Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Jeg gjør det så og si bare hjemme i sengen, og av og til på badet og i sofaen. Men jeg har hatt ett par episoder der jeg har holdt på å gå av forstanden av kåthet. Da er det så ille at jeg må onanere bare for å klare å fungere igjen... Jeg kan komme med ett par eksempler jeg "skammer" meg over. Skam nr 3: når jeg var yngre så gikk jeg gjennom ett lite skogholt for å komme til en venninne, jeg gikk siste året på barneskolen og hadde akuratt lært å onanere, og da jeg gikk til venninnen min så stoppet jeg i skogholtet, la meg bak en busk å onanerte. Følte alle hadde sett meg. Skam nr 2: hos svigers... Vi var i stort familiebesøk, og den altoppslukende kåtheten tok meg og jeg gikk på badet å onanerte i 10 minutter i mens flere kom å tok på døren for de måtte på do. Da jeg kom ut av badet og så dokøen så følte jeg alle hadde sett og hørt meg. Skam nr 1: Dette er den ultimate skam, det er så lite likt meg, har aldri blitt så kåt og gal før. Jeg satt på jobb for ett par uker siden og kjente hvordan jeg ble kåtere og kåtere, satt å gnidde underlivet forsiktig på stolen jeg satt å håper det skulle gi seg... Men neida... Til slutt tok jeg meg selv i å kna brystene mine (noe jeg aldri gjør eller liker til vanlig). Jeg klarte ikke utføre arbeidsoppgavene mine for jeg kjente at jeg måtte ha noe inni meg og jeg måtte ha en orgasme... Siden folk kommer inn på kontoret mitt hele tiden så gikk jeg på toalettet.. Satt meg i en bås på toalettet med tynne skillevegger. Men jeg hadde ikke med vibrator ol på jobb, så jeg tok med den tykkeste spritusjen jeg fant og matpakkeposen min, gikk inn i båsen og brukte posen utenpå tusjen før jeg puttet den inn. Det var altoppslukende, så menst jeg sitter på do å har sex med tusjen og onanerer så kommer det noen i nabobåsen, jeg klarte ikke å stoppe så personen må ha hørt hva jeg drev med, for posen laget mye lyd mens jeg tok den inn og ut, og jeg var helt utavmeg selv av kåthet, følte meg nesten som ett vilt dyr. Jeg holdt på en halvtime på do med dette, og når jeg var ferdig så var bena helt gele og jeg var helt skjelven, så jeg gikk som en gele klump tilbake til kontoret mitt. Og jeg kjente igjen på "skammen" av å ha blitt sett og hørt. Hvilke skam episoder har dere? 🙊🙈 Anonymkode: 6bc49...570
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg gjør det så og si bare hjemme i sengen, og av og til på badet og i sofaen. Men jeg har hatt ett par episoder der jeg har holdt på å gå av forstanden av kåthet. Da er det så ille at jeg må onanere bare for å klare å fungere igjen... Jeg kan komme med ett par eksempler jeg "skammer" meg over. Skam nr 3: når jeg var yngre så gikk jeg gjennom ett lite skogholt for å komme til en venninne, jeg gikk siste året på barneskolen og hadde akuratt lært å onanere, og da jeg gikk til venninnen min så stoppet jeg i skogholtet, la meg bak en busk å onanerte. Følte alle hadde sett meg. Skam nr 2: hos svigers... Vi var i stort familiebesøk, og den altoppslukende kåtheten tok meg og jeg gikk på badet å onanerte i 10 minutter i mens flere kom å tok på døren for de måtte på do. Da jeg kom ut av badet og så dokøen så følte jeg alle hadde sett og hørt meg. Skam nr 1: Dette er den ultimate skam, det er så lite likt meg, har aldri blitt så kåt og gal før. Jeg satt på jobb for ett par uker siden og kjente hvordan jeg ble kåtere og kåtere, satt å gnidde underlivet forsiktig på stolen jeg satt å håper det skulle gi seg... Men neida... Til slutt tok jeg meg selv i å kna brystene mine (noe jeg aldri gjør eller liker til vanlig). Jeg klarte ikke utføre arbeidsoppgavene mine for jeg kjente at jeg måtte ha noe inni meg og jeg måtte ha en orgasme... Siden folk kommer inn på kontoret mitt hele tiden så gikk jeg på toalettet.. Satt meg i en bås på toalettet med tynne skillevegger. Men jeg hadde ikke med vibrator ol på jobb, så jeg tok med den tykkeste spritusjen jeg fant og matpakkeposen min, gikk inn i båsen og brukte posen utenpå tusjen før jeg puttet den inn. Det var altoppslukende, så menst jeg sitter på do å har sex med tusjen og onanerer så kommer det noen i nabobåsen, jeg klarte ikke å stoppe så personen må ha hørt hva jeg drev med, for posen laget mye lyd mens jeg tok den inn og ut, og jeg var helt utavmeg selv av kåthet, følte meg nesten som ett vilt dyr. Jeg holdt på en halvtime på do med dette, og når jeg var ferdig så var bena helt gele og jeg var helt skjelven, så jeg gikk som en gele klump tilbake til kontoret mitt. Og jeg kjente igjen på "skammen" av å ha blitt sett og hørt. Hvilke skam episoder har dere? 🙊🙈 Anonymkode: 6bc49...570 Æsj Anonymkode: 82921...ce7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Lukter runketråd lang vei, veldig detaljert. Anonymkode: b9d3d...753
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Endelig en herlig runketråd, i dobbel forstand. Vi menn er foreldre vi også og hører også hjemme på et foreldreforum. Fint at vi får noe å lese her inne. Lite er mer opphissende enn å se eller lese om selvstendige kvinner som nyter sin seksualitet! Enten det er fiksjon eller virkelighet. HOT! Anonymkode: 3d1e8...8c4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Endelig en herlig runketråd, i dobbel forstand. Vi menn er foreldre vi også og hører også hjemme på et foreldreforum. Fint at vi får noe å lese her inne. Lite er mer opphissende enn å se eller lese om selvstendige kvinner som nyter sin seksualitet! Enten det er fiksjon eller virkelighet. HOT! Anonymkode: 3d1e8...8c4 Etter all sannsynlighet er dette skrevet av en annen mann som satt og nappet løken. Så dere må gjerne kose dere i deres egne, lille runkering 😊 Anonymkode: 94224...43b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Etter all sannsynlighet er dette skrevet av en annen mann som satt og nappet løken. Så dere må gjerne kose dere i deres egne, lille runkering 😊 Anonymkode: 94224...43b Her er utstyret til runkeringen også. Anonymkode: a2150...ee2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Endelig en herlig runketråd, i dobbel forstand. Vi menn er foreldre vi også og hører også hjemme på et foreldreforum. Fint at vi får noe å lese her inne. Lite er mer opphissende enn å se eller lese om selvstendige kvinner som nyter sin seksualitet! Enten det er fiksjon eller virkelighet. HOT! Anonymkode: 3d1e8...8c4 Kan dere ikke bare finne erotiske historier på nett? HI er åpenbart skrevet av en mann. Utavmeg av kåthet…. Følte meg som et vilt dyr. 🙄🙄🙄 Anonymkode: bc397...21d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241318-kåthet-og-onani/ Kopier og lim inn. Anonymkode: bc397...21d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Her er utstyret til runkeringen også. Anonymkode: a2150...ee2 Ikke så verst 🤩 Anonymkode: 3d1e8...8c4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 Haha, plastikkpose på en sprittusj som du ikke klarte slutte "ri på" selv om du hørte at noen kom inn 😂 Dette må jo være skrevet av en mann som vet lite om kvinnens anatomi. Anonymkode: d4124...598
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 Hva ER det med resirkulering av (dårlige) tråder? Anonymkode: f78dc...cc6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Haha, plastikkpose på en sprittusj som du ikke klarte slutte "ri på" selv om du hørte at noen kom inn 😂 Dette må jo være skrevet av en mann som vet lite om kvinnens anatomi. Anonymkode: d4124...598 Og menn lurer på hvorfor kvinner faker når de tror bowlinggrepet er digg. Anonymkode: bc397...21d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1241318-kåthet-og-onani/ Kopier og lim inn. Anonymkode: bc397...21d HAHA😂😂 Gammel tråd fra 2018😂 Anonymkode: e2d9b...6b4
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Skrevet 30. juli 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): HAHA😂😂 Gammel tråd fra 2018😂 Anonymkode: e2d9b...6b4 Imponerende detektivarbeid! Skjønner ikke at folk gidder, ikke detektiven altså, men den som klippet og limte inn den gamle tråden.👩🏿⚖️ Anonymkode: 3d1e8...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå