Gå til innhold

Ventet i ca 30 år å nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har jeg fått kontakt med han helt tilfeldig.  Har vært masse meldinger frem å tilbake, å møttes en gang. Vi er begge i et dårlig forhold (han har værtfall sakt at han er det) jeg er på tur ut pga psykisk mishandling. Jeg ønsker så veldig å finne ut hva dette kunne blitt (har vært min drøm i det fjerne i 30 år)

Men for å beskytte meg selv har jeg nå trekt meg litt tilbake, så fallhøyden ikke blir så stor. Går det for lang tid, sender han melding om jeg har det bra, om hvor han er, om jeg er sur på han osv men han vil ikke svare på private spørsmål,  svarer bare at det er det bedre å snakke om enn å skrive. Problemet er at han aldri foreslår at vi skal møtes for å snakke...  Han synes jeg er en flott kvinne, å glad for at vi har fått kontakt... 

Hvordan skal jeg tolke signalene han sender ut?

Anonymkode: f75c7...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg selv alene før du starter et forhold til en ny mann.

Anonymkode: a9548...f41

Skrevet

Det høres ikke ut som at han er på vei ut av forholdet. Han vil ikke skrive om det i tilfelle dama finner meldingene deres. Dropp det!

Anonymkode: 34390...e08

Skrevet

Han vil ha en elskerinne.

Flytt ut fra psykoen du er sammen med, etabler deg aleine, og ta deretter stilling til om du vil være noens elskerinne.

Anonymkode: 95cdf...575

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Han vil ha en elskerinne.

Flytt ut fra psykoen du er sammen med, etabler deg aleine, og ta deretter stilling til om du vil være noens elskerinne.

Anonymkode: 95cdf...575

Vet ikke om det er elskerinne han vil ha heller, for vi har ikke hatt sex... jeg blir smågal av å holde meg på avstand..

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: 7d3de...71d

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Vet ikke om det er elskerinne han vil ha heller, for vi har ikke hatt sex... jeg blir smågal av å holde meg på avstand..

Du er faktisk ikke singel. 

Jeg skjønner godt han ikke orker å innblandes i slikt drama. 

Rydd opp i ditt liv selv i stedet for å drømme om prince charming 

Anonymkode: 0ee26...f0a

Skrevet

Jeg tenker at du bør slutte å fokusere på ham og heller fokusere på ditt eget liv.

Kom deg ut av det dårlige forholdet du er i, lær deg å leve selvstendig og finn styrke i deg selv før du involverer deg i et nytt forhold!

Og det er også noe du bør kreve av den andre mannen, om han virkelig bryr seg om deg - at han på en ordentlig måte avslutter det forholdet han er i, at han skaper seg en selvstendig tilværelse for seg selv og ev. barn, og at først når begge to er helt frie og etablerte hver for dere, så kan dere ev. utforske om dere har noe mer sammen.

Ikke la ham rote med følelsene dine så lenge han velger å bli i det forholdet han er i. Da blir du mest trolig bare ei han bruker for å skape litt spenning og farger i egen tilværelse, slik at han kan fortsette å holde ut hjemme.

Du har vært i et elendig forhold, du trenger tid for deg selv til å finne egen styrke. Hvis ikke risikerer du å rote deg rett inn i et nytt dårlig forhold. Du kjenner i prinsipp ikke denne mannen du har drømt om i 30 år, du vet ikke hvordan han er i et forhold.

Si til ham at du liker ham, men at så lenge han er i et forhold så vil du ikke ha noe med ham å gjøre, men at hvis han velger å bli singel, da kan han heller kontakte deg igjen når livet hans faller litt til ro og han er mer tilgjengelig, så får dere se hvor du er i livet da, for nå har du tenkt å fokusere på eget liv og skape deg en ny og bedre tilværelse.

Anonymkode: 09d6b...f8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...