Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Skulle bestilt noe klær til sønnen på 13. Men hvor er det best å bestille? Han har sett noe han liker på Jack and Jones, men det er herrestørrelser. Bor desverre langt unna butikkmuligheter og tiden er knapp i en travel hverdag. Så å bestille på nett hadde vært fint. Noen som har gode nettbutikker å anbefale til ungdommen? Er ikke ute etter merkeklær. Anonymkode: 8faeb...7bb
prekæs Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Weekday og Jack&Jones finner du på Zalando. Kjøper sjelden noen andre steder til min tenåring, med unntak av HMs nettbutikk.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 prekæs skrev (3 minutter siden): Weekday og Jack&Jones finner du på Zalando. Kjøper sjelden noen andre steder til min tenåring, med unntak av HMs nettbutikk. Hvordan er herrestørrelsene på J&J i forhold til str 170 for barn. Om du forstod hva jeg mente😅 Er en str S herre samme som 170 barn? Ca Anonymkode: 8faeb...7bb
prekæs Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er herrestørrelsene på J&J i forhold til str 170 for barn. Om du forstod hva jeg mente😅 Er en str S herre samme som 170 barn? Ca Anonymkode: 8faeb...7bb Har kjøpt jeans en gang fra J&J og kjøpte den str jeg pleier i Levis. Passet bra den. Tipper du kan bruke str s i herrestørrelse. Noen merker kan du velge benlengde på. Husker ikke om det gikk med j&J. Fordelen med Zalando er jo gratis retur.
Listedamen Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Zalando, Adidas og Nike. Min brukte str. S da han kunne bruke 170, tror det går greit i de fleste merker.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Takk for svar😊 Da har jeg fått bestilt noen trøyer og gensere. Hi Anonymkode: 8faeb...7bb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 Jack & Jones har Jr størrelser også, hvis du googler det kommer du til nettsider som har. Ellers handler vi på Kidsbrandstore, eller zalando/boozt for sportstøy. Da han var ca 170 handlet vi litt herreklær i Small, men ofte er det fasongen som blir for «stor». Anonymkode: 2fecc...e8a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Handler på Cubus til sønnen min. Han er 11 da, så et par år yngre. Men bruker herrestørrelse S. Til datteren på 13 er det forskjellig. Av og til tar de buss eller tog en lørdag til Asker eller Sandvika og handler selv. Anonymkode: bfc48...d9b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Jack & Jones, Boardshop og Zalando. Begge mine gutter gikk over til herrestørrelse på den alderen. Anonymkode: fcdde...7a6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Str 170 er ca S eller XS Jeg handler også mye på Jack & Jones Men også Moods, cubus, dressmann. Alt ettersom hva slags klær det gjelder. Anonymkode: 5eb2d...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå