Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #1 Skrevet 2. september 2021 Hvis du er motstander av menskopp så trenger du ikke lese videre 😜 Jeg har brukt menskopp i flere år og er veldig fornøyd. Jeg har problemer med avføring etter en fødselsskade, så jeg må ta ut koppen når jeg skal bæsje. Men jeg sliter også med å få tømt blæra skikkelig. Flere som opplever dette? Kan det være noen feil med størrelsen eller sitter den ikke godt? Vil gjerne høre andres erfaringer ☺️ Anonymkode: 3105b...5db
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Jeg merker det samme etter fødsel. Tror det er fordi koppen blir liggende lavt og sperrer litt. Jeg har tenkt å prøve denne typen https://www.fertil.no/produkt/femmycycle-menskopp-str-low-cervix/ Kanskje noe for deg også? Jeg orker ikke tanken på å gå tilbake til tampong Anonymkode: 96f48...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg merker det samme etter fødsel. Tror det er fordi koppen blir liggende lavt og sperrer litt. Jeg har tenkt å prøve denne typen https://www.fertil.no/produkt/femmycycle-menskopp-str-low-cervix/ Kanskje noe for deg også? Jeg orker ikke tanken på å gå tilbake til tampong Anonymkode: 96f48...6b0 Takk for tips! Den så spennende ut! Helt uaktuelt å gå tilbake til noe annet enn kopp, men verdt å undersøke andre typer. Anonymkode: 3105b...5db
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #4 Skrevet 2. september 2021 1 minute ago, Anonym bruker said: Takk for tips! Den så spennende ut! Helt uaktuelt å gå tilbake til noe annet enn kopp, men verdt å undersøke andre typer. Anonymkode: 3105b...5db Jeg bestilte den selv nå faktisk. Like etter fødsel prøvde jeg denne https://www.fruugo.no/ziggy-cup-ekstra-flat-menstruasjonskopp-1-enhet-rosa/p-50929221-101893052?language=no&ac=croud&gclid=Cj0KCQjw7MGJBhD-ARIsAMZ0eet3uugbWBBOmNKD6sj4ZDW5NGJ0_ckgHnYHcxAO9lQNvGVxvLTNVlIaArTdEALw_wcB Og det er den verste noensinne! Hard, og 'a bloody mess' bokstavelig talt Anonymkode: 96f48...6b0
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. september 2021 #5 Skrevet 2. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg merker det samme etter fødsel. Tror det er fordi koppen blir liggende lavt og sperrer litt. Jeg har tenkt å prøve denne typen https://www.fertil.no/produkt/femmycycle-menskopp-str-low-cervix/ Kanskje noe for deg også? Jeg orker ikke tanken på å gå tilbake til tampong Anonymkode: 96f48...6b0 Denne vil jeg også prøve, og så på salg da! Men er det en grunn til det med lav livmorhals? Er det bare denne eller er alle av den typen tilpasset det? Hvordan vet man om man har det? Og kan den brukes om man ikke har det også?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #6 Skrevet 2. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg bestilte den selv nå faktisk. Like etter fødsel prøvde jeg denne https://www.fruugo.no/ziggy-cup-ekstra-flat-menstruasjonskopp-1-enhet-rosa/p-50929221-101893052?language=no&ac=croud&gclid=Cj0KCQjw7MGJBhD-ARIsAMZ0eet3uugbWBBOmNKD6sj4ZDW5NGJ0_ckgHnYHcxAO9lQNvGVxvLTNVlIaArTdEALw_wcB Og det er den verste noensinne! Hard, og 'a bloody mess' bokstavelig talt Anonymkode: 96f48...6b0 Og jeg elsker Ziggy cup! 😊 Anonymkode: 71fd2...866
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #7 Skrevet 2. september 2021 Jeg har samme problem, bare at jeg vet ikke om det er det at jeg ikke får tømt ordentlig eller at den presser litt mot urinrøret sånn at det kjennes ut som jeg må tisse igjen fortere. Har ikke funnet noen løsning akkurat, men det funker litt bedre med den minste størrelsen, selv om jeg har født og er "gammel". 😛 Den holder tett likevel, må bare tømme litt oftere de første par dagene. Bruker ladycup nå, før brukte jeg en mykere type, og da merket jeg mindre til dette. Men jeg slet sånn med å få den til å brette seg ut skikkelig, så jeg ga opp den. Mye lettere med en hardere som liksom "spretter" på plass... Anonymkode: 3655d...98f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #8 Skrevet 2. september 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg har samme problem, bare at jeg vet ikke om det er det at jeg ikke får tømt ordentlig eller at den presser litt mot urinrøret sånn at det kjennes ut som jeg må tisse igjen fortere. Har ikke funnet noen løsning akkurat, men det funker litt bedre med den minste størrelsen, selv om jeg har født og er "gammel". 😛 Den holder tett likevel, må bare tømme litt oftere de første par dagene. Bruker ladycup nå, før brukte jeg en mykere type, og da merket jeg mindre til dette. Men jeg slet sånn med å få den til å brette seg ut skikkelig, så jeg ga opp den. Mye lettere med en hardere som liksom "spretter" på plass... Anonymkode: 3655d...98f Takk for innspill! Har ikke tenkt så mye på det med fasthet, kanskje jeg skal sjekke ut det! Anonymkode: 3105b...5db
Anonym bruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Jeg fikk min i posten nylig. Har ikke fått prøvd den enda. Veldig annerledes form ja.. Jeg skal oppdatere neste syklus Anonymkode: 96f48...6b0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk min i posten nylig. Har ikke fått prøvd den enda. Veldig annerledes form ja.. Jeg skal oppdatere neste syklus Anonymkode: 96f48...6b0 Veldig spent på hvordan du opplever den nye! Anonymkode: 3105b...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå