sikkert gull i øynene Anonymkode: 60da4...ff4 Jeg forstår hvorfor du sier det og sant er vel at han er ikke det. Jeg er blitt veldig klar over at jeg har romantisert og satt han mye høyere enn han fortjener. Er vel savnet etter en som ser meg og har lyst på meg. Anonymkode: b7c51...70b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #28 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg forstår hvorfor du sier det og sant er vel at han er ikke det. Jeg er blitt veldig klar over at jeg har romantisert og satt han mye høyere enn han fortjener. Er vel savnet etter en som ser meg og har lyst på meg. Anonymkode: b7c51...70b Derfor må du ivertfal slutte å savne denne personen som ikke finnes på det telefon nummeret Anonymkode: 60da4...ff4
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #29 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Derfor må du ivertfal slutte å savne denne personen som ikke finnes på det telefon nummeret Anonymkode: 60da4...ff4 Du har så rett. Hadde det bare vært så lett, men må jobb meg mot det selvom jeg vet det. Anonymkode: b7c51...70b
Skorpion Skrevet 23. september 2021 #30 Skrevet 23. september 2021 Må bare. Ble forrige helg med på en datingside. Tror det er han som er der. Samme navn som han brukte på en annen side, men har ikke bilde. Det var kjipt å se. Trengte ikke han der. Ikke sett han før i går.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #31 Skrevet 23. september 2021 skorpion 74 skrev (27 minutter siden): Må bare. Ble forrige helg med på en datingside. Tror det er han som er der. Samme navn som han brukte på en annen side, men har ikke bilde. Det var kjipt å se. Trengte ikke han der. Ikke sett han før i går. Nå er du ikke anonym lengre. DRIT I HAN ! Anonymkode: 60da4...ff4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #32 Skrevet 23. september 2021 Da blokkerer du ham slik at du slipper å se ham, du ikke kan ta kontakt med ham og han ikke kan se eller kontakte deg. Og så fortsetter du på datingsiden! Anonymkode: 2ce39...7fa
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #33 Skrevet 23. september 2021 Ja, så det. Var ikke planen det. Skal prøve å fortsett med det. Var bare kjipt å se han. Anonymkode: b7c51...70b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2021 #34 Skrevet 23. september 2021 Var ikke sunt for hekten min å se han der. Går det ann å blokkere uten å gå inn på hans profil? Eller så må jeg slette meg selv. Går jo inn nå å ser om han er på. Anonymkode: b7c51...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå