Gå til innhold

Herrefred føler meg så dum!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at jeg hadde sendt en følgeforespørsel til en tidligere kjæreste til min datter. Vet ikke hvordan jeg har klart det, men jeg har sikkert kommet borti følge-knappen🙈 det stod bare følge forespørsel sendt. Slettet den med en gang da jeg oppdaget det! Er så flau, gutten er 18 år og tror sikkert jeg stalker han🙄🤦‍♀️ 

Anonymkode: c0569...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så fort gjort. En gang hadde min datter klart å sende forespørsel til sikkert 30 mennesker på FB. Aner ikke hvordan hun klarte det. Det rant inn med mailer og spørsmål, kjenner jeg deg? Ser vi har XX som felles venn. 
Alle flira da jeg sa jeg ikke ante hva jeg hadde gjort fordi jeg har sendt ut masse venneforespørsel nå. I ettertid skjønte jeg det var datteren min. Hun pleide å få se på bildene til tante på FB fordi hun hadde bilder av kusiner der. 

Anonymkode: 95f61...11c

Skrevet

Det som er litt kleint, er at da min datter var sammen med ham, så sendte jeg venneforespørsel på Facebook. Tenkte det var greit liksom, men han godtok aldri den. Og det var helt ok. Derfor er det ekstra ubehagelig at jeg nå tydeligvis også har sendt en forespørsel på Instagram 🤣🤦‍♀️🤦‍♀️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

så flau, gutten er 18 år og tror sikkert jeg stalker han

Ja, det må han jo nødt til å tro nå... 

Anonymkode: 9c751...688

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ja, det må han jo nødt til å tro nå... 

Åh herregud så dumt🙈🙈 blir det ikke bare verre om jeg sender en melding og forklarer? 😳

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Åh herregud så dumt🙈🙈 blir det ikke bare verre om jeg sender en melding og forklarer? 😳

Ikke send melding!!! Det gjør vondt verre. 

Anonymkode: a4583...39c

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ikke send melding!!! Det gjør vondt verre. 

Anonymkode: a4583...39c

Nei skal ikke gjøre det😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Det var ironisk ment. Han driter i det. La det være, herregud... 

Skrevet

Det må være noe av det MINST flaue jeg har hørt om🤣 Ingen over 13 år bryr seg vel om sånt? Du tasta feil! Og så?

Anonymkode: 3856b...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...