Gå til innhold

Støpe lys.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man støpe lys direkte i en stormlykt? 

Er det noen måte å støpe lys i en cola flaske uten at den smelter? Eller vil støpemassen bli for stiv før man kan helle den på flaska?

Anonymkode: d57f8...b23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha brukt vannbad til å smelte stearinet og så helt det over i formen. Men tror ikke en colaflaske tåler varmen, plasten smelter ganske lett. 

Skrevet
11 minutes ago, the amazing spidermamma said:

Jeg ville ha brukt vannbad til å smelte stearinet og så helt det over i formen. Men tror ikke en colaflaske tåler varmen, plasten smelter ganske lett. 

Jeg prøvde en cola flaske i går som smeltet, men den ville vel kanskje ha smeltet selv om jeg kjølte ned støpemassen. Jeg får finne noe annet sylinderformet eller kjøpe med en form. 

 

Anonymkode: d57f8...b23

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg prøvde en cola flaske i går som smeltet, men den ville vel kanskje ha smeltet selv om jeg kjølte ned støpemassen. Jeg får finne noe annet sylinderformet eller kjøpe med en form. 

 

Anonymkode: d57f8...b23

Hermetikkboks

Anonymkode: e032c...df3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...