Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg skulle sette inn en tampong i dag tidlig. Har alltid påstøpte negler som aldri har vært koe problem, så tenker ikke over det. Men, når jeg skulle sette inn tampongen, løsnet tydeligvis neglen, og ble igjen oppi skjeden. Fjernet tampongen, men neglen kom ikke ut, og jeg får ikke tak i den. Jeg har ikke fått meg til å ringe lege/gyn, men jeg må sikkert det?🙈🙈 Anonymkode: bf933...7a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Ja, hvis den sitter fast må du jo få den ut hos lege. Er da ikke såå flaut vel. Mange bruker jo løsnegler og det er et hendel uhell dette. Verre med hun jeg kjente på høyskolen som pulte med sin ons i fylla med tampong inni. Hun måtte til lege og få den ut dagen etterpå. Da snakker vi flaut. Så ring og bestill fisketime asap du 👍 Anonymkode: 901ac...57a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, hvis den sitter fast må du jo få den ut hos lege. Er da ikke såå flaut vel. Mange bruker jo løsnegler og det er et hendel uhell dette. Verre med hun jeg kjente på høyskolen som pulte med sin ons i fylla med tampong inni. Hun måtte til lege og få den ut dagen etterpå. Da snakker vi flaut. Så ring og bestill fisketime asap du 👍 Anonymkode: 901ac...57a Huff, haha😄 Ja, jeg må nok det. Anonymkode: bf933...7a8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Ring og bestill time, jeg ville vært bekymret både for neglen og for infeksjon, løsnegler er skitne. Det er gode grunner til at folk i helsevesenet ikke har løsnegler, og du vil ikke ha for mye uhumskheter oppi Laura. Anonymkode: df6b8...879
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Anonym bruker skrev (På 6.9.2021 den 10.11): Ja, hvis den sitter fast må du jo få den ut hos lege. Er da ikke såå flaut vel. Mange bruker jo løsnegler og det er et hendel uhell dette. Verre med hun jeg kjente på høyskolen som pulte med sin ons i fylla med tampong inni. Hun måtte til lege og få den ut dagen etterpå. Da snakker vi flaut. Så ring og bestill fisketime asap du 👍 Anonymkode: 901ac...57a Syns ikke det var så flaut jeg da. 😊 Tror de har sett verre ting. Kom på nå at da jeg var ungdom fikk jeg panikk, tampongsnoren var oppi, fikk ikke tak i tampongen. Prøvde og prøvde i flere timer. 😬Fikk den ut selv heldighvis, etter hvert. Anonymkode: 13e9c...11f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Skyll med mye vann. Ta hodet av hånddusjen og spyl oppi der, så kommer den ut. Anonymkode: e53fe...8ee
gale damen Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Skyll med mye vann. Ta hodet av hånddusjen og spyl oppi der, så kommer den ut. Anonymkode: e53fe...8ee Det der er muligens det dårligste rådet jeg har sett her inne, og det er jo i seg selv litt imponerende. Gå til legen!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Kjenner ei som bestilte time på grunn av mistet tampong. Naboen hennes hadde vakt (distriktet dette, kun en å velge i). Det var ikke flaut, det flaue var at hun hadde fjerna tampongen og glemt det. Så det var en innbilt tampong han lette etter. Bestill time, du. Anonymkode: b1557...eae
Anonym bruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Hvordan fikk du løst det hi? Anonymkode: 901ac...57a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Det tror jeg du klarer å ordne selv, ta pekefingeren og kjenn godt etter så får du tak i den. Det er ingen måte den kan forsvinne på der inne. Hvis du ikke finner den så må den ha falt av før eller kommet ut da du dro ut tampongen. Anonymkode: 3a9c7...16c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 gale damen skrev (16 timer siden): Det der er muligens det dårligste rådet jeg har sett her inne, og det er jo i seg selv litt imponerende. Gå til legen! Har gjort det mange ganger. Det er HELT ufarlig; i gamledager gjorde man det med eddikvann fordi man trodde det forhindret graviditet. Litt effekt har det muligens hatt, pga surhetsgrad, men det er ingen sikker metode. Vann er ikke skadelig. Og husk; ingen ting "forsvinner" opp i skjeden, alle fall ikke ting som er tjukkere enn en synål. Det vil ramle ut til slutt, spørsmålet er hvor lenge HI vil vente. Anonymkode: e53fe...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Har gjort det mange ganger. Det er HELT ufarlig; i gamledager gjorde man det med eddikvann fordi man trodde det forhindret graviditet. Litt effekt har det muligens hatt, pga surhetsgrad, men det er ingen sikker metode. Vann er ikke skadelig. Og husk; ingen ting "forsvinner" opp i skjeden, alle fall ikke ting som er tjukkere enn en synål. Det vil ramle ut til slutt, spørsmålet er hvor lenge HI vil vente. Anonymkode: e53fe...8ee Du har spylt løsnegler ut av musa mange ganger? Anonymkode: 61224...329
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Du har spylt løsnegler ut av musa mange ganger? Anonymkode: 61224...329 Ja, jøss. Det må være AKKURAT det jeg mente... Hvis du må vite det, så kan du få the gory details: jeg har spylt ut gjenstridige blodkoagler da jeg hadde menstruasjonsforstyrrelser. Fornøyd? Anonymkode: e53fe...8ee
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (På 7.9.2021 den 23.24): Skyll med mye vann. Ta hodet av hånddusjen og spyl oppi der, så kommer den ut. Anonymkode: e53fe...8ee At det er mulig!😆🤣🤣 Blir helt flau, at voksne folk kan skrive noe så idiotisk fattet jeg bare ikke... Anonymkode: 79c88...b92
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): At det er mulig!😆🤣🤣 Blir helt flau, at voksne folk kan skrive noe så idiotisk fattet jeg bare ikke... Anonymkode: 79c88...b92 Hvorfor er det så idiotisk? Anonymkode: c31e5...22a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (På 9.9.2021 den 2.09): Har gjort det mange ganger. Det er HELT ufarlig; i gamledager gjorde man det med eddikvann fordi man trodde det forhindret graviditet. Litt effekt har det muligens hatt, pga surhetsgrad, men det er ingen sikker metode. Vann er ikke skadelig. Og husk; ingen ting "forsvinner" opp i skjeden, alle fall ikke ting som er tjukkere enn en synål. Det vil ramle ut til slutt, spørsmålet er hvor lenge HI vil vente. Anonymkode: e53fe...8ee Det er oppskriften på soppinfeksjon du beskriver. Kjeden renser seg selv, en skal ikke skylle oppi der. Anonymkode: 6c4fe...0b6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er oppskriften på soppinfeksjon du beskriver. Kjeden renser seg selv, en skal ikke skylle oppi der. Anonymkode: 6c4fe...0b6 Kjeden renser seg selv? Hvilken kjede, eller skal jeg si hvilket kjede?🙈 Anonymkode: 8de39...538
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kjeden renser seg selv? Hvilken kjede, eller skal jeg si hvilket kjede?🙈 Anonymkode: 8de39...538 Du velger å mobbe skrivefeilen i stede for å ta til deg budskapet? Er ikke bare du kjempetøff og morsom? Anonymkode: 4f9b1...a18
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du velger å mobbe skrivefeilen i stede for å ta til deg budskapet? Er ikke bare du kjempetøff og morsom? Anonymkode: 4f9b1...a18 Ikke spesielt tøff, men som voksen(?) bør man vite at det heter skjeden og ikke kjeden! Anonymkode: 8de39...538
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ikke spesielt tøff, men som voksen(?) bør man vite at det heter skjeden og ikke kjeden! Anonymkode: 8de39...538 Det er uansett ikke anbefalt å spyle en masse vann opp i Laura. Anonymkode: 50e80...0eb
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 Jeg hadde sex med tampong🤣 fikk den ikke ut🤣 samboer måtte stappe fingrene inni for å finne den🤭 det var meget smertefullt, han har store never og det var liten arbeidsplass som han kallte de🤣 den lå på tvert helt oppe med livmortappen😜 så om du ikke har noen som kan hjelpe deg så ring lege. Anonymkode: 5e6c1...9c2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #22 Skrevet 10. september 2021 Jeg synes det er litt artig at en her inne har valgt glufsespylingens fortreffelighet som sin tue å dø på. Anonymkode: fb1c0...121
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #23 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det er oppskriften på soppinfeksjon du beskriver. Kjeden renser seg selv, en skal ikke skylle oppi der. Anonymkode: 6c4fe...0b6 Mens jeg har fått beskjed fra gyn om å spyle regelmessig for å bli kvitt sopp. Så jeg spyler hver dag, jeg, med rent vann. Har ikke løsnegler, da. Anonymkode: 351e6...127
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #24 Skrevet 10. september 2021 Æsj..å spyle høna med eddikvann faktisk😅 Ja da blir det vel lenge mellom hver gang🙈 ...kronisk surmus.. Anonymkode: 2c1e4...1cc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #25 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): At det er mulig!😆🤣🤣 Blir helt flau, at voksne folk kan skrive noe så idiotisk fattet jeg bare ikke... Anonymkode: 79c88...b92 Hvorfor er det idiotisk å vaske glufsa? Det er da mye mer idiotisk å ringe LEGE (!) for å pille ut et ufarlig fremmedlegeme. Anonymkode: e53fe...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå