Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Datteren min på 10 år har vært på en sommeraktivitet med en venninne i dag. Det er hver dag denne uka. Dette er en aktivitet som venninna er med på ellers i året, så hun kjenner flere der. Min datter kjenner ingen andre. Min datter var usikker på om hun ville være med på dette, men venninna ville så gjerne ha henne med, så da tenkte hun at det var greit å bli med. I dag var første dagen, og det ble ikke så hyggelig som hun hadde trodd. Venninna hadde hengt seg på noen andre, og når min datter fulgte etter, så fikk hun flere ganger beskjed fra venninna om å la være å følge etter henne. Så min datter visste ikke helt hva hun skulle gjøre og hvor hun skulle gjøre av seg. Hadde dere foretatt dere noe rundt dette? Evt hva? Anonymkode: 10d6a...daa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Ville tatt en telefon til enten denne venninnen eller foreldrene hennes der jeg hadde spurt om hvorfor hun ikke kunne være sammen med henne når hun var invitert med spesielt for å være sammen med venninnen. Det er jo bare rart at datteren din blir utestengt når hun er invitert 🤔 Anonymkode: c65ee...12c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Jeg hadde snakket med foreldrene jeg. ❤️ Anonymkode: 2d2ff...d78
It's all about me Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Hadde ringt/sendt sms til foreldrene og sakt: "Veldig koselig at A fikk være med B på akitiviteten hennes idag. Men A ønsker ikke være med flere dager da hun ikke kjenner noen der og følte det ikke var noe gøy å være alene hele tiden. Fint hvis du kan si ifra til B for oss." Da får du tatt det opp uten å gi beskyldninger, men enhver oppegående person kan lese mellom linjene hva som skjedde. Så er det opp til foreldrene til B om de skal ta den enkle veien, eller ta en prat med barnet sitt og oppdra det litt i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå