Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Hei jeg er mor til en 17 åring. meg og mannen mener at hun er mest ute med venner en med oss familie tid, så mannen min er litt frustrert over at vi nesten ser henne. så jeg hadde en prat med henne i går om alt går bra og at vi savner litt familietid med henne men da mente hun at far bare sitter på tv og prøver og lage argumenter av alt muligt som gjør at hun synes det er litt irriterende og kjedeligt at han alltid skal finne en måte å krangle på.. jeg vet at det ikke har alltid vært lett forhold mellom datteren og mannen min. men hun har vært med ut på cafe, restaurant med meg og min andre datter (eldste), hun er også litt vanskelig når det kommer til og snakke om ting og åpne seg så jeg spør direkte på ting jeg vil ha svar/vite på.. Anonymkode: 0d517...200
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Sparer du på de store bokstavene? Det er da helt normalt at en 17 åring heller henger med venner enn foreldrene. Vil far (og du) ha mer tid med henne må dere på tilbudssiden og gjøre ting hun liker. Far kan ikke bare sette seg foran tv og forvente at datteren skal oppsøke han. Anonymkode: 3a274...ac5
TinaK 1990 Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Heeeelt normalt at en 17 åring vil være med venner. Ønsker dere tid med henne må dere gjøre ting på hennes premisser, noe hun synes er gøy. Det faren driver med er oppskrift på å ikke ville være med foreldrene sine
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #4 Skrevet 21. juli 2021 Min 14 åring er ute og henger med venner hele dagen såfremt vi ikke er på ferie. De bader, sykler, går turer, spiller, spiser is mm…..hadde vært bekymra ellers. At en 17 åring er sånn er HEEEELT NORMALT. Farens oppførsel….not so much Anonymkode: 089a7...f38
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Jeg har en 17 åring selv og han ser jeg omtrent bare til måltidene om jeg ikke er på tilbudsiden selv. Det er helt normalt altså. Jeg er så glad for øvelseskjøringen, de timene i bil er virkelig gull verdt nå. Også det at barna har vokst opp med felles middag. Det er selvfølgelig dager han ikke kommer hjem til middag, men er han hjemme sitter han med familien og spiser, skravler og har det hyggelig ( han forteller om venner som ikke gidder spise med familien og heller tar med en tallerken mat til rommet, det høres stusselig ut). Men i denne fasen av livet er venner viktigst, det er en helt normal løsrivningsprosess. Anonymkode: 9d2b6...fff
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #6 Skrevet 21. juli 2021 Høres ut som en helt normal 17åring og det far gjør eller er ikke like greit syns jeg. Her i huset finnes ikke familietid lengre, jeg får nesten sjokk om 18 og 16åringen er i huset samtidig som meg omdagen. 18åringen kom ramlende inn døra rett etter meg nå, vi har begge hatt tidligvakt. 16åringen er på hytta tror jeg, planen var egentlig søn til mandag, men det har endret seg dag for dag nå. Regner med hun kommer idag siden hun fikk lappen til moped mandag og den står her, så hun klør vel i fingrene etter å ut og kjøre. Vi prøver å samle oss til middag hver dag, men sjeldent det går fortiden og det er helt greit. Mye mer positivt at de er ute og koser seg med venner enn at vi spiser middag sammen. Jeg ser de hver dag, men familietid er det igrunn aldri lengre. De er alltid på farten til eller fra. Anonymkode: 1a392...86b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 det er helt normalt, har en på 14,16 og 19, de er mest med venner eller kjæresten hvis de ikke jobber, de 2 største glad lillesøster bare er 7 og veldig glad i og være sammens med oss ennå,men glad gutta er selvstendig også men neste uke skal vi på ferie alle i 5 dager, de ville være med,så det var koslig, skal på fjellet,men veldig sjelden sammen med oss ja, venner, jobb og kjæreste som gjelder fortiden Anonymkode: f892e...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå