Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 aller først, jeg har skrivefeil, så stopp å les om du lar deg irritere. Hm jeg er gift og har det bra, helt i starten på vårt forholdet holdt jeg på og avslutte forhold til en annen mann. Av mange grunner var vi ikke et par offentlig kun i hemmelighet. Vi hadde sterke følelser for hverandre men det kunne ikke bli noe mellom oss pga måten vi traff hverandre og hans posisjon i samfunnet. ser han stadig i media så det er ikke lett å glemme han . nå ca 20 år senere dukker han opp i tankene og drømmene mine. Fader altså de nettene jeg har drømmer om han, bringer en dag hvor jeg er i den 7. himmel 🙈 i dag er en slik dag. nå skal jeg ut å nyte dagen . 😍😍 Anonymkode: 3e193...ab8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 Vi er flere med en slik historie. Jeg kjenner meg så absolutt igjen. Nyt dagen! Anonymkode: dcc44...4ca
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Vi er flere med en slik historie. Jeg kjenner meg så absolutt igjen. Nyt dagen! Anonymkode: dcc44...4ca 💚 Anonymkode: 3e193...ab8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå