Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Kalenderen på iPhone er jo tragisk dårlig. Jeg bruker kalenderen mye å må ha en god og oversiktelig kalender. Hvilken bruker dere? Anonymkode: 8a89f...a73
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Familiekalenderen på veggen i stua. 😛 Anonymkode: c0b0d...d5f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Hva er galt med kalenderen på iPhone? Jeg bruker den, synkronisert med outlook, det fungerer veldig fint. Og jeg har full kalender, gjerne med overlapping, og ulike fargekoder for private avtaler, eksterne og interne møter, veiledning med mer. Anonymkode: 31111...804
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Hva er galt med kalenderen på iPhone? Jeg bruker den, synkronisert med outlook, det fungerer veldig fint. Og jeg har full kalender, gjerne med overlapping, og ulike fargekoder for private avtaler, eksterne og interne møter, veiledning med mer. Anonymkode: 31111...804 Sammenlignet med Google sin er den helt elendig. Apple har vel ikke akkurat fått så mye skryt for kalenderen sin. Anonymkode: 8a89f...a73
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Bruker Outlook-kalenderen, knytta til jobb/jobbmail. Anonymkode: ca751...969
Listedamen Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Jeg bruker Apple sin og syns den fungerer helt supert.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sammenlignet med Google sin er den helt elendig. Apple har vel ikke akkurat fått så mye skryt for kalenderen sin. Anonymkode: 8a89f...a73 Ok, fikk ikke helt tak i hva du tenker den mangler eller hva som er elendig. Hvis det er noe konkret du har problemer med må du gjerne spørre. Anonymkode: 31111...804
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Ok, fikk ikke helt tak i hva du tenker den mangler eller hva som er elendig. Hvis det er noe konkret du har problemer med må du gjerne spørre. Anonymkode: 31111...804 Har ikke problemer med noe, nei. Men, syns sammenlignet med Google sin, så syns jeg den er veldig dårlig. Når du ser på månedsoversikten på Apple sin, så ser du ikke avtalene for hele måneden for eks. Du ser bare grå prikker. Må klikke deg inn for å se hva som skjer den dagen. Med mer oversiktlig, så mener jeg at med Google sin så ser du alt som skjer i løpet av en måned og med farger. Om du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 8a89f...a73
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #9 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Har ikke problemer med noe, nei. Men, syns sammenlignet med Google sin, så syns jeg den er veldig dårlig. Når du ser på månedsoversikten på Apple sin, så ser du ikke avtalene for hele måneden for eks. Du ser bare grå prikker. Må klikke deg inn for å se hva som skjer den dagen. Med mer oversiktlig, så mener jeg at med Google sin så ser du alt som skjer i løpet av en måned og med farger. Om du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 8a89f...a73 men hvorfor bruker du ikke bare google sin da? Anonymkode: 5fd24...0ad
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har ikke problemer med noe, nei. Men, syns sammenlignet med Google sin, så syns jeg den er veldig dårlig. Når du ser på månedsoversikten på Apple sin, så ser du ikke avtalene for hele måneden for eks. Du ser bare grå prikker. Må klikke deg inn for å se hva som skjer den dagen. Med mer oversiktlig, så mener jeg at med Google sin så ser du alt som skjer i løpet av en måned og med farger. Om du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 8a89f...a73 Ja, det stemmer. Jeg har aldri tenkt over at det er noe jeg savner. Jeg går uansett inn på den aktuelle dagen for å få oversikt. Eller swiper mellom dagene for å finne ledig tid til en avtale f.eks. Men du står jo heldigvis fritt til å bruke hvilken kalender-app du vil. Anonymkode: 31111...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå