Gå til innhold

Blitt interessert i min venninnes datter❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer sikkert til få mye pepper for dette. Har fått spesielle følelser for min venninnes datter. Har i mange år vært bifil, men å få følelser for en jente som er 22 år er litt spesielt når jeg selv er 44. Det gjør det ikke saken bedre at jeg har kjent henne siden hun var lita. Hun er høflig, reflektert, snill, lukter alltid godt og er utrolig vakker. Langt lyst hår, flott smil, store isblå øyne, store pupper osv... Jeg har bare så lyst på henne! Kan ikke huske jeg har vært så tiltrukket av en person før. Dette vet hun godt, hun har lagt merke til hvordan jeg ser på henne. Når jeg ser på henne, å hun møter blikket mitt, smiler hun flørtende og blunker til meg. Jeg blir helt blank i øynene... Det er akkurat som om hun vil ha meg tilbake. Dette vet ikke moren hennes, hun er så vimsete at slike ting får ikke hun med seg heldigvis. Men vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tenker på denne jenta hele tiden, er helt på kne. Ligger nå i sengen å bare ser på bilder av henne, skulle så inderlig ønske at hun var ved siden av meg. Halvgammel kåt kjerring som har lyst på datteren til venninnen min, det er så sykt og uhørt. Jeg besøker ofte min venninne å håper alltid at datteren er hjemme. Er hun ikke hjemme blir jeg skuffet og glad på samme tid. Jeg vil ikke såre min venninne, men på en annen side vil jeg prate med datteren hennes, bare for å få en bekreftelse, å si hva jeg føler for henne. Om det er noe å hente. Om hun er interessert i noe tilbake... Er hun ikke det, så er det på en måte greit. Er hun interessert tilbake, er jeg solgt... Er så forvirret og kåt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg. Vurdere å sende henne en melding på Facebook, denne nydelige 22 år gamle jenta som jeg har så inderlig, inderlig lyst på... 

Anonymkode: 1e3af...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en crush, ikke noe annet.

Vi kan alle se eller møte noen som tenner oss, interesserer oss eller som vi blir litt forelsket i,  men det er ikke alltid vi skal gå videre med disse tingene altså 

Se på det som en liten sommerforelskelse, datteren til din venninne er en flott jente, men overhodet ikke noe du skal gå videre med. Hun er for ung, og du vil ødelegge vennskapet med din venninne, hun vil måtte ha et problematisk forhold til sin mor fordi hun la seg med venninnen hennes. Det er ikke verdt det for noen av dere

Anonymkode: 76724...b09

Skrevet

Når hun blir like gammel som deg, da er du et år unna å være pensjonist.

Du dyrker en forelskelse som mest trolig ikke er bra for hun du er kåt på, og som du også risikerer vil ødelegge ditt forhold til din venninne og ikke minst forhold mellom mor og datter.

Slutt å dyrke denne fascinasjonen for denne unge jenta. Du nevner kun at du er kåt på henne, tenner på henne. Ikke noe om følelser.

Ikke gå inn i noe som vil føre til større problemer.

Anonymkode: 7f10c...c85

Skrevet

Altså, det er ikke noe mindre shady dette enn om det var en mann. Nei, det er ikke innafor å sikle etter ungene til vennene dine. 

Hvis du virkelig bryr deg om vedkommende, skjønner du sikkert selv at ei jente på 22 år har mye foran seg i livet av opplevelser som ikke innebærer en 44 år gammel dame. Gjør dere begge en tjeneste og slipp tanken før den gjør uopprettelig skade. 

Anonymkode: 73918...586

Skrevet

Bare… nei…

Ikke bare vil du ødelegge forholdet til venninnen din. Du vil bli Persona non grata i hennes omgangskrets. Og sannsynligvis creepe ut datteren.

Finn noen andre. Hvis du faller mer fir jenter på halve alderen din så let litt lengre unna.. 

Anonymkode: 6bab0...0c7

Skrevet

Nei nei. Slutt å gi næring til dette. Du virker så enkel i hodet

Anonymkode: 10e26...a69

Skrevet

Vær avstandsforlesket du. Hold munn om dette. Dette går over. 

Anonymkode: fdcff...a91

Skrevet

Æsj. Bare æsj.

Anonymkode: 045c3...ec3

Skrevet

Man legger seg selvsagt ikke etter vennenes barn, jente eller gutt, kvinne eller mann. 

Anonymkode: ee36e...ec3

Skrevet

Jeg mener at kjærlighet har ingen alder, så vil ikke kalle det ekkelt, men her kan det rote til mye. Tror det beste du kan gjøre, er å la forelskelsen gå over. Hvis du ikke vanner den, tørker den ut. Prøv å unngå henne mest mulig, og ikke fall for fristelsen å drømme om henne. Når tanken på henne dukker opp, før tankene over på noe annet, istedet for å la tanken utvikle seg.

Anonymkode: ffc50...585

Skrevet

Glem det - bare glem det.

Anonymkode: 0a4be...ce0

Skrevet

Jo eldre du blir selv, jo vakrere blir de unge i kontrast. Dette bør du lære deg å stå i mot. Ikke sitt med "fotoalbumet" av henne i sengen, som en tenåring. Hold deg til mora, jeg antar hun er bifil også.

Anonymkode: 07deb...74a

Skrevet

Hsdde du vært mann hadde du vært em gammel gris. Du er en gammel purke. Ligg unna.

Anonymkode: d422b...994

Skrevet

Æsj! Dette BØR være trolling!

Hvis ikke det er det så hold deg unna. 

Anonymkode: ca815...a50

Skrevet

Kjærlighet er vakkert. ❤️ Vi velger ikke hvem vi blir forelsket i.

At folk ikke klarer å respektere at to kvinner kan bli forelsket i hverandre får være deres problem.

Nyt livet, HI! Vi lever bare en gang. Det er aldri feil å elske.

Anonymkode: 1ab66...ee9

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

At folk ikke klarer å respektere at to kvinner kan bli forelsket i hverandre får være deres problem.

HI har fulgt jenta som en voksenfigur siden barndommen. Da blir det feil i mine øyne. Og jeg er ganske liberal.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

HI har fulgt jenta som en voksenfigur siden barndommen. Da blir det feil i mine øyne. Og jeg er ganske liberal.. 

https://amnesty.no/kjaerlighet-er-aldri-feil

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Herregud, dette havner ikke om at det er to kvinner. 

Anonymkode: d9537...330

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Herregud, dette havner ikke om at det er to kvinner. 

Anonymkode: d9537...330

Love is love ❤️ 

Skrevet

Enkel måte å ødelegge relasjonen til sin datter da. 

Anonymkode: d086f...0fc

Skrevet

Ble litt kvalm… 🤮 Finn deg noen på din alder du. 

Anonymkode: de8e4...4ab

Skrevet

tenker er 22åring med på det, synes jeg det ikke er feil, hun vet hva hun gjør,men føler hun ubehag,så hadde jeg latt det være

Anonymkode: 757a7...62c

Skrevet

Det er ikke forbudt, men det betyr ikke at det er spiselig eller innafor eller sosialt særlig klokt - helt uavhengig av hvilken legning du og den andre har. Vær voksen og styr unna, ikke gi næring til en slik forelskelse ved å tolke hennes smil og blunking som noe annet enn bare smil og blunking.

Anonymkode: 3ef45...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...