Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #26 Skrevet 30. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, du skrev «gjort det samme selv…» Det betyr at du har gjort det samme selv, ikke at du kan gjøre det samme i fremtiden. Anonymkode: e68f1...306 Strengt tatt mangler det første ordet i setningen, og det kunne like gjerne vært "Kunne (gjort det selv)" som "Har". Hvordan konkluderte du med at vedkommende har en gutt på 7-8 år? HI Anonymkode: d2456...f67
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #27 Skrevet 30. juli 2021 Hadde ikke lurt på en gang. Hun er 13, ikke 3. Anonymkode: 8669d...cb1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #28 Skrevet 30. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Strengt tatt mangler det første ordet i setningen, og det kunne like gjerne vært "Kunne (gjort det selv)" som "Har". Hvordan konkluderte du med at vedkommende har en gutt på 7-8 år? HI Anonymkode: d2456...f67 Fordi hun er svært lett gjenkjennelig på skrivestilen og har lagt ut mye informasjon om seg og sitt barn her tidligere. Hun har det med å kommentere kort, og gjerne usant, på innlegg. Og er det noen som sliter så får hun visst et ekstra løft av å være ufin med dem. Anonymkode: e68f1...306
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #29 Skrevet 30. juli 2021 Vel, sommeren da jeg var 9 bodde jeg og ei venninne som var 10 alene på rom en uke i syden. Faren hennes bodde på naborommet, men vi kom og gikk som vi ville 😅 Født på midten av 70-tallet, så tiden har forandret seg. Anonymkode: 8db53...4a9
prekæs Skrevet 31. juli 2021 #30 Skrevet 31. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Vel, sommeren da jeg var 9 bodde jeg og ei venninne som var 10 alene på rom en uke i syden. Faren hennes bodde på naborommet, men vi kom og gikk som vi ville 😅 Født på midten av 70-tallet, så tiden har forandret seg. Anonymkode: 8db53...4a9 Tidene har nok forandret seg, men ikke så mye at 9-10 åringer på eget rom i syden og frihet til å komme og gå som man ville var normalt på 80 tallet. Godt det gikk bra, for i utgangspunkter er det vel omsorgssvikt.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. juli 2021 #31 Skrevet 31. juli 2021 prekæs skrev (1 minutt siden): Tidene har nok forandret seg, men ikke så mye at 9-10 åringer på eget rom i syden og frihet til å komme og gå som man ville var normalt på 80 tallet. Godt det gikk bra, for i utgangspunkter er det vel omsorgssvikt. Det er jeg enig med deg i . Jeg husker vi hadde eget rom når vi var 12 og 15, jeg og min stesøster. Veldig stas , men kom og gikk ikke heeeelt som vi selv ville 😀
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #32 Skrevet 31. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Fordi hun er svært lett gjenkjennelig på skrivestilen og har lagt ut mye informasjon om seg og sitt barn her tidligere. Hun har det med å kommentere kort, og gjerne usant, på innlegg. Og er det noen som sliter så får hun visst et ekstra løft av å være ufin med dem. Anonymkode: e68f1...306 Om så er tilfelle, at det er den samme anonyme. Noe jeg forøvrig tviler på. Tror du ikke det kan være usant at barnet er 7-8 år? Hvorfor skal du, akkurat du, tro du sitter på fasiten? Kan du, utifra dette innlegget, fortelle meg hva jeg har lagt ut før? Det er temmelig spesielt å huske hvordan anonyme ordlegger seg. Anonymkode: 14c69...0e3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #33 Skrevet 31. juli 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Om så er tilfelle, at det er den samme anonyme. Noe jeg forøvrig tviler på. Tror du ikke det kan være usant at barnet er 7-8 år? Hvorfor skal du, akkurat du, tro du sitter på fasiten? Kan du, utifra dette innlegget, fortelle meg hva jeg har lagt ut før? Det er temmelig spesielt å huske hvordan anonyme ordlegger seg. Anonymkode: 14c69...0e3 Denne personen har lagt ut mye både med og uten nick. Hennes spesielle skrivestil med korte, ofte ufullstendige setninger, total mangel på stor bokstav og ganske tilfeldige tegnsetting er svært gjenkjennelig. Jeg vet alderen på barnet fordi vi har barn på ca samme alder og fordi hun har vært ganske konsekvent med å oppgi alderen når hun skriver med nick. Anonymkode: e68f1...306
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #34 Skrevet 31. juli 2021 prekæs skrev (2 timer siden): Tidene har nok forandret seg, men ikke så mye at 9-10 åringer på eget rom i syden og frihet til å komme og gå som man ville var normalt på 80 tallet. Godt det gikk bra, for i utgangspunkter er det vel omsorgssvikt. mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): Det er jeg enig med deg i . Jeg husker vi hadde eget rom når vi var 12 og 15, jeg og min stesøster. Veldig stas , men kom og gikk ikke heeeelt som vi selv ville 😀 Er fremdeles i sjokk når jeg tenker tilbake på det. Var en stor idrettsgruppe som var mye samlet, men når det ikke var noe planlagt gjorde vi som vi ville. så siden det ikke var basseng på hotellet ble det mange rusleturer alene til lokale butikker, sentrum, stranda osv 😅 Jeg hadde en knallferie, men sikkerheten var ikke tipptopp kanskje. Anonymkode: 8db53...4a9
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #35 Skrevet 31. juli 2021 Helt ok. Måtte innføre "ladedager" for min tiåring med adhd i sommer. Selv om alt vi gjør er gøy er besøk, ferie, mindre struktur, bytte av sted/aktiviteter utrolig slitsomt for han. Etter noen dager blir han sur/sint fordi han er sliten. Så vi ble enige om å legge inn ladedager. Han var feks hjemme en hel dag mens alle andre var på fjelltur og strand. Det er hjemme da, men hadde latt han være på hotellrom med tlf både i Norge og utlandet. Selvsagt med avtaler om hva om sånn og sånn skjer....overbelastning er ikke gøy. Hverken for de det gjelder eller oss andre rundt 😕 Anonymkode: fb546...463
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #36 Skrevet 31. juli 2021 Nei, det hadde jeg ikke gjort i utlandet! Det er en helt unødvendig sjanse å ta, spesielt med et barn som fra før av er sårbart. Da hadde jeg heller ordnet med toroms-rom, hvor hun kunne få være på sitt rom alene, mens vi var i det tilstøtende rommet. Anonymkode: cb7d5...bd4
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #37 Skrevet 31. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Helt ok. Måtte innføre "ladedager" for min tiåring med adhd i sommer. Selv om alt vi gjør er gøy er besøk, ferie, mindre struktur, bytte av sted/aktiviteter utrolig slitsomt for han. Etter noen dager blir han sur/sint fordi han er sliten. Så vi ble enige om å legge inn ladedager. Han var feks hjemme en hel dag mens alle andre var på fjelltur og strand. Det er hjemme da, men hadde latt han være på hotellrom med tlf både i Norge og utlandet. Selvsagt med avtaler om hva om sånn og sånn skjer....overbelastning er ikke gøy. Hverken for de det gjelder eller oss andre rundt 😕 Anonymkode: fb546...463 Nei, det er nettopp det. Hun blir veldig fort overstimulert og det slår seg ut på flere måter, selvfølgelig dårlig humør, men også kvalme, motvilje til alt osv. Hun trenger også pauser. For noen år siden var vi i en storby, og da måtte hun ha et par timer på rommet midt på dagen hver dag for å hente seg inn igjen. Da var hun så liten at en av oss voksne eller storebror som da var 16 år var med henne hele tiden på rommet. Hun liker godt å være med på ting, men får også fort nok og må kunne trekke seg tilbake. HI Anonymkode: d2456...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå