Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Kan man støpe lys direkte i en stormlykt? Er det noen måte å støpe lys i en cola flaske uten at den smelter? Eller vil støpemassen bli for stiv før man kan helle den på flaska? Anonymkode: d57f8...b23
the amazing spidermamma Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Jeg ville ha brukt vannbad til å smelte stearinet og så helt det over i formen. Men tror ikke en colaflaske tåler varmen, plasten smelter ganske lett.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 11 minutes ago, the amazing spidermamma said: Jeg ville ha brukt vannbad til å smelte stearinet og så helt det over i formen. Men tror ikke en colaflaske tåler varmen, plasten smelter ganske lett. Jeg prøvde en cola flaske i går som smeltet, men den ville vel kanskje ha smeltet selv om jeg kjølte ned støpemassen. Jeg får finne noe annet sylinderformet eller kjøpe med en form. Anonymkode: d57f8...b23
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg prøvde en cola flaske i går som smeltet, men den ville vel kanskje ha smeltet selv om jeg kjølte ned støpemassen. Jeg får finne noe annet sylinderformet eller kjøpe med en form. Anonymkode: d57f8...b23 Hermetikkboks Anonymkode: e032c...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå