Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Inspirert av hun med sønnen som ikke kan bli vekter, stakkars ... Anonymkode: 94c31...655
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Hun som er helt besatt av datterens pubertetsutvikling. Som mener at datteren er tjukk, men uten pupper og "null mens", som hun sier. Skriver side opp og side ned om datterens valker. Helt sykt. Anonymkode: ec59f...33c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Det er nok ikke det mest opprørende, men jeg kom på hun som stadig utsatte barna for kriser for å forberede dem, f.eks. brannøvelse midt på natten for å se hvordan de reagerte. Anonymkode: c48ed...9dd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 Hun som på ramme alvor mente det var katastrofe om ikke datteres hennes hadde en jakke til kr 5000,- ellers kom hun til å fryse! Mener å huske vi snakker barnehagen eller barneskole her. Det husker jeg ikke. Ja det hadde vel vært like ille uansett alder på jenta. . Anonymkode: defc2...01b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #5 Skrevet 30. august 2021 Jeg kom i skade for å lese en forferdelig tråd der folk fortalte hvordan deres foreldre hadde straffet dem i barndommen. Mye vold og faenskap. Jeg tror premien for dårligste foreldreskap må ha vært noen av de foreldrene der. Anonymkode: edfe2...356
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #6 Skrevet 30. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg kom i skade for å lese en forferdelig tråd der folk fortalte hvordan deres foreldre hadde straffet dem i barndommen. Mye vold og faenskap. Jeg tror premien for dårligste foreldreskap må ha vært noen av de foreldrene der. Anonymkode: edfe2...356 Mange triste skjebner... 😢 Har ikke lest den tråden selv men glad for det egt Anonymkode: 5df79...86e
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det er nok ikke det mest opprørende, men jeg kom på hun som stadig utsatte barna for kriser for å forberede dem, f.eks. brannøvelse midt på natten for å se hvordan de reagerte. Anonymkode: c48ed...9dd Den tenkte jeg også på. Tenk å bli vekket slik. Anonymkode: 1b779...779
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det er nok ikke det mest opprørende, men jeg kom på hun som stadig utsatte barna for kriser for å forberede dem, f.eks. brannøvelse midt på natten for å se hvordan de reagerte. Anonymkode: c48ed...9dd Det der er psykisk terror! 😬Ikke bra. Hun ødelegger barna sine. Anonymkode: b0731...cfc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Jeg er veldig anti å skulle ta fra barna goder når de gjør noe "galt". Straff er jeg ikke tilhenger av. Blir matt og irritert over foreldre som ikke lar barna sine game mer enn én time hver dag, og av de som tar fra barna gaming når de ikke hører etter. Det er noe som irriterer meg mye. Anonymkode: b0731...cfc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig anti å skulle ta fra barna goder når de gjør noe "galt". Straff er jeg ikke tilhenger av. Blir matt og irritert over foreldre som ikke lar barna sine game mer enn én time hver dag, og av de som tar fra barna gaming når de ikke hører etter. Det er noe som irriterer meg mye. Anonymkode: b0731...cfc Ja av alle gale ting foreldre kan gjøre så er å begrense gamingen noe av det verste, liksom… 😬 Anonymkode: 4a96f...a33
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Hun som ble straffet med et såpestykke oppi rompa da hun var liten. Det er bare så sykt å gjøre mot et barn. Anonymkode: 83a90...606
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja av alle gale ting foreldre kan gjøre så er å begrense gamingen noe av det verste, liksom… 😬 Anonymkode: 4a96f...a33 Var det nå egentlig det hun skrev? Om du leser gjennom en gang til og prøver å skjønne hva som faktisk står? Anonymkode: d1c5f...2a7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja av alle gale ting foreldre kan gjøre så er å begrense gamingen noe av det verste, liksom… 😬 Anonymkode: 4a96f...a33 Det er vel fritt frem å svare hva man vil. Hele tråden er idiotisk. Dårlig innpakket stikk til moren i en annen tråd. Selv en 10 sider pluss tråd hvor enkelte her gjør en skikkelig innsats for å fortelle en mor hvor dårlig både hun og sønnen er, holdt visst ikke for de rettferdige. Minner meg om en viss scene i GOT. Anonymkode: a298e...ada
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Det er nok ikke det mest opprørende, men jeg kom på hun som stadig utsatte barna for kriser for å forberede dem, f.eks. brannøvelse midt på natten for å se hvordan de reagerte. Anonymkode: c48ed...9dd Det husker jeg og. Det var vel samme dame med hyllebærsaft og utregning på menyen til barneselskapet? Anonymkode: e65de...0ed
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det husker jeg og. Det var vel samme dame med hyllebærsaft og utregning på menyen til barneselskapet? Anonymkode: e65de...0ed Det var mye spess der. Skjønte aldri om det var seriøst eller troll. Var vel på Dr.Yppert tiden? Anonymkode: 1925e...7f3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Hun som mente det var helt opp til fjortenåringen å avgjøre om hun skulle t abort eller beholde. Anonymkode: 94c31...655
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Var det nå egentlig det hun skrev? Om du leser gjennom en gang til og prøver å skjønne hva som faktisk står? Anonymkode: d1c5f...2a7 Vel, når hun svarte at hun blir «matt og irritert» over foreldre som begrenser gamingen til barna sine, i en tråd med tittelen «Hva er det mest opprørende du har lest av foreldreskap her inne?», så er det vel rimelig å anta at vedkommende setter begrensning av gamingtid høyt på listen over ting hun definerer som dårlig forelderskap? I min verden er det i hvert fall et merkelig svar å komme med. Det er MANGE ting som er langt mer opprørende hva forelderskap angår enn å begrense barnas gamingtid. Anonymkode: 4a96f...a33
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vel, når hun svarte at hun blir «matt og irritert» over foreldre som begrenser gamingen til barna sine, i en tråd med tittelen «Hva er det mest opprørende du har lest av foreldreskap her inne?», så er det vel rimelig å anta at vedkommende setter begrensning av gamingtid høyt på listen over ting hun definerer som dårlig forelderskap? I min verden er det i hvert fall et merkelig svar å komme med. Det er MANGE ting som er langt mer opprørende hva forelderskap angår enn å begrense barnas gamingtid. Anonymkode: 4a96f...a33 Jepp. Skulle tro det. Her inne skal man ta andre for bittesmå ting. Å tillate for mye eller for lite gaming er ikke noe som hører hjemme i en tråd som dette nei. Hun med brannøvelsen var ekstrem og en smule alternativ. Skal forsøke å finne den tråden. Anonymkode: 133fa...853
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hun som ble straffet med et såpestykke oppi rompa da hun var liten. Det er bare så sykt å gjøre mot et barn. Anonymkode: 83a90...606 Den tenkte jeg også på. Og stengte henne inn på rommet så hun bæsja på seg. Jeg kaller dette tortur. Anonymkode: edfe2...356
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hun som mente det var helt opp til fjortenåringen å avgjøre om hun skulle t abort eller beholde. Anonymkode: 94c31...655 Men hva slags foreldreskap tenker du hadde vært bedre? Å tvinge henne til det ene eller det andre? Anonymkode: edfe2...356
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #21 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Men hva slags foreldreskap tenker du hadde vært bedre? Å tvinge henne til det ene eller det andre? Anonymkode: edfe2...356 Ja. Selvsagt. En fjortenåring skal ikke ha barn, hun skal ta abort. Anonymkode: 94c31...655
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #22 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Ja. Selvsagt. En fjortenåring skal ikke ha barn, hun skal ta abort. Anonymkode: 94c31...655 👆🏼Her har vi et stjerneeksempel på dårlig foreldreskap. Anonymkode: d1c5f...2a7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #23 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Var det nå egentlig det hun skrev? Om du leser gjennom en gang til og prøver å skjønne hva som faktisk står? Anonymkode: d1c5f...2a7 Ja, det var akkurat det hun skrev. Dessuten er jeg en som er tilhenger av straff ved å ta bort goder når ikke barn hører etter. Anonymkode: 0dfae...fd2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #24 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er vel fritt frem å svare hva man vil. Hele tråden er idiotisk. Dårlig innpakket stikk til moren i en annen tråd. Selv en 10 sider pluss tråd hvor enkelte her gjør en skikkelig innsats for å fortelle en mor hvor dårlig både hun og sønnen er, holdt visst ikke for de rettferdige. Minner meg om en viss scene i GOT. Anonymkode: a298e...ada Tusen takk for støtten. Hilsen HI fra den andre tråden. Anonymkode: 6c85e...0b0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #25 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (På 30.8.2021 den 12.18): Det er nok ikke det mest opprørende, men jeg kom på hun som stadig utsatte barna for kriser for å forberede dem, f.eks. brannøvelse midt på natten for å se hvordan de reagerte. Anonymkode: c48ed...9dd Var ikke det trolleinnlegg? Anonymkode: 92119...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå