Gå til innhold

Bør jeg kontakte eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sikkert jeg får svar, men…

Anonymkode: b7c51...70b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent, så skal jeg se i spåkula mi om jeg kan skjønne gjetteleken din

Anonymkode: 0d9da...0ee

Skrevet

Har du lyst har du lov 

Anonymkode: 53d05...6ee

Skrevet

Har du sokker med striper og rosa hårstrikk? Ja, da kan du kontakte

Har du grønt skjerf og lugga? Absolutt ikke finne på å ta kontakt!! 

Anonymkode: 6876a...e3c

Skrevet

Hvis det er du som har hatt flere andre tråder her om det samme siste ukene/månedene, så les gjennom de gamle trådene dine og alle rådene du har fått der...

Anonymkode: 2ce39...7fa

Skrevet

Ja. Klart du kan kontakte han. Alle vettuge damer kontakter ekser på lørdagsnatten etter x antall glass vin. Han kommer helt sikkert til å sette pris på det. Det er jo ikke som han kunne tatt kontakt selv, liksom. Så kjør på, han blir nok hoppende glad. 

Anonymkode: 1f607...457

Skrevet

Gjorde det ikke, men…

Ville han tatt kontakt dersom han ønsker det? 

Hvorfor går folk videre? Min feil?

Skrevet

Igjen, les råd i tidligere tråder du har skrevet.

Kanskje du også kan lese boken til Sissel Gran om det å være hektet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Igjen, les råd i tidligere tråder du har skrevet.

Kanskje du også kan lese boken til Sissel Gran om det å være hektet.

Takk for tips! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjorde det ikke, men…

Ville han tatt kontakt dersom han ønsker det? 

Hvorfor går folk videre? Min feil?

Siden det er han som har sagt at han ikke vil ha kontakt så hadde han selvsagt kontaktet deg om han ville. 

Folk går videre fordi det et det som er sunt og normalt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Siden det er han som har sagt at han ikke vil ha kontakt så hadde han selvsagt kontaktet deg om han ville. 

Folk går videre fordi det et det som er sunt og normalt. 

Vet det vel. 

Hvorfor skal det være så vondt for meg som sitter igjen. Selvom jeg vet ikke passet sammen. Føler meg litt sviktet/lurt og trodde jeg betydde noe for han som venn eller noe. 

Skrevet

Må bare høre. Går dere lett videre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Må bare høre. Går dere lett videre? 

Du har fått svar i de andre trådene dine...

Snu på situasjonen, Hi. Si at du møter en mann, du liker ham, du tror kanskje du er forelsket i ham, du synes dere har det bra sammen, og du vurderer om dette kanskje kan være en du kan ha et langvarig forhold til. Så finner du likevel ut at du ikke egentlig har de helt store følelsene for ham. Du liker ham fremdeles som person, men du var kanskje mer forelsket i forelskelsen enn i ham, og du likte oppmerksomheten du fikk. Så du finner ut at dette ikke er et forhold for deg. Selv om han er kjempeforelsket i deg, så har du ikke lenger kjærestefølelser for ham, og derfor avslutter du forholdet og kutter kontakten og sier til ham at du ikke vil ha mer kontakt.

Hvordan tror du at du ville følt det hvis mannen fortsatte å kontakte deg? Nektet å innse at du ikke hadde følelser for ham? Hva ville du følt om han - selv om han innså at dere ikke passet sammen - nektet å forholde seg til det og stadig ville ha kontakt med deg, selv om du ikke hadde riktige følelser for ham heller? Hvor lett tror du det ville vært for deg å beholde et vennskap til ham, når han tydelig viste deg at han ville mer, og du ikke ønsket et nærmere forhold til ham?

Sett deg godt inn i hvordan dette ville føltes for deg, om situasjonen var motsatt, at du følte en du ikke lenger ønsket noe mer av nektet å gi slipp på deg?

Les de tidligere trådene hvor du har fått mange gode svar (har ikke inntrykk av at du faktisk gjør det). Les boken av Sissel Gran, og greier du ikke å gi slipp, søk hjelp.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du har fått svar i de andre trådene dine...

Snu på situasjonen, Hi. Si at du møter en mann, du liker ham, du tror kanskje du er forelsket i ham, du synes dere har det bra sammen, og du vurderer om dette kanskje kan være en du kan ha et langvarig forhold til. Så finner du likevel ut at du ikke egentlig har de helt store følelsene for ham. Du liker ham fremdeles som person, men du var kanskje mer forelsket i forelskelsen enn i ham, og du likte oppmerksomheten du fikk. Så du finner ut at dette ikke er et forhold for deg. Selv om han er kjempeforelsket i deg, så har du ikke lenger kjærestefølelser for ham, og derfor avslutter du forholdet og kutter kontakten og sier til ham at du ikke vil ha mer kontakt.

Hvordan tror du at du ville følt det hvis mannen fortsatte å kontakte deg? Nektet å innse at du ikke hadde følelser for ham? Hva ville du følt om han - selv om han innså at dere ikke passet sammen - nektet å forholde seg til det og stadig ville ha kontakt med deg, selv om du ikke hadde riktige følelser for ham heller? Hvor lett tror du det ville vært for deg å beholde et vennskap til ham, når han tydelig viste deg at han ville mer, og du ikke ønsket et nærmere forhold til ham?

Sett deg godt inn i hvordan dette ville føltes for deg, om situasjonen var motsatt, at du følte en du ikke lenger ønsket noe mer av nektet å gi slipp på deg?

Les de tidligere trådene hvor du har fått mange gode svar (har ikke inntrykk av at du faktisk gjør det). Les boken av Sissel Gran, og greier du ikke å gi slipp, søk hjelp.

Takk for svar. 

Skjønner jo det du skriver og vet det jo og egentlig. Og når du snur det sånn. Skal se om jeg kunne fått lest den boken. Må lese de enda en gang. Takk igjen! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Vet det vel. 

Hvorfor skal det være så vondt for meg som sitter igjen. Selvom jeg vet ikke passet sammen. Føler meg litt sviktet/lurt og trodde jeg betydde noe for han som venn eller noe. 

Du må komme deg videre. Du ble sviktet. Du skal ikke være sammen med han. Fins jo tusenvis av andre du kan få. Hvorfor nøyer du deg med lite? Ikke svar på det.. Men du fortjener mye mer enn dette altså. ❤️

Anonymkode: 0a72b...1d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Du må komme deg videre. Du ble sviktet. Du skal ikke være sammen med han. Fins jo tusenvis av andre du kan få. Hvorfor nøyer du deg med lite? Ikke svar på det.. Men du fortjener mye mer enn dette altså. ❤️

Takk ❤️

Skrevet

Jeg skal prøve å ro meg med dette, men siste spm. Dere ville ikke sendt en avslutning og ønsket lykke til? Jeg var ganske lei meg/sint på siste meld. Dette var i juli. 

Skrevet

Ingen hensikt med flere meldinger. Sender du en ny melding så risikerer du enten å bli dratt inn i et usunt forhold eller at du bare blir enda mer hektet, og nesten verre, at du får flere spørsmål eller føler deg enda mer sviktet.

Gi slipp og gå videre med ditt liv!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal prøve å ro meg med dette, men siste spm. Dere ville ikke sendt en avslutning og ønsket lykke til? Jeg var ganske lei meg/sint på siste meld. Dette var i juli. 

N E I

Anonymkode: 0d9da...0ee

Skrevet

Takk! 

Skal prøve å legge lokk på dette nå! 

Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke kommer til å finne en ny. Savner nærhet og sex. 

Så motløs og lei meg av dette! 

Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke kommer til å finne en ny. Savner nærhet og sex. 

Så motløs og lei meg av dette! 

Sjansene for å finne en annen er jo ikke store når du selv velger å holde på hektet til han som ikke vil ha deg og som du selv sier du vet ikke passer for deg. Han kan aldri gi deg det du ønsker og det du fortjener.

Lev ditt eget liv og fokuser på å være aktiv og skap deg et bedre liv slik at du kan føle at du fortjener bedre enn en som behandler deg dårlig, en som ikke vil ha deg, en som ikke passer deg.

Men fortsetter du å fokusere på han slik du har gjort i flere måneder, da er det jo du selv som holder deg selv fast i denne situasjonen og du selv som blir en sperre som hindrer deg i å møte en bedre mann på sikt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Nei. La det ligge. ❤️

Skrevet

Sjansene for å finne en annen er jo ikke store når du selv velger å holde på hektet til han som ikke vil ha deg og som du selv sier du vet ikke passer for deg. Han kan aldri gi deg det du ønsker og det du fortjener.

Lev ditt eget liv og fokuser på å være aktiv og skap deg et bedre liv slik at du kan føle at du fortjener bedre enn en som behandler deg dårlig, en som ikke vil ha deg, en som ikke passer deg.

Men fortsetter du å fokusere på han slik du har gjort i flere måneder, da er det jo du selv som holder deg selv fast i denne situasjonen og du selv som blir en sperre som hindrer deg i å møte en bedre mann på sikt.

Takk for dine kloke ord.

Skal gjøre det og gjerne ikke tenke mann i hele tatt. Så kanskje jeg en dag er heldig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Takk for dine kloke ord.

Skal gjøre det og gjerne ikke tenke mann i hele tatt. Så kanskje jeg en dag er heldig. 

Det tror jeg du gjør lurt i. Fokuser på å «finne deg selv». Hva liker du å gjøre? Hvilken musikk liker du? Hva liker du å spise.

Finn deg selv, helt uten tanke på hva den og den mannen ønsker du skal like/hva de liker. Tror du trenger å finne tilbake til både selvfølelse og selvverd før du i det hele tatt tenker på å date. 

Anonymkode: 84148...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...