Gå til innhold

Blitt interessert i min venninnes datter❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Kjærlighet er vakkert. ❤️ Vi velger ikke hvem vi blir forelsket i.

At folk ikke klarer å respektere at to kvinner kan bli forelsket i hverandre får være deres problem.

Nyt livet, HI! Vi lever bare en gang. Det er aldri feil å elske.

Anonymkode: 1ab66...ee9

Det har ingenting med kvinne/kvinne. Det er datteren til en venninne. Det er ulekkert å gå på venners barn. 

Anonymkode: 8ecd8...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi. 
Pappaen til en venninne fant kjærligheten med en av hennes venninner. De var sammen i tre år. Da fant hun en mann på sin egen alder. Pappaen til venninna mi mistet nesten hele vennegjengen. Litt hans skyld fordi han var mest med hennes krets, og fordi folk ikke syntes det var ok. Han mistet forholdet med barna, de tok alle avstand fra han. Kona hans fikk halvparten av alt, hun forvaltet det godt. Han brant opp mye penger på denne jenta. Nå eier han en to-roms, nesten uten nettverk. De vennskapene han har igjen er heller ikke de samme. Han forsøkte seg på eks-kona etter en tid igjen, der fikk han en dør midt i trynet. 
Tenk deg godt om. Lite trolig det vil vare om det er slik at jenta er interessert. Konsekvensene for deg kan bli store. 

Skrevet

Du onde menneske! Hold deg unna! 

Anonymkode: 02e78...20f

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

HI har fulgt jenta som en voksenfigur siden barndommen. Da blir det feil i mine øyne. Og jeg er ganske liberal.. 

Anonymkode: 6bab0...0c7

Jeg er så enig i det. Det kan godt være trådstarter tolker signalene veldig feil her også, at hun smiler og blunker. Altså, hvor mange midtlivskriser har ikke tolket dette feil opp gjennom årene? Det er virkelig ugreit for denne jenta å få meldinger på Facebook eller en henvendelse som søker bekreftelse. 

Ikke ta for god fisk at dette er gjensidig. 

Og jeg er også ganske liberal. 

Anonymkode: 73918...586

Skrevet

Dett vil bare skape probleme. Man kan jo ikke noe for hva man plutselig føler, men dette vil ikke føre med seg så mye godt. «Omkostningene» vil bli store

Anonymkode: 7ca96...fe3

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

tenker er 22åring med på det, synes jeg det ikke er feil, hun vet hva hun gjør,men føler hun ubehag,så hadde jeg latt det være

Anonymkode: 757a7...62c

😆😆😆Burde ikkje vere nødvendig å presisere det siste der! 

Elles hi, la det gå, som ho syng. Det blir for dumt. Og du risikerer og at ho berre leikar med deg. 22 åring som legg an på veninna til mora🙈🤔.? Det er godt mogleg at ho berre har litt moro med den halvgamle kjerringa som sit og siklar når ho er på besøk... 

Skrevet
Syngensang skrev (40 minutter siden):

😆😆😆Burde ikkje vere nødvendig å presisere det siste der! 

Elles hi, la det gå, som ho syng. Det blir for dumt. Og du risikerer og at ho berre leikar med deg. 22 åring som legg an på veninna til mora🙈🤔.? Det er godt mogleg at ho berre har litt moro med den halvgamle kjerringa som sit og siklar når ho er på besøk... 

Tenker jeg også 😄😅

Du får se filmen: "enaffære"😄🤮🤢

Anonymkode: 10e26...a69

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Tenker jeg også 😄😅

Du får se filmen: "enaffære"😄🤮🤢

Den med Pia Tjelta og han guten? Er den bra? Så sjeldan eg tek meg tid til ein heil film, så er veldig kresen blitt😉 (men å bli liggande å sjå "berre ein episode til" har eg tid til merkeleg nok.) 

Skrevet
Syngensang skrev (2 minutter siden):

Den med Pia Tjelta og han guten? Er den bra? Så sjeldan eg tek meg tid til ein heil film, så er veldig kresen blitt😉 (men å bli liggande å sjå "berre ein episode til" har eg tid til merkeleg nok.) 

Andrea Brein Hovig og Tarjei Sandvik Moe

Skrevet

Tøyser du?

Hadde altså blitt så rasende om en av mine venninner la seg etter et av mine barn.

Ta deg en kald dusj og hold deg unna.

Anonymkode: aac9a...810

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er så enig i det. Det kan godt være trådstarter tolker signalene veldig feil her også, at hun smiler og blunker. Altså, hvor mange midtlivskriser har ikke tolket dette feil opp gjennom årene? Det er virkelig ugreit for denne jenta å få meldinger på Facebook eller en henvendelse som søker bekreftelse. 

Ikke ta for god fisk at dette er gjensidig. 

Og jeg er også ganske liberal. 

Anonymkode: 73918...586

Jeg er også enig i at det blir helt feil å starte noe med en jente/ung kvinne som er halvparten så gammel som Hi er, og som hele sitt liv har hatt en relasjon til HI som en trygg voksenperson i hennes oppvekst.

Anonymkode: 7f10c...c85

Skrevet

Uff, hold deg unna. Ikke utnytt at du har en god relasjon til jenta, dette er å be om en katastrofe. Hun må få lov til å smile og blunke uten at du skal bli veik i knea og løpe etter henne.

Anonymkode: 4b506...f10

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Det har vært en spesiell uke for meg. Jeg har snakket med datteren til venninnen min, til tross for at jeg innerst inne visste det var galt og deres svar. Men klarte ikke å styre følelsene mine for henne, å måtte bare fortelle henne hvordan jeg hadde det. Å som jeg skrev, visste hun om at jeg var interessert. Jeg tolket også hennes blunk og smil riktig... 

Anonymkode: 1e3af...ad8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar alle sammen. Det har vært en spesiell uke for meg. Jeg har snakket med datteren til venninnen min, til tross for at jeg innerst inne visste det var galt og deres svar. Men klarte ikke å styre følelsene mine for henne, å måtte bare fortelle henne hvordan jeg hadde det. Å som jeg skrev, visste hun om at jeg var interessert. Jeg tolket også hennes blunk og smil riktig... 

Stakkars alke involverte

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Dette er troll.

Anonymkode: 70891...ba4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette er troll.

Vi får inderlig håpe det.

Anonymkode: 16870...59b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og dere er nå et lykkelig par ? ❤ hadde heftig sex ?

Skrevet

hva skjedde videre? jeg synes ikke du gjør noe galt ,da hun er voksen selv og vet hva hun gjør :)

Anonymkode: 757a7...62c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.7.2021 den 14.40):

Dette er troll.

Tenker det samme nå. Dette dro hun for langt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.7.2021 den 12.39):

Kommer sikkert til få mye pepper for dette. Har fått spesielle følelser for min venninnes datter. Har i mange år vært bifil, men å få følelser for en jente som er 22 år er litt spesielt når jeg selv er 44. Det gjør det ikke saken bedre at jeg har kjent henne siden hun var lita. Hun er høflig, reflektert, snill, lukter alltid godt og er utrolig vakker. Langt lyst hår, flott smil, store isblå øyne, store pupper osv... Jeg har bare så lyst på henne! Kan ikke huske jeg har vært så tiltrukket av en person før. Dette vet hun godt, hun har lagt merke til hvordan jeg ser på henne. Når jeg ser på henne, å hun møter blikket mitt, smiler hun flørtende og blunker til meg. Jeg blir helt blank i øynene... Det er akkurat som om hun vil ha meg tilbake. Dette vet ikke moren hennes, hun er så vimsete at slike ting får ikke hun med seg heldigvis. Men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker på denne jenta hele tiden, er helt på kne. Ligger nå i sengen å bare ser på bilder av henne, skulle så inderlig ønske at hun var ved siden av meg. Halvgammel kåt kjerring som har lyst på datteren til venninnen min, det er så sykt og uhørt. Jeg besøker ofte min venninne å håper alltid at datteren er hjemme. Er hun ikke hjemme blir jeg skuffet og glad på samme tid. Jeg vil ikke såre min venninne, men på en annen side vil jeg prate med datteren hennes, bare for å få en bekreftelse, å si hva jeg føler for henne. Om det er noe å hente. Om hun er interessert i noe tilbake... Er hun ikke det, så er det på en måte greit. Er hun interessert tilbake, er jeg solgt... Er så forvirret og kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Vurdere å sende henne en melding på Facebook, denne nydelige 22 år gamle jenta som jeg har så inderlig, inderlig lyst på... 

Dette må være trolling

Anonymkode: ab6ba...cc4

Skrevet

Tipper dette er et trolleinnlegg, skrevet av en mann med livlig fantasi. Jeg er selv en dame som liker damer, har vondt for å tro at en kvinne ville formulert seg på denne måten, altså.

Anonymkode: 81b99...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...