Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 De andre plantene i butikken hadde slike brune flekker på bladene, men jeg trodde jeg var heldig som fant en med grønne blader. Nå har min plante også fått brune flekker, to dager senere. Hva er det for noe? Anonymkode: cf353...260
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Har du et bedre bild av det friske bladet? Dersom jeg ikke tar helt feil er den ved å gå i dvale. Ha tålmodighet så vil den komme seg igjen Dersom du er medlem i FB-grupper "Grønne stueplanter" så var det akkurat et innlegg om det der. https://www.facebook.com/groups/1656856271019753/posts/4402272836478069 Anonymkode: b9b52...1fc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 En av fire ting, som regel: vann - for mye eller for lite. Har den tørka eller stått med røttene i vann? Næring - har den fått nok næring? Temperatur - stått i sola og fått solskader eller fått kuldeskader i transport? Skadedyr - skjoldlus, spinnmidd og annet snusk. Jeg tror jeg ville tatt den med tilbake til butikken. Anonymkode: a9ca2...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå