Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Er det vanlig å miste matlysten når en bruker cipralex? Har brukt de ca en måned nå,å den siste uken har jeg hatt så dårlig matlyst. Noen som fører til at jeg dropper en del måltid.Å visst det er pga Cipralex vil det da gå over etter jeg har brukt de en stund? Eller vil jeg ha dårlig matlyst så lenge jeg bruker cipralex? Anonymkode: 21fa7...f98
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Er det vanlig å miste matlysten når en bruker cipralex? Har brukt de ca en måned nå,å den siste uken har jeg hatt så dårlig matlyst. Noen som fører til at jeg dropper en del måltid.Å visst det er pga Cipralex vil det da gå over etter jeg har brukt de en stund? Eller vil jeg ha dårlig matlyst så lenge jeg bruker cipralex? Anonymkode: 21fa7...f98 Ikke erfaring med de selv, men et kjapt søk viser at vekttap/dårlig matlyst er rapportert som bivirkning hos mer enn 1 av 10, så ja, det er ganske vanlig ser det ut som. Anonymkode: d5fe1...b6c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Ikke erfaring med de selv, men et kjapt søk viser at vekttap/dårlig matlyst er rapportert som bivirkning hos mer enn 1 av 10, så ja, det er ganske vanlig ser det ut som. Anonymkode: d5fe1...b6c Håper det gir seg etter å brukt de en stund da. Jeg er dårlig på å tvinge meg selv til å spise når jeg ikke har matlyst. Anonymkode: 21fa7...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå