Gå til innhold

Du kan aldri bli like flink som din søster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa min mann i dag. Jeg har startet to selskaper for oss, og han spør meg hele tiden om jeg kan høre med min søster som ikke har noe lengre utdanning enn meg eller har noe mer erfaring enn meg om alt er riktig. Jeg har veldig dårlig kontakt med min søster og ønsker ikke å involvere henne i mitt liv. 

Han sa at jeg blir aldri like flink som henne? 

Anonymkode: 85e88...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville spurt ham om hva han mente med å si noe slikt? Hvorfor han vil at du skal kontakte henne når han vet at dere ikke har et godt forhold?

Veldig merkelig ting å si når han vet dere har veldig dårlig kontakt med hverandre.

Men jeg stusser også på "Jeg har startet to selskaper for oss...". Hva ligger i det? Hvorfor starter du selskaper for deg og mannen? Er han med på det, eller ikke? Hvis han ikke er med i selskapene har han vel strengt tatt ikke noe å si om hvordan du driver dine selskap. Jobber dere sammen om dem har han kanskje mer han skulle sagt, men også da burde han ordlagt seg på en annen måte.

Hvis noe går dårlig, så er det jo helt andre og langt mer konstruktive måter han kan ta opp en ev. bekymring med deg på.

Hvordan er forholdet mellom dere ellers?

Anonymkode: 686d7...b7a

Skrevet

Det høres ut som om han prøver å gi deg et stikk der han vet det gjør vondt. 

Skrevet

Da svarer du; «og du kommer aldri til å bli like pen som din bror»

Uansett om det er sant eller ikke. 

Anonymkode: a14ec...6b7

Skrevet

Fortsett å være trygg i deg selv, og forsøk å se "forbi" denne kommentaren.

Enten det kan dreie seg om en slags misunnelse ovenfor din evne til å skape noe, - og lykkes, eller av fascinasjon ovenfor din søster, som sikkert ikke viser han noe ekstra oppmerksomhet.

Rett og slett en unødvendig kommentar, som kan få et klokt hode til å stille spørsmål ved det bakenforliggende.

Hev deg, modige kvinne!😊

Anonymkode: 505dd...660

Skrevet

Mannen er jo en destruktiv idiot.

Anonymkode: 6ae83...698

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det sa min mann i dag. Jeg har startet to selskaper for oss, og han spør meg hele tiden om jeg kan høre med min søster som ikke har noe lengre utdanning enn meg eller har noe mer erfaring enn meg om alt er riktig. Jeg har veldig dårlig kontakt med min søster og ønsker ikke å involvere henne i mitt liv. 

Han sa at jeg blir aldri like flink som henne? 

Anonymkode: 85e88...ff7

Hvorfor er han så stygg mot deg? 

Anonymkode: ac4d9...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...