Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #1 Skrevet 3. september 2021 Jeg skal lage en eplekake, men har litt mye å gjøre i morgen. Lar det seg gjøre å lage røra i dag, og steke den i morgen? Anonymkode: 39f83...96c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #2 Skrevet 3. september 2021 Det blir nok en flat kake i såfall.. All luft som piskes inn vil gå ut. Du kan jo måle opp alt og ha det klart til i morgen Anonymkode: 370f4...4c9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #3 Skrevet 3. september 2021 Nei, det kan du ikke gjøre. Bakepulveret vil boble opp røren i dag og flate ut i morgen... Ville gjort som forrige taler foreslår, mål opp og sett frem alt du trenger i dag så tar det ikke mye tid å vispe det sammen i morgen. Anonymkode: 2f530...e55
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #4 Skrevet 3. september 2021 Enig med de over. Men et lite tips hvis du har det veldig travelt. Toro sin lyse muffinsmix (to pakker til liten langpanne, fire pakker til stor) er utrolig velegnet til eplekake. Der de er helt sånn mhe til muffins, blir det kjempegodt som eplekake. Sikkert noe med eplesaften som siger ut. Har opplevd veldig mange ganger at folk ber om oppskriften når jeg kommer med denne eplekaken. Et pluss er at den er glutenfri også. Anonymkode: 713d0...bf9
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #5 Skrevet 3. september 2021 Tusen takk for tips dere. Jeg hadde nok endt opp med å lage røra i dag hvis jeg ikke hadde spurt 😄 Anonymkode: 39f83...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå