Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Føler meg nesten helt normal, bortsett fra litt ømme pupper og av og til litt trøtt. Ellers har jeg mer energi enn vanlig og rydder og vasker hele huset. Er redd det er noe galt med babyen. I mine andre svangerskap har jeg vært både veldig trøtt og veldig kvalm. Kan det ha noe å si at det er med en ny mann? Anonymkode: 14780...fcb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Jeg merket omtrent ikke at jeg var gravid i 1. trimester. (Blødde til og med som vanlig, så jeg hadde nok ikke oppdaget det hvis det ikke hadde vært for at det var IVF.) Senere ble det annerledes. Konstant trøtt og anpusten, orket ingenting, og vondter i hele kroppen. Anonymkode: 0ac63...885
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Da har du flere symptomer enn meg 😂 Jeg hadde vel knapt noen, bortsett fra at jeg vokste, og mensen forsvant. Topp form gjennom hele svangerskapene! Krysser fingrene for at det går like lett for deg denne gangen! Anonymkode: 0a201...ec7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Gjennom mine to svangerskap var formen min mye bedre enn vanlig. Masse energi, aldri kvalm, og aldri migrene noe jeg er plaget med flere dager i uken når jeg ikke er gravid. Skulle ønske jeg var gravid for alltid. Anonymkode: 4e745...d82
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Ingen store plager og masse energi hele svangerskapet. Jobbet 100%. Pusset opp huset og var i mye aktivitet. Jeg fikk plager med brekninger etterhvert men det var bare på morgenen og hemmet meg ikke. For meg var det fantastisk å være gravid. Følte meg i tillegg så fin. 😂😂 Anonymkode: 6ee2e...23a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Jeg var i bedre form i graviditet enn vanlig. Merket ingenting til Fibromyalgien min i de 9 mnd. Masse energi, koste meg. Anonymkode: 31dc2...d65
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Kos deg, du er heldig! Jeg ligger i senga for å hente meg inn. Var en tur på kjøkkenet og mannen koker svineknoke. Det var det som skulle til for å slå beina under med meg kvalmen min. Orker ikke sitter i sola og det går i små gnag av ritz-kjeks. Har kun kommet til uke 6 😜 Anonymkode: 5ae19...747
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #8 Skrevet 29. august 2021 I min første graviditet var jeg i god form i 1. trimester, ingen kvalme, oppkast eller andre plagsomme symptomer. Jeg merker nesten ikke at jeg var gravid. I min andre graviditet var jeg mer kvalm og sliten og var ikke i spesielt god form. Dette var med samme mann og begge babyene var gutter så det hadde ingen sammenheng med det for meg. Anonymkode: 4fe03...1d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå