Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Skrevet 25. juli 2021 Barnet vårt starter på ungdomsskolen til høsten på ny skole . Skal fra vanlig skole over på tilrettelagt skole. Er det vanlig å følge? Anonymkode: 98d9e...b5e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Ja, det ville jeg gjort Anonymkode: e9265...793
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Spør barnet hva det vil. Siden det har gått på vanlig skole vil jeg tro barnet er ganske oppegående tross sine utfordringer. Anonymkode: c7d36...e9d
MammantilNurket Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Gratulerer masse med skoleplass ❤️ Her ville jeg nok tatt en telefon til skole og hørt med dem, også ville jeg snakket med barnet. Dette i kombinasjon med din vurdering, vil jeg tro gir deg svar. Du skal ikke undervurdere din spisskompetanse og det faktum at det er du som er ekspert på ditt barn. Lykke til med skolestart ❤️
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #5 Skrevet 25. juli 2021 MammantilNurket skrev (1 time siden): Gratulerer masse med skoleplass ❤️ Her ville jeg nok tatt en telefon til skole og hørt med dem, også ville jeg snakket med barnet. Dette i kombinasjon med din vurdering, vil jeg tro gir deg svar. Du skal ikke undervurdere din spisskompetanse og det faktum at det er du som er ekspert på ditt barn. Lykke til med skolestart ❤️ Takk 🤩 Dette blir spennene . Vi får nok informasjon fra skolen. ❤️ Anonymkode: 98d9e...b5e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Datteren min begynte på spesialskole i fjor ungdomsskole. Jeg kunne bare glemme å få følge henne🤣 Hun gikk på bussen som kom og hentet henne. Hør med barnet ditt Anonymkode: 1ed2b...3bc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Mitt barn begynte på ungdomsskolen i fjor og jeg var med hele første dagen, noen timer andre dagen og en time tredje dagen. Kommer nok an på barnet ditt, hvordan hn takler overganger, nye steder, nye mennesker og hvilke behov barnet ditt har. Hvis barnet vil at du skal være med så gjør du det. masse lykke til på ny skole ♥️ Anonymkode: f985d...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå