Gå til innhold

Hva er dine topp tre viner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan enten nevne kun topp tre, eller tre av hver farge (rødt + hvitt + evt. rosé)

Anonymkode: 7f46d...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke navnene i farta...

Pinot noir - Frankrike

(tørr)Riesling - Østerrike

Rosè - Østerrike

Skrevet

Masi

Anonymkode: 39a69...2a0

Skrevet

Dr. Loosen

Dr. Loosen

og

Dr. Loosen

Anonymkode: 9ab86...0dd

Skrevet

1) Whitcraft (amerikansk pinot noir)

2) Tyler (amerikansk pinot noir, bonuspoeng for fin etikett!)

3) Nyetimber (engelsk musserende, jo eldre årgang, dess bedre)

Anonymkode: bc5f1...618

Skrevet

1. Amarone (er litt utvalg her, ganske dyre men helt fantastisk gode) - rødvin

2. Chablis - tørr hvitvin

3. piemonte berbera - rund kartong rødvin. Liker å kjøpe kartong da jeg noen ganger bare vil ha et lite glass, slipper å åpne ei hel flaske 😛

Anonymkode: e1b99...a8c

Skrevet

Crudo

crudo 

Husker ikke navnet, det spanske ordet for sykkel😅🙈 hvitvin

Anonymkode: 6a16d...3fc

Skrevet

flere?

Anonymkode: 7f46d...419

Skrevet

Primitivo Puglia Christer Behrens

Wongraven Langhe Rosso

Jaboulet Parallel Côtes du Rhone Blanc

Anonymkode: d27e9...119

Skrevet

Hvit: Matua Lands and Legends

Rose: Château Miraval

Rød: liker en god Amarone, men som «hverdagsvin» er The Grinder Shiraz et godt alternativ. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...