Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Har en nettside mann som skulle bygge nettside for meg. Han har ikke bygd noe av det vi var enige om. Han sendte meg nå en faktura med inkasso varsel. Hvor langt kommer han med dette? Jeg nekter selvfølgelig å betale dette. Vi har ingen skriftlig avtale. Anonymkode: 56083...681
Østerdølen Skrevet 1. september 2021 #2 Skrevet 1. september 2021 Da må du bestride kravet direkte til inkassobyrået. Slik jeg tolker det har han ingen sak når han verken har skriftlig dokumentasjon eller har utført en jobb.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #3 Skrevet 1. september 2021 Østerdølen skrev (1 minutt siden): Da må du bestride kravet direkte til inkassobyrået. Slik jeg tolker det har han ingen sak når han verken har skriftlig dokumentasjon eller har utført en jobb. Han har utført en dårlig jobb som jeg ikke er enig i tillegg vært ekstremt vanskelig underveis i prosessen. Anonymkode: 56083...681
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #4 Skrevet 1. september 2021 Østerdølen skrev (1 minutt siden): Da må du bestride kravet direkte til inkassobyrået. Slik jeg tolker det har han ingen sak når han verken har skriftlig dokumentasjon eller har utført en jobb. Det er ikke inkasso byrå men fiken. Han har sendt det selv Anonymkode: 56083...681
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #5 Skrevet 1. september 2021 Avtalen var at han skulle levere en komplett nettside til 5900,-. Den er ikke nærheten av ferdig, og han har fakturert 9500,-. Mitt spørsmål er hvor langt han kommer med denne cowboy oppførselen? Anonymkode: 56083...681
Østerdølen Skrevet 1. september 2021 #6 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Avtalen var at han skulle levere en komplett nettside til 5900,-. Den er ikke nærheten av ferdig, og han har fakturert 9500,-. Mitt spørsmål er hvor langt han kommer med denne cowboy oppførselen? Anonymkode: 56083...681 Da er det viktig å dokumentere alt. Skriv et brev tilbake,der du bestrider kravet og forklarer hvorfor. Så får han bare prøve seg. Har han et firma?Da er jo muligheten der til å gi han en dårlig tilbakemelding under erfaring,i hvertfall. Men som sagt,kan han ikke dokumentere noen ting,vil han uansett ha en dårlig sak. Eventuelt kan du ta saken igjennom Forliksrådet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Gi en skriftlig tilbakemelding om at du bestrider kravet han har sendt. Det er han som må sannsynliggjøre kravet. Her står det ganske godt beskrevet: https://www.inkassoguiden.no/inkassosporsmal/320-hvordan-bestride-en-faktura-eller-et-inkassokrav Anonymkode: 88560...e1d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Østerdølen skrev (1 time siden): Da er det viktig å dokumentere alt. Skriv et brev tilbake,der du bestrider kravet og forklarer hvorfor. Så får han bare prøve seg. Har han et firma?Da er jo muligheten der til å gi han en dårlig tilbakemelding under erfaring,i hvertfall. Men som sagt,kan han ikke dokumentere noen ting,vil han uansett ha en dårlig sak. Eventuelt kan du ta saken igjennom Forliksrådet. Ja fikk hjelp via MittAnbud, men han har slettet at han har hjulpet meg sånn at jeg ikke får gitt han tilbakemelding. Hva skriver jeg i en innsigelse? Har aldri skrevet det før Anonymkode: 56083...681
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Østerdølen skrev (1 time siden): Da er det viktig å dokumentere alt. Skriv et brev tilbake,der du bestrider kravet og forklarer hvorfor. Så får han bare prøve seg. Har han et firma?Da er jo muligheten der til å gi han en dårlig tilbakemelding under erfaring,i hvertfall. Men som sagt,kan han ikke dokumentere noen ting,vil han uansett ha en dårlig sak. Eventuelt kan du ta saken igjennom Forliksrådet. Ja han har et enkeltmannsforetak Anonymkode: 56083...681
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja fikk hjelp via MittAnbud, men han har slettet at han har hjulpet meg sånn at jeg ikke får gitt han tilbakemelding. Hva skriver jeg i en innsigelse? Har aldri skrevet det før Anonymkode: 56083...681 Ta kontakt med MittAnbud. De er også interessert i å luke ut useriøse. Anonymkode: e43e4...175
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #11 Skrevet 2. september 2021 Har gitt han tilgang til baksiden av mailen min for å opprette nettsiden, men han har tydeligvis logget seg inn på min mail, og slettet all korrespondanse. Han er gal han her.. Anonymkode: 56083...681
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #12 Skrevet 3. september 2021 Anonym bruker skrev (På 2.9.2021 den 8.27): Har gitt han tilgang til baksiden av mailen min for å opprette nettsiden, men han har tydeligvis logget seg inn på min mail, og slettet all korrespondanse. Han er gal han her.. Anonymkode: 56083...681 Da ville jeg snakket med politiet. Anonymkode: 590f0...514
Anonym bruker Skrevet 3. september 2021 #13 Skrevet 3. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Da ville jeg snakket med politiet. Anonymkode: 590f0...514 Enig. Anonymkode: 5f6ad...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå