Gå til innhold

Hva synes vi om Hedvig?


prebs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sug lut skrev (7 minutter siden):

Vi synes Hedvig er så nydelig at vi ville vurdert å gjenåpne butikken 😃.

Oh yes! La oss bringe Hedvig til topps.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere som heter Hedvig. Kjenner også 2 småjenter og en tenåring som heter Herborg. Det er et kult navn😊

Anonymkode: d3e89...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Min Hedvig er 15 år. En av grunnene til at vi valgte det var for å velge et navn som ikke alle har. Men ser ut til å bli det 😆

Anonymkode: 3b370...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjenåpner ikke butikken, ikke engang for Hedvig. Men det er et pent navn! Hadde jeg fått to døtre plutselig nå hadde de kanskje hett Hedvig og Ingeborg. Men jeg har nok barn, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

amandine skrev (2 timer siden):

Jeg gjenåpner ikke butikken, ikke engang for Hedvig. Men det er et pent navn! Hadde jeg fått to døtre plutselig nå hadde de kanskje hett Hedvig og Ingeborg. Men jeg har nok barn, for all del!

Ingeborg er også en av mine favoritter 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nydelig! Min Hedvig er 15 år. En av grunnene til at vi valgte det var for å velge et navn som ikke alle har. Men ser ut til å bli det 😆

Anonymkode: 3b370...900

Men dere var først! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint navn! 

Men vær obs på alle tonefallsmulighetene! Vi har en nært i familien, og det er fortsatt litt forvirring ute og går om hva som er "riktig" tonefall på akkurat denne jrmta, selv om hun er 1,5 år gammel. Dette vil hun nok møte på gjennom hele livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 9/16/2021 at 5:05 PM, prebs said:

Jeg kjenner tre små Hedvig-er under tre år. Tror navnet er en coming star. Personlig synes jeg det er nydelig. 

Hva synes dere? 

Minner meg kun om Harry potters Ugle, derfor er jeg ikke veldig fan,men er ikke stygt. Kjenner 5 som heter det

Anonymkode: f5401...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...