Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Ostekake, sjokoladekake og marsipankake? Ostekaken inneholder kremost og krem, fyllet legges på toppen av kjeksbunnen. Sjokoladekaka har smørkrem som glasur. Marsipankaka inneholder vaniljekrem og vispet krem. Konfirmasjon lørdag. Kan jeg bake en av kakene i dag, en i morgen og en på fredag? Eller bør alle vakes fredag? Anonymkode: eb1ac...6dc
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Marsipankaka bør du legge sammen samme dag. Kremen blir tam. Men du kan bake bunn en til to dager før. Ostekake ka du ta dagen før, samme med sjokoladekake. Alternativt bake bunn til sjokoladekake i morgen og legge sammen fredag.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Bunnen til marsipankaken kan du ta i dag, resten ville jeg tatt i morgen. Anonymkode: 7518e...2b7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Bunnen til marsipankaken kan du ta i dag, resten ville jeg tatt i morgen. Anonymkode: 7518e...2b7 Jeg mente fredag. Surrer litt med dagene. Anonymkode: 7518e...2b7
amandine Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Jeg ville bakt sukkerbrød i dag og lagt det i fryseren til fredag. Da hadde jeg fylt den og så hadde jeg dekket med krem, satt den kjølig og lagt lokket på på lørdag. De to andre hadde jeg gjort ferdige fredag og satt kjølig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå