Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #26 Skrevet 25. august 2021 Når man må vente 4 Dager på test og det er umulig å Komme gjennom på telefon så funker jo ikke systemet ! Da kan de ikke slippe smitten løs. I så fall må vi slutte å teste da og bare leve vanlig Anonymkode: e6827...4c9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #27 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du har ikke tid til å sitte i telefonen i en time (mens du jobber), men du har altså tid til å sitte i bilen og vente (mens du ikke jobber)? Selvfølgelig er ting ulike, og det er jo nettopp det jeg mener - det burde være likt og mest mulig tilrettelagt. Men som vanlig, gjøres det meste i dette landet gjennom ræva. Hvorfor gjøre det lett, hvis man kan gjøre det vanskelig. Anonymkode: 39536...e37 Eh... Ja, jeg har ikke tid eller mulighet til å sitte en time i telefonen på jobb, men jeg har naturligvis tid til dette på fritiden min. Det er derimot ikke noe jeg ønsker å bruke fritiden min på. Så jeg synes jo at når politikerne innfører testing på dag 1, 3 og 5, burde det være en selvfølge at de også sørget for hurtigtester på skolene i samme slengen. Anonymkode: 0c264...d09
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #28 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg har aldri vært borti testing uten å bestille time på forhånd. Selvfølgelig, når dere ikke bestiller time så må dere vente. Anonymkode: 39536...e37 Selv om man bestiller time, så betyr ikke det at man ikke må stå i kø. Her bestiller vi time, men må pent stille oss opp i den køen som er på test stasjonen når vi kommer, uansett når timen vår er. Vi har kommet inn til test 1,5 time etter timen vår, og andre har måttet vente lenger. Det å bestille time her er mest for at de da har klargjort testene, med navn og fødselsdato, på forhånd. Anonymkode: 2e686...085
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #29 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Dette er idiotisk valgflesk fra Erna. Testkapasiteten bryter nå sammen i mange kommuner, og smitten skyter i været. Kaos! Anonymkode: cdfab...0f0 Det er som du skriver valgflesk!!! Å åpne på grønt handler kun om politikk. For regjeringa var dette et desperat forsøk på å vise at vi har full kontroll, dette har vi taklet så bra, bare se hvor fint vi har kommet igjennom koronaen. Det er det vi betaler prisen for nå! Slik det ser ut nå frykter jeg en ny nedstenging i løpet av høsten. Anonymkode: ab3fb...c48
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #30 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er som du skriver valgflesk!!! Å åpne på grønt handler kun om politikk. For regjeringa var dette et desperat forsøk på å vise at vi har full kontroll, dette har vi taklet så bra, bare se hvor fint vi har kommet igjennom koronaen. Det er det vi betaler prisen for nå! Slik det ser ut nå frykter jeg en ny nedstenging i løpet av høsten. Anonymkode: ab3fb...c48 Å åpne på grønt har blant annet med psykisk helse for barn og unge å gjøre, og ikke valgflesk. Anonymkode: 39536...e37
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #31 Skrevet 25. august 2021 Men de må ha grønt der det ikke er smitte . Hvorfor har ikke Trondheim gått i rødt !! Nå er det fullt av nærkontakter som er ute blant folk som smitter andre Anonymkode: e6827...4c9
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #32 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men de må ha grønt der det ikke er smitte . Hvorfor har ikke Trondheim gått i rødt !! Nå er det fullt av nærkontakter som er ute blant folk som smitter andre Anonymkode: e6827...4c9 Og hva er problemet når de fleste er vaksinert? Hvis man ikke er antivaxxer og mener at vaksinen ikke hjelper, vet man jo at det ikke er farlig for de vaksinerte. Anonymkode: 39536...e37
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #33 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri vært borti testing uten å bestille time på forhånd. Selvfølgelig, når dere ikke bestiller time så må dere vente. Anonymkode: 39536...e37 I Bergen kommune er det ikke lenger mulig å bestille test. De har to test-stasjoner; en for gående i sentrum og en for biler (og noen gående) i en bydel. Det er kun drop-in. De siste dagene har det vært helt fullt og da er ventetiden ca 2 timer på bilene som får komme inn. Er plassen full blir biler avvist med beskjed om å komme tilbake senere eller neste dag om stasjonen skal stenge. Dette er PCR-tester som det tar ca 1 døgn å få svaret på. Litt usikker på om Bergen kommune etterhvert tilbyr testing hos private aktører ettersom køene til test har blitt veldig lange og folk har blitt avvist i køen med beskjed om å komme tilbake neste dag. I fjor var det mulig å bestille test på en tredje teststasjon som bare hadde timebestilling. Da kom man bare til timen sin og fikk raskt unnagjort dette. Denne har dessverre blitt lagt ned. Anonymkode: 7bc95...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå