Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Det er altså såååå mye fluer, jeg har ikke opplevd lignende!! Det er minst 50 fluer i hvert fluepapir hver dag, (har 3 stk hengende) og jeg klasker med fluesmekka hele tida!! Jeg bor ikke på gård, det er ikke gårder i nærheten her, jeg har tilogmed vaska ned det jeg kan fordi jeg fikk det for meg at det var møkkete her og at det var årsaken…. Hjelp?? Anonymkode: f0e65...c8c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Du har ikke "fluebol" i en av veggene da? Anonymkode: f41f7...bba
November-spire-79 Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er altså såååå mye fluer, jeg har ikke opplevd lignende!! Det er minst 50 fluer i hvert fluepapir hver dag, (har 3 stk hengende) og jeg klasker med fluesmekka hele tida!! Jeg bor ikke på gård, det er ikke gårder i nærheten her, jeg har tilogmed vaska ned det jeg kan fordi jeg fikk det for meg at det var møkkete her og at det var årsaken…. Hjelp?? Anonymkode: f0e65...c8c Sånn har vi hatt det i sommer også😅helt forferdelig. Aldri opplevd lignende. Brukte fluesmekker. Nå tar vi bare 3-4 fluer hver dag. Begynner å hjelpe😀
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Verdt et forsøk? https://www.nrk.no/rogaland/losning-pa-flueproblemet-1.11793703 Eller noe her? https://veientilhelse.no/6-naturlige-tips-for-a-holde-fluer-unna/ Oppdater om noe av det fungerer (Har ikke opplevd en slik invasjon selv, så jeg vet ikke av egen erfaring om det fungerer.) Anonymkode: 79fc7...a4f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Om du lufter så kjøp insektsnetting til å ha i vinduene. Mange ulike varianter av disse, noen festes bare med borrelås. Anonymkode: 7dc77...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå