Gå til innhold

greit og la barnet møte ny kjæreste nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vert sammen i 1 år, barnet har ikke hils på han ennå,men vi ønsker nå og gå videre, han har 2 store tenåringer på 17 og 19 som jeg har hilset en del på.

Min er under ungdomsskole alder, og faren er ikke i bilde lengre, han forsvant for 10 år siden, vi var sammen bare 1 år og når det ble slutt ,var han ikke intressert i kontakt med barnet mer

Anonymkode: 532ba...784

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

vert sammen i 1 år, barnet har ikke hils på han ennå,men vi ønsker nå og gå videre, han har 2 store tenåringer på 17 og 19 som jeg har hilset en del på.

Min er under ungdomsskole alder, og faren er ikke i bilde lengre, han forsvant for 10 år siden, vi var sammen bare 1 år og når det ble slutt ,var han ikke intressert i kontakt med barnet mer

Ett år?! Har det tatt så lang tid kan du ikke være sikker på at det blir dere to resten livet... Men ja, absolutt. 

Anonymkode: 2b549...55d

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Ett år?! Har det tatt så lang tid kan du ikke være sikker på at det blir dere to resten livet... Men ja, absolutt. 

hvorfor skal vi stresse? begge har barn på hver sin side, må føles riktig

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

hvorfor skal vi stresse? begge har barn på hver sin side, må føles riktig

Ja, å hva føler du? 

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Ja, å hva føler du? 

det føles riktig og gå videre,men er redd for at barnet reagerer, vert alene alle år

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2021-7-27 den 18.07):

Tenker heller det motsatte jeg da.  Helt supert at hun har ventet. Viser at hun setter barnet først. Og at dette er et trygt forhold som har større mulighet til å vare enn de som stresser. 

Anonymkode: 4752a...166

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...