Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg fikk en mail fra Facebook. Det sto at jeg i natt har bedt om tilbakestille midt passord, også lå det ved en kode jeg kunne bruke. Det sto også, «har du ikke bedt om denne endringen, må du gi oss beskjed». Svindel eller er dette fra Facebook? Dette var mailadressen meldingen ble sendt fra. Anonymkode: 679cd...c5f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Ekte tror jeg. Jeg har ikke oppgitt telefonnummeret mitt på FB så jeg får denne på Mail da. Regner med du har oppgitt telefonnummer? Hvis du ikke har dét så kan det være svindel. Sjekk mailen din også. Der skal det være en Mail med utfyllende informasjon om hvor i verden den er forsøkt hacket/pålogget. Anonymkode: 3a3f9...b9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ekte tror jeg. Jeg har ikke oppgitt telefonnummeret mitt på FB så jeg får denne på Mail da. Regner med du har oppgitt telefonnummer? Hvis du ikke har dét så kan det være svindel. Sjekk mailen din også. Der skal det være en Mail med utfyllende informasjon om hvor i verden den er forsøkt hacket/pålogget. Anonymkode: 3a3f9...b9f Det var en Mail ja. Sorry. Trodde det var sms. Anonymkode: 3a3f9...b9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Nja... Den ville jeg vært skeptisk til! Anonymkode: a9327...796
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Jeg ville uansett ha endret passordet nå. Anonymkode: f3785...d97
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Jeg tror den kan være ekte, for jeg fikk en sånn mail når jeg skulle tilbakestille passordet mitt, men jeg kan ikke huske om det kom fra den adressen. Men hvis du ikke har bedt om det, så er det enten svindel eller noen andre som prøver å komme inn på kontoen din. Anonymkode: 223f6...472
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Er nok ente. Fått Mail fra samme adresse da jeg endrer passord. Anonymkode: 3a3f9...b9f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror den kan være ekte, for jeg fikk en sånn mail når jeg skulle tilbakestille passordet mitt, men jeg kan ikke huske om det kom fra den adressen. Men hvis du ikke har bedt om det, så er det enten svindel eller noen andre som prøver å komme inn på kontoen din. Anonymkode: 223f6...472 Nå søkte jeg på den adressen i maillista mi hi, og jeg hadde fått mange mange mail derfra, fått hver gang jeg har byttet passord eller logget inn fra en annen enhet, så den er nok ekte. Anonymkode: 223f6...472
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Takk for svar. Da endret jeg passordet mitt. Har blitt hacket før, men satte på ekstra totrinnsbeskyttelse den gangen. Kanskje derfor de ikke kom seg inn denne gangen. hi Anonymkode: 679cd...c5f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg fikk en mail fra Facebook. Det sto at jeg i natt har bedt om tilbakestille midt passord, også lå det ved en kode jeg kunne bruke. Det sto også, «har du ikke bedt om denne endringen, må du gi oss beskjed». Svindel eller er dette fra Facebook? Dette var mailadressen meldingen ble sendt fra. Anonymkode: 679cd...c5f Men har forsøkt å endre passordet ditt? Disse e-postene går jo ut når noen prøver å endre passordet sitt. Og det står jo også klart at du skal gi beskjed om du ikke har bedt om å endre passpord... Anonymkode: 544bf...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå