Gå til innhold

Hva har dere på veggene i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva stemte du?

Plakatkunst (årgangsplakater, ikke Ikea), originalmalerier og bokhyller her.

Stemte Rødt.

Anonymkode: 27858...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noe med saken å gjøre? Arvede malerier, egenkjøpt grafikk et par trykk jeg har fått i gave. Stemmer SV.

Anonymkode: 0f491...0ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Og hva stemte du?

Plakatkunst (årgangsplakater, ikke Ikea), originalmalerier og bokhyller her.

Stemte Rødt.

Ikke plakat med sigd og hammer?

Anonymkode: 2f006...088

Skrevet

Mye grafisk kunst, av bl.a Ludvig Eikaas, Håkon Gullvåg og Håkon Bleken. Bokhyller fra Ikea med alt fra Tegne-Hanne til Snorre til science fiction, mye planter og litt nips.

Stemte FRP.

Anonymkode: 6e088...d31

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Mye grafisk kunst, av bl.a Ludvig Eikaas, Håkon Gullvåg og Håkon Bleken. Bokhyller fra Ikea med alt fra Tegne-Hanne til Snorre til science fiction, mye planter og litt nips.

Stemte FRP.

Anonymkode: 6e088...d31

Og du lurer som meg på hvor HI vil med dette? Hilsen hun med SV litt lenger oppe. Skal vi bare stadfeste det vi allerede vet, at HI er fordomsfull?

Skrevet

Bokhyller, fra gulv til tak og en som sitter midt på veggen 

Et par store malerier 

Et trykk 

Lamper

Stemmer Arbeiderpartiet 

Anonymkode: a5900...a3e

Skrevet

Har to runde speil og en klokke på én vegg. TV’n henger på en annen. Ellers er det belysning på alle veggene (sorte lamper med lys oppover og nedover). Stemmer Høyre

Anonymkode: 30795...f68

Skrevet

2 store signerte litografier (Dali og Miro), 3 mindre oljemalerier fra ukjent kunstner.

Stemte Frp.

Anonymkode: 98a3d...802

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

2 store signerte litografier (Dali og Miro), 3 mindre oljemalerier fra ukjent kunstner.

Stemte Frp.

Vi har forresten ingen tv i stua men stor og velfylt bokhylle.

Skrevet

Et par grafiske trykk, et selvfotografert bilde i stort format og ei klokka. Stemte Mdg.

Passer vi med fordommene dine så langt? 

Anonymkode: 08e35...a91

Skrevet (endret)

Har tre originale malerier, et laget av min datter, et laget av min stemor og et laget av gatekunstneren Itpd. Vedkommende laget bildet kun til meg 🥰. Stemte Rødt 

Endret av Daquiry
Skrevet
Daquiry skrev (5 minutter siden):

Har tre originale malerier, et laget av min datter, et laget av min stemor og et laget av gatekunstneren Itpd. Vedkommende laget bildet kun til meg 🥰. Stemte Rødt 

Kult!

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Et par grafiske trykk, et selvfotografert bilde i stort format og ei klokka. Stemte Mdg.

Passer vi med fordommene dine så langt? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og du lurer som meg på hvor HI vil med dette? Hilsen hun med SV litt lenger oppe. Skal vi bare stadfeste det vi allerede vet, at HI er fordomsfull?

Her er det vel så langt DERE som kjører fordomsbilen. Hvorfor henger dere det hele på akkurat det?

Skrevet

Hovedsakelig vinduer. Der det ikke er vinduer har vi tre malerier, tre litografier og et stort fotografi. 

Stemte Ap.

Anonymkode: dbec8...8ce

Skrevet

Mye bøker, noen trykk, noe fotokunst, et par malerier, noter, panelovn, kart, en bunadskjorte, en hengekøye, tv og sikkert noen ting jeg har glemt.

SP.

Anonymkode: b60db...2f1

Skrevet

Arvet kunst og kunst som jeg selv har kjøpt. 
Bokhyllene er i kjellerstua. 

Stemmer SV

Anonymkode: 02943...c2f

Skrevet

Panel og maling. 

Stemte SP

Anonymkode: 9eb94...cac

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her er det vel så langt DERE som kjører fordomsbilen. Hvorfor henger dere det hele på akkurat det?

Jo kanskje, men du må jo hatt en eller annen tanke om sammenhengen mellom veggdekorasjoner og politiske valg for å spørre om begge deler i samme tråd? Jeg er mest nysgjerrig på hva som var tanken bak.

Det er det koselig å høre om hva folk har på veggen også.

Skrevet

Har nesten bare vinduer i stua med unntak av en vegg til tv’en. Har panoramautsikt og kan sitte og se på uværet. Stemte Høyre.

Anonymkode: fb700...649

Skrevet

En original monstertegning av min sønn. 

Anonymkode: 7a852...f62

Skrevet

Jeg har to kunstuttrykk, plassbygde bokhyller, to malerier fra en utenlandsreise, noen bilder av ungene, en gitar og noen hyller med nips, planter og lysestaker. Stemte Høyre. 

Anonymkode: 5e8fb...2d8

Skrevet

Ett stort maleri som farmor har laget, ett lite trykk fra en norsk kunstner, 3 stk kjeramikk kunst også er det ett bilde som jeg tror er ett litografri. Det er ett av ungene sitt, så jeg har ikke helt kontroll på hva det er. 

Stempte SP

Anonymkode: 71b56...d77

Skrevet

Original kunst, noen store, noen små, et kunsttrykk, masse velfylte boksskap og noen få familiebilder. 

Stemmer Arbeiderpartiet. 

Anonymkode: 70f2b...17c

Skrevet

To antikke kart, et gammel bilde av seilskuta Britannia, to kunstplakater (ikke noe som pretender å være originalt") en gammel globus og tre grønne planter. Stemte MDG.

Anonymkode: de496...9f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

To antikke kart, et gammel bilde av seilskuta Britannia, to kunstplakater (ikke noe som pretender å være originalt") en gammel globus og tre grønne planter. Stemte MDG.

Anonymkode: de496...9f5

Du har en globus på veggen?

Anonymkode: a9f35...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...