Gå til innhold

I dag ble jeg filmet… og…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var HELT jævlig å se på. Jeg skammer meg rett og slett.

Det var et kurs hvor vi skulle filmes og få tilbakemeldinger på kroppsspråk. Helt topp opplegg, men jeg knakk helt innvendig. Fikk ikke med meg annet enn det dissende ansiktet og den klumpete kroppen. 

Hva skjedde liksom? Og hvorfor har jeg ikke fanget opp at det er så ille når jeg har sett meg i speilet? Blir helt flau jeg.. 

Noen gode tips til å gå ned i vekt? Har nok levd litt ekstra godt i sommer, gjerne med et glass vin eller øl i sommerkvelden. Det er jo det første som ryker.. 

Anonymkode: 08395...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke dvel ved det du så og følelsene rundt det.

Tenk heller - Så bra, nå ble jeg motivert til å gjøre en god livsstilsendring, godt for kropp og sjel! :)

Og så legger du en plan for sunt og godt kosthold fremover, og mer aktivitet. Husk å rose deg selv og sett pris på at kroppen føles bedre når du tilbyr den riktig og sunn mat :) Tenk livsstil, ikke kg.

Anonymkode: c8456...74f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke dvel ved det du så og følelsene rundt det.

Tenk heller - Så bra, nå ble jeg motivert til å gjøre en god livsstilsendring, godt for kropp og sjel! :)

Og så legger du en plan for sunt og godt kosthold fremover, og mer aktivitet. Husk å rose deg selv og sett pris på at kroppen føles bedre når du tilbyr den riktig og sunn mat :) Tenk livsstil, ikke kg.

Anonymkode: c8456...74f

Takk for motivasjon 😊

Det kommer til å bli bra!

Det som er så kjipt er at jeg nå er i en uke hvor jeg skal være endel «synlig» og jeg kunne ønske jeg slapp det 😒

Men det er vel mest jeg som er opptatt av meg selv - andre har vel nok med sitt.. 😊

HI

Skrevet

Spis etter klokka og planlegg dagen før hva du skal spise.

Har du en plan er det mye lettere, og har du allerede handlet inn varene slipper du handle det som er galt.

Frokost kl halv åtte

Lunsj kl 11

Mellommåltid kl 14

Middag kl 17

Anonymkode: 63440...2a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det var HELT jævlig å se på. Jeg skammer meg rett og slett.

Det var et kurs hvor vi skulle filmes og få tilbakemeldinger på kroppsspråk. Helt topp opplegg, men jeg knakk helt innvendig. Fikk ikke med meg annet enn det dissende ansiktet og den klumpete kroppen. 

Hva skjedde liksom? Og hvorfor har jeg ikke fanget opp at det er så ille når jeg har sett meg i speilet? Blir helt flau jeg.. 

Noen gode tips til å gå ned i vekt? Har nok levd litt ekstra godt i sommer, gjerne med et glass vin eller øl i sommerkvelden. Det er jo det første som ryker.. 

Når du blir en voksen kvinne, så er dette noe du ikke vil bry deg om. Det er selvbildet ditt som må ha en boost. Gratis tips, gå naken hjemme, aksepter deg selv. Klarer du det, er du dronning. 

Anonymkode: db8b1...c22

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Når du blir en voksen kvinne, så er dette noe du ikke vil bry deg om. Det er selvbildet ditt som må ha en boost. Gratis tips, gå naken hjemme, aksepter deg selv. Klarer du det, er du dronning. 

Anonymkode: db8b1...c22

Jeg er en voksen kvinne.

Men dessverre har jeg med meg et dårlig selvbilde som gjør at jeg fester for mye betydning til utseendet mitt

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er en voksen kvinne.

Men dessverre har jeg med meg et dårlig selvbilde som gjør at jeg fester for mye betydning til utseendet mitt

HI

Husk på at kamera legger på noen kg da.

Anonymkode: 3a09e...17e

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Husk på at kamera legger på noen kg da.

Anonymkode: 3a09e...17e

De andre så helt normale ut 😂😂😂

Men takk for støtte 😁

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...