Gå til innhold

Blendahvit test morgen urin og svak strek på neste urin?


Nettis93

Anbefalte innlegg

Hei! Noen andre som har opplevd at testen er nagativ med morgen urin, men har utslag på neste dobesøk? Drikker endel på kveld, men er ikke oppe på do om natten så tester på første urin når jeg står opp. Syntes neste urin er mer konsentrert enn det første. Legger med bilde av begge testene jeg tok idag (strimmel, blendahvit på morgen urin og svak strek på neste urin) og den jeg tok for 2 dager siden (stav, ikke morgen urin)1552CCA9-0AF4-480B-9E11-79F7C9C6DE93.thumb.jpeg.092d5dca226f0bf8070548c0afb27f42.jpeg15B50424-4E3A-44C7-A9A5-9610C558DEE7.thumb.jpeg.3dce65f3fee467dc74ce441727a5af93.jpegDF84DE75-4FA9-4CEB-A441-C1188B89F031.thumb.jpeg.6005c5bc6e152790d1c939445be81825.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 
 

Vet du når du venter mensen eller når du hadde eggløsning? Jeg ville ikke forholdt meg til billig-testen alene, den streken kan være hva som helst, hakk i testen, skyggestrek mm. Den er «halv» og ikke med distinkt farge. Å få strek på to ulike tester derimot er mere håpefullt. Min erfaring med RFSU er at de ikke gir utslag med mindre det er en påbegynt graviditet. Streken er imidlertid så svak enda at dette kan gå begge veier. Det kan være en kjemisk, som det kalles, at et egg er befrukter men ikke fester seg skikkelig og går tidlig til grunne. Eller det kan være et tidlig stadium av en graviditet som leder til et barn. Jeg har en lang teste-karriere som strekker seg over 12 år nå, og har opplevd både kjemiske, tidlige spontanaborter, MA og flere fullførte svangerskap. Har tatt et hundretalls tester, det er pinlig å innrømme men har utviklet en godt «strek-syn» og god teft for å analysere tidlige tester.
 

Ha is i magen og hold oss oppdatert. Tipper at du får sterkere test om ikke i dag så i morgen eller dagen etter. 
 

Heia deg! Det er både spennende og slitsomt å være prøver.

Anonymkode: 73b80...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hei! 
 

Vet du når du venter mensen eller når du hadde eggløsning? Jeg ville ikke forholdt meg til billig-testen alene, den streken kan være hva som helst, hakk i testen, skyggestrek mm. Den er «halv» og ikke med distinkt farge. Å få strek på to ulike tester derimot er mere håpefullt. Min erfaring med RFSU er at de ikke gir utslag med mindre det er en påbegynt graviditet. Streken er imidlertid så svak enda at dette kan gå begge veier. Det kan være en kjemisk, som det kalles, at et egg er befrukter men ikke fester seg skikkelig og går tidlig til grunne. Eller det kan være et tidlig stadium av en graviditet som leder til et barn. Jeg har en lang teste-karriere som strekker seg over 12 år nå, og har opplevd både kjemiske, tidlige spontanaborter, MA og flere fullførte svangerskap. Har tatt et hundretalls tester, det er pinlig å innrømme men har utviklet en godt «strek-syn» og god teft for å analysere tidlige tester.
 

Ha is i magen og hold oss oppdatert. Tipper at du får sterkere test om ikke i dag så i morgen eller dagen etter. 
 

Heia deg! Det er både spennende og slitsomt å være prøver.

Anonymkode: 73b80...403

Hadde mens/blødning (vet ikke hva jeg skal kalle det, siden den ikke var lang eller normal) for 2uker siden. Har PCOS, så fikk 3 pos el tester forje mnd, så vet ikke når eller om jeg hadde el. Sluttet på p-sprøyte i januar for vi vill prøve på baby nr2. Tror jeg hadde en kjemisk eller ma forje mnd, for da hadde jeg 4pos og 3 neg tester over 3/4 dager. Og jeg vet det kan ta tid å bli gravid etter psprøyte slutt, men har håp og har vært gravid 2 ganger før (1 sa og i 2018/19 med sønnen min)

Så har veldig uregelmessige blødninger og ofte flere pos el tester iløpe av 1mnd. Har ikke helt kommet til prøve periode, siden jeg vet det kan ta litt tid før kroppen ordner seg etter sprøyta. Men aldri opplevd slike tester før. Sist graviditet var det morgen urin som ga best utslag, men lest at det kan øke mer på kveld også. Så blir bare litt kokko av alt 😅

Endret av Nettis93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...