Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Jeg har en kusine. Hun bor langt unna, så vi sees ikke hvert år. Siden sist vi så hverandre har hun blitt en skikkelig treningsentusiast. Det er snapper fra treningssenteret rett som det er og da alt var stengt lagde hun og mannen treningsstudio hjemme. Hun skryter voldsomt av at hun har blitt "fryktelig sterk" (hennes og mannens ord). I går var vi i samme lag, og da ville hun at vi skulle bryte håndbak så jeg kunne se hvor sterk hun hadde blitt og hvor lett hun skulle slå meg. Jeg trener ikke styrke, men jeg er aktiv, jobber mye i hagen, graver og bærer, snekrer på garasjen vi bygger og jeg har også en jobb som av og til er ganske fysisk. Jeg tok henne i håndbak. Først en gang. Da var hun "ikke klar". Så en gang til. Da mente hun at jeg hadde løftet albuen. Så tok jeg henne med venstre arm og så en gang til med høyre. Da ville jeg ikke mer. Nå er hun sur på meg og mener at det at jeg vant bare handlet om teknikk og at hun egentlig er den sterkeste. Vi skulle egentlig treffes i kveld, men hun avlyste. Jeg kunne skjønt det om hun var et barn, men hun er over 40... Anonymkode: 27c68...312
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Stakkars menneske. Anonymkode: 03dd8...1dc
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Får håpe hun ikke leser her inne, blir neppe noe mindre sur av det 😂 Anonymkode: f123d...82f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 En som ble sur for at hun ikke ble min forlover. Hun var aldri i nærheten av å være min beste, nærmeste eller eldste venn, så det slo meg aldri,selv om vi var gode venner, men hun tok det opp i ettertid og var skikkelig sur. Altså... da har man bommet. . Anonymkode: ef46e...004
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 Hadde hun vært 4 år kunne jeg forstått den reaksjonen. Men 40 år - da tenker jeg at man bør slutte å dumme seg ut slik hun gjorde med alle de unnskyldningene sine. Hadde jeg vært så tøff i kjeften, så hadde jeg innrømmet at jeg var imponert over din styrke, HI, og tatt det som motivasjon for å trene mer. Jeg har en venninne som aldri har trent organisert, eller jeg tror hun har begynt nå, faktisk, men aldri tidligere. Hun har alltid vært aktiv, og hun har tatt både kvinner og menn i håndbak. Aldri hun som har tatt initiativ til det, men hun har blitt med når hun er blitt utfordret. Hun har opplevd flere ganger at folk blir sure på henne når hun har slått dem. Merkeligste tror jeg var da noen for mange år siden ble kjempesure på meg fordi jeg ikke hadde gjort noe som egentlig var helt uakseptabelt å gjøre, om jeg hadde gjort det, og egentlig ulovlig. Fikk beskjed om å slutte å være så prektig. Jeg hadde ikke en gang vært i nærheten av det stedet på det tidspunktet. De sluttet å prate med meg, noe jeg satte stor pris på Anonymkode: 9e360...10f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #6 Skrevet 25. juli 2021 Jeg jobber på en skole og vi hadde en innom som var vikar. Hun kommenterte hårfargen min og lurte på hvor jeg hadde stripet det. Jeg forklarte at jeg ikke striper håret mitt, det bare er sånn helt naturlig, og da ble hun skikkelig sur og begynte å krangle på at ingen har striper naturlig og jeg bare ikke ville dele den flinke frisøren min med noen. Jeg ble så paff at jeg ikke klarte å svare en gang, bare stirret fascinert på henne. Altså, jeg jobber med ungdommer, og samtlige oppfører seg bedre enn det hun gjorde. Så henne heldigvis ikke igjen flere ganger, det var visst flere som reagerte på oppførselen hennes. Anonymkode: ad865...88c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #7 Skrevet 25. juli 2021 En tidligere venninne ringte å gråt å var sint på meg fordi jeg ikke var glad i hunden hennes. Hun mente hunden var såret fordi jeg sjelden ville kose. Anonymkode: 6ab5d...832
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #8 Skrevet 25. juli 2021 Den nye kjæresten til eksen min, var sur på meg for at jeg hadde gjort det slutt med "stakkaren". Vi snakker om en som slett ikke var snill mot meg. Hun stod og skjelte meg ut på en parkeringsplass, og mente jeg hadde såret han så fælt. De hadde vært sammen i flere år, da dette skjedde. Anonymkode: 93ed7...2f3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 I konfirmasjonen til barnet mitt valgte vi å kun ha besteforeldre/ onkler/tanter og faddere av barnet. En barndomsvenninne av meg ble sur fordi jeg ikke ba henne, mente at jeg kunne bedt henne og en annen barndomsvenninne. Prøvde å forklare at hadde jeg bedt mine venner, måtte mannen få ha bedt sine. Fikk høre det flere år etterpå at ja, vi ble jo ikke bedt. Ikke hadde vi god kontakt da heller. Ikke hadde hun god kontakt med konfirmanten heller. Anonymkode: 045dc...d97
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 Ei venninne var sur og merkelig i nesten ett år før hun sprakk på et vorspiel. Jeg hadde visst sagt til henne at hun ikke var pen. Etter en stund skjønte jeg hvilken samtale hun siktet til, utseende var ikke tema og jeg skjønner ikke hva hun kan ha misforstått. I løpet av dette året hadde hun snakket masse med våre felles venninner om dette og det jeg regner med var en fullstendig misforstått fjær var blitt til fem høns. Dialogen hun påsto vi hadde hatt var helt absurd, og jeg skjønner heller ikke hvordan de andre kunne tro henne. Jeg faset henne ut like etterpå. Anonymkode: dcb3e...9e1
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Den nye kjæresten til eksen min, var sur på meg for at jeg hadde gjort det slutt med "stakkaren". Vi snakker om en som slett ikke var snill mot meg. Hun stod og skjelte meg ut på en parkeringsplass, og mente jeg hadde såret han så fælt. De hadde vært sammen i flere år, da dette skjedde. Anonymkode: 93ed7...2f3 Bra spesielt. 😬 Anonymkode: 8c358...4fe
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 Har ikke fått kjeft, men enkelte blir sur fordi jeg er pen. Helst eldre damer som blir sur på meg uten grunn, blir bare sett stygt på. Sitter bare der liksom... Anonymkode: 3cdc0...b0c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har ikke fått kjeft, men enkelte blir sur fordi jeg er pen. Helst eldre damer som blir sur på meg uten grunn, blir bare sett stygt på. Sitter bare der liksom... Anonymkode: 3cdc0...b0c Jeg har også en venninne som stadig får blikk 😂det er som regel kun i hennes eget hode. Anonymkode: 492c1...23a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har ikke fått kjeft, men enkelte blir sur fordi jeg er pen. Helst eldre damer som blir sur på meg uten grunn, blir bare sett stygt på. Sitter bare der liksom... Anonymkode: 3cdc0...b0c Jeg tror nok du bør dra det peeeeene hodet ditt ut av egen navle. Anonymkode: ef46e...004
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 En venninne ble sur (skikkelig sur) fordi vi hadde kjøpt samme dåpsgave til barnet til en venninne. Skjønner ikke hvorfor, vi hadde ikke pratet sammen om hva vi skulle kjøpe liksom. Hun var fornærmet en stund faktisk. 😂😂😂 Anonymkode: aeed5...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #16 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke fått kjeft, men enkelte blir sur fordi jeg er pen. Helst eldre damer som blir sur på meg uten grunn, blir bare sett stygt på. Sitter bare der liksom... Anonymkode: 3cdc0...b0c De ser på deg og du vet derfor at de er sure på deg fordi du er pen? Både sure på deg altså og fordi du er pen? Er du synsk på andre ting også? Anonymkode: 27c68...312
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #17 Skrevet 26. juli 2021 Tanten til mannen min snakket ikke til oss på ett halvt år etter bryllupet vårt. Vi inviterte ikke søskenbarn, men søskenbarnet til mannen min er en av mine beste venninner, så hun ble selvfølgelig invitert, hun satt sammen med de andre vennene våre, og hun var i utdrikningslaget mitt. Men da Tanten fant ut av at bare hun ene av alle søskenbarna var invitert, å ikke barna hennes, ble hun skikkelig sur og droppet hele bryllupet vårt. Både meg og mannen har mange søskenbarn. Anonymkode: b3887...797
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #18 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke fått kjeft, men enkelte blir sur fordi jeg er pen. Helst eldre damer som blir sur på meg uten grunn, blir bare sett stygt på. Sitter bare der liksom... Anonymkode: 3cdc0...b0c Da er det nok noe annet som gjør at de ser stygt på deg. Jeg er også veldig pen, som i at jeg knapt kan gå en tur på et kjøpesenter uten at minst en vilt fremmed person kommer bort og forteller meg hvor vakker de synes jeg er, men har aldri merket at noen er sur på meg av den grunn. Nå er jeg ofte veldig smilende og blid da, så kanskje derfor 🤷♀️ Anonymkode: ad865...88c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #19 Skrevet 26. juli 2021 Jeg skulle møte en venninne i byen da det var 2 uker igjen til fødsel. Riene startet natt til den dagen, og 3 timer etter var jeg mamma. Jeg sa hun kunne komme og møte meg på sykehuset i stedet, for fødselen hadde vært. Hun ble sur og mente jeg kunne ventet litt med det. Vi er ikke venner i dag… Anonymkode: 68321...4d7
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #20 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg skulle møte en venninne i byen da det var 2 uker igjen til fødsel. Riene startet natt til den dagen, og 3 timer etter var jeg mamma. Jeg sa hun kunne komme og møte meg på sykehuset i stedet, for fødselen hadde vært. Hun ble sur og mente jeg kunne ventet litt med det. Vi er ikke venner i dag… Anonymkode: 68321...4d7 Unødvendig å føde da synes jeg. Veldig lite omtenksomt. 😂😂😂 Anonymkode: aeed5...5ce
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #21 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tanten til mannen min snakket ikke til oss på ett halvt år etter bryllupet vårt. Vi inviterte ikke søskenbarn, men søskenbarnet til mannen min er en av mine beste venninner, så hun ble selvfølgelig invitert, hun satt sammen med de andre vennene våre, og hun var i utdrikningslaget mitt. Men da Tanten fant ut av at bare hun ene av alle søskenbarna var invitert, å ikke barna hennes, ble hun skikkelig sur og droppet hele bryllupet vårt. Både meg og mannen har mange søskenbarn. Anonymkode: b3887...797 Minner om min tante, som kjeftet meg huden full midt i byens hovedgate fordi jeg tok høyere utdanning på den tiden. Jeg fortjente det nemlig ikke, ikke så lenge hennes barn ikke fikk det. Ingen av hennes barn har fullført videregående. Anonymkode: 9e360...10f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #22 Skrevet 26. juli 2021 Det rareste må være ei venninne som ble sur på meg for at jeg hadde vært kjæreste med en hun likte. For å gjøre det klart så spurte jeg på forhånd, men hun sa hun ikke likte han og at jeg skulle kjøre på. Ble slutt med han og jeg da jeg var 18 og når vi var 28 kom hun hjem til meg og gråt og var skikkelig forbanna på meg for at jeg hadde vært sammen med han. Kjeftet på meg og greier 🤷♀️ Anonymkode: 11c74...620
tante grusom master of law Skrevet 26. juli 2021 #23 Skrevet 26. juli 2021 Tror jeg har skrevet det her tidligere. Men min stefar klikket i vinkel og snakket ikke med meg på mange måneder, fordi jeg hadde lagt ut et bilde på fb der man kunne se hunden hans. Hunden kunne ta skade av det må vite.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Skrevet 26. juli 2021 Fordi jeg delte en brødskive i to. Anonymkode: 6d451...a03
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Skrevet 26. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg delte en brødskive i to. Anonymkode: 6d451...a03 Dette er en standard her i huset. Alternativ at den ble delt feil vei 🤷♀️ Anonymkode: b5821...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå