Gå til innhold

Bare et engangstilfelle ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I helgen skjedde det noe spesielt. Vi hadde fest med mine og min mann sine venner. Vi kosa oss frem til jeg ser min mann blir mer å mer full. Å når han blir full endrer han personlighet til en litt bråkmaker og bryr seg ikke om andre sine meninger. Til vanlig er han en rolig mann. Vi har hatt litt små problemer i det siste da jeg merker at vi vokser litt fra hverandre. Føler han blir mer og mer umoden og uansvarlig. Å tenker mest på sex i forholdet enn alt annet. Jeg tenker kanskje for lite på sex. Men tilbake til festen så fikk jeg vite at etter jeg hadde lagt meg hadde han klådd på puppene til en av mine veldig flørtete og dristige vennine. Å en annen vennine hadde spørt om Adressen så hun kunne skaffe taxi, da hadde mannen min spørt om han kunne være me henne hjem. Jeg er helt i fra meg. Va skal tenke, va skal jeg gjør. Jeg konfronterte han å han husker ingenting sier han og beklager å gråter. Han ønsker å fikse dette. Men jeg er veldig usikker. Jeg elsker han men hvordan skal jeg kunne stole på han igjen.

Anonymkode: efd70...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...