Gå til innhold

Hvilket parti håper du havner under sperregrensa og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter: Håper på krf pga holdningen til abort.

Anonymkode: 4270e...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt selvsagt. Hårreisende at folk er så lite opplyste at de stemmer Rødt. 

Anonymkode: 4aa8e...545

Skrevet

Krf

Har stemt rødt og litt usikker på hva vi skal være mindre opplyst om? Er det ikke lov å ha en annen mening enn deg? Til hun over altså...

Anonymkode: 9b4dc...4fe

Skrevet

KrF og V bør under sperregrensen, slike mikropartier bør ikke kunne havne på vippen, og gjennom det få makt. 

Anonymkode: 0f922...e37

Skrevet (endret)

KrF. Grøsser bare jeg ser, eller enda verre hører Ropstad. Håper selvsagt også at FrP kommer under sperregrensa, men det kommer dessverre ikke til å skje🤨

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet

KrF og rødt. KrF hører til i forrige århundre og rødt er ren galskap. Venezuela eller Balkan er faktisk ikke symbolet på en trivelig fremtid.  

Anonymkode: 05613...f75

Skrevet

KrF.

En anakronisme vi burde kvitte oss med.

Anonymkode: 71eae...535

Skrevet

FrP. Er lei av hatet de sprer. Regner led demokratene og alliansen aldri kommer i nærheten av å komme seg over

Anonymkode: 3774e...a2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

FrP. Er lei av hatet de sprer. Regner led demokratene og alliansen aldri kommer i nærheten av å komme seg over

Anonymkode: 3774e...a2e

Uenig. Hvis vi ikke hadde hatt FrP ville det ynglet med ekstrem ytre høyre partier, slik det gjør i andre europeiske land. 

Skrevet

Arbeiderpartiet. Dobbeltmoralen til leder som snakker om at nå er det arbeidernes tur, han som aldri har jobbet en dag i sitt liv er kvalmt. 

Anonymkode: 6af91...f96

Skrevet

Mdg,Rødt og venstre

Anonymkode: d8c11...ff1

Skrevet

Jeg håper høyre,krf og mdg havner unner sperregrensa!!! 😂 også håper jeg å ber om at rødt blir kjempe sterke!!!! Rødt er det partiet jeg stemmer på uten tvil 😊

Anonymkode: 3b7b9...7d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Rødt selvsagt. Hårreisende at folk er så lite opplyste at de stemmer Rødt. 

Og MDG... 

Anonymkode: e1fe8...7fa

Skrevet

Rødt, fordi de ønsker å boikotte hjemlandet mitt 😷

Anonymkode: 71275...47c

Skrevet

KrF, på tide å få middelalderen ut av Stortinget 

Anonymkode: d7396...1d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Krf

Har stemt rødt og litt usikker på hva vi skal være mindre opplyst om? Er det ikke lov å ha en annen mening enn deg? Til hun over altså...

Anonymkode: 9b4dc...4fe

Mulig vedkommende sikter til hva som skjer i land der kommunisme, statlig kontroll og motstand til kapitalisme er ideologien. 

Norge har de siste tiårene balansert mellom sosialisme og kapitalisme på en god måte. Både Høyre og Arbeiderpartiet fører en ansvarlig politikk innenfor en modell som er blant de mest vellykkede i verden, det er helt uforståelig at noen ønsker å gamble med dette. Vis meg ett eksempel på ett land hvor kommunisme og sterk statlig kontroll har vært vellykket. Jeg har flere eksempler på motsatt. 

Anonymkode: 05613...f75

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Arbeiderpartiet. Dobbeltmoralen til leder som snakker om at nå er det arbeidernes tur, han som aldri har jobbet en dag i sitt liv er kvalmt. 

Anonymkode: 6af91...f96

Har han ikke jobbet? Et kjapt googlesøk viser noe annet. Erna derimot, hun har aldri hatt annen jobb enn som politiker, det har ikke Slagsvold Vedum heller. Og ganske mange andre politikere. 

Anonymkode: 8aa1d...604

Skrevet

Frp.

Det er helt ok å ha dem som et lite opposisjonsparti, men de bør ikke ha noen form for makt. Det samme gjelder egentlig mdg og rødt. De er så ekstreme i politikken at de ikke bør ha makt, men det er fint å ha dem til å stille ubehaglige spørsmål og se sakene fra ulike sider. Det hjelper de store partiene til å ta gpde besluttninger.

Anonymkode: c910a...826

Skrevet

KrF, MDG, FrP, PDK, Demokratene, Liberalistene

Anonymkode: 2d8c6...9ce

Skrevet

Krf - på tide at all religion forsvinner fra politisk styre. Moraliserende og bakstreversk, ønsker kvinner tilbake til kjøkkenbenken. 

Er litt usikker på Rødt og Mdg, vi trenger de som kjemper for fanesakene miljø og mindre forskjeller i samfunnet, men redd de setter opp for mange ultimatumer slik at samarbeid blir umulig. Ønsker meg en trepartiregjering med sterkt Ap med Sv og Sp villig til å samarbeide. 

Anonymkode: 24edc...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...