Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Datteren min blir konfirmert i år og som konfirmasjonsmiddag ønsker hun seg koldtbord. Vi lager maten selv i og med at både jeg og konfirmanten selv elsker å lage mat😊 Hun ønsker seg noen standard retter som røkt laks, spekemat osv men vi skal også ha satayspyd, indisk butter chicken m.m. Men hva ville du som gjest ønsket deg på et koldtbord? Gjerne type tilbehør? Anonymkode: 95ccd...7f0
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Vanlig salat, waldorf, potetsalat, ovnsstekte poteter, kylling, karbonader og reker av noe slag Anonymkode: c2d92...7e5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 - og nok eggerøre! Anonymkode: 37e67...e98
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Pastasalat og gresk salat. Samt godt brød. Gjerne noe skikkelig grovt brød også. Ikke bare loff. Og gode oster.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Nok eggerøre og godt brød. Et utvalg av salater og grønnsakretter. Kjøtt og fosk blir det som regel nok utvalg av. Anonymkode: 4f59d...90f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Kommer det barn er gjerne pizzasnurrer populært, og greit å lage på forhånd og fryse ned En fat med div spekemat Karbonader og løk Foccacia Anonymkode: 60241...244
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Waldorf. Roastbeef med rødløk. Noen oster og kjeks til avslutning. Da er jeg happy. Karbonader er godt men det må være skikkelige karbonader, ikke sånne billige Gilde karbiser. Og selvsagt foccacia med havsalt, er det oliven i brødet blir jeg veldig trist. 😂😂😂 Anonymkode: ced4c...79d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Kanskje noen gode scampi/spyd med god marinade. Elsker bacondadler. Og noen lekre kaker Anonymkode: 339c2...19f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Sånne djevelegg har det også med å forsvinne fort fra koldtbord Anonymkode: 60241...244
Nyttårs barn Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Roastbiff og god remulade. Liker godt baconsurrede dadler. Noen gode oster med sånn syltetøy til og selvfølgelig paprika og selleri. Godt brød.
HeiteH Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Jeg er mest glad i tilbehør, så blir alltid glad om det er utvalg i grønnsaksretter, dressinger, poteter osv. Og så elsker jeg ost.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Vi er ikke så glade i koldtbord i form av "brød og pålegg", men jeg enig - skal man ha det, må det være nok og GOD eggerøre. Vi lagde "koldtbord" eller kanskje mer en form for bufeet bestående av forskjellig retter som konfirmanten enten var veldig glad i eller hadde et eget forhold til. Det kommer vi til å gjøre til nestemann også. Om man ikke har ekstrem sær smak, så blir det alltid noe som alle liker. Nestemann har forresten bestemt at det må være BigOne pizza på bordet... for det er det han og bestefar pleier å kose seg med... Anonymkode: 79bdc...9ab
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #13 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Datteren min blir konfirmert i år og som konfirmasjonsmiddag ønsker hun seg koldtbord. Vi lager maten selv i og med at både jeg og konfirmanten selv elsker å lage mat😊 Hun ønsker seg noen standard retter som røkt laks, spekemat osv men vi skal også ha satayspyd, indisk butter chicken m.m. Men hva ville du som gjest ønsket deg på et koldtbord? Gjerne type tilbehør? Anonymkode: 95ccd...7f0 Kommer det ikke barn? Ville også hatt karbonader og kjøttboller. Anonymkode: 2b9c7...359
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Selvfølgelig kommer det barn, men de er altetende😉 Kinesisk kylling i karri og butterchicken samt viltgryte er varmrettene samt div sauser. Eggerøre lager konfirmanten selv å den er mye bedre enn min. Lett som luft og veldig god😋 (ja vi er glade i mat😂) Ellers er det tilbehøret jeg lurer mest på. Tenkte ris, båtpoteter, saltbakte småpoteter, waldorf, potetsalat, pastasalat, hjemmebakt foccacia, surdeigsbrød, hjemmebakt hvitløksloff, loff, tzatziki, remulade, ostekjeks, ostefat, fruktfat, djevelegg, fylte oliven m.m. Høres det greit ut? Anonymkode: 95ccd...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå