Anonym bruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Datteren min på snart 12 år fikk sin første menstruasjon i april. Etter det har hun fått i mai og juni og sier nå at hun tror det snart kommer igjen. Så vidt jeg kan se, virker hun ganske regelmessig på rundt 28-30 dager allerede. I tillegg har jeg skjønt det slik at hun ikke blør spesielt mye og bare i 4-5 dager. Kan det være at det vil forbli slik? At hun blir så heldig? Selv har jeg nemlig alltid hatt voldsomme blødninger, gjerne i 7-9 dager, og korte og ustabile sykluser. Men jeg tror svigerinnene mine (mannens søstre) har mer likt datteren min. Hva er deres erfaringer her? Jeg krysser fingrene!!! Anonymkode: d7851...27b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Min 12 åring fikk det i januar og har til nå hoppet over to ganger, så ikke helt regelmessig enda. Hun blør også ganske moderat, satser på at der fortsetter sånn. Anonymkode: 056f1...f4b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Mensen er veldig ulik fra person til person. Jeg har alltid blødd lite, kort og uregelmessig. Før jeg fikk barn gikk det mellom 2-3mnd mellom hver mens. Etter jeg fikk barn så har den kommet på klokka hver mnd, men fortsatt lite. Ellr første mens etter begge fødsler akkurat en mnd etter fødsel så var det fritt fossefall der nede og det varte over en uke. Men etter det så har den kommet hver mnd, tre dager en dags opphold før en dag men noen dråper. Mine barn fikk mensen senere enn meg, hun ene har mens som går etter klokka og hun andre en som lever sitt eget liv som min gjorde. Nå som de har hatt mensen i noen år så har de skjønt st de ikke blør så mye eller lenge som mange andre, dermed er det ikke klaging over hvor ille det er lengre. Før så var de døden når begge to og de kom til å blø ihjel hver gang mensen kom. (Jada, overdramatiske tenåringer. Livet er herlig) Så nå ler de av seg selv. Ene har mye smerter når mensen kommer, men begynt å lære seg at hun må være i bevegelse da. Det var som å snakke til døve ører før, men nå begynner hun å skjønne det selv at det blir bare værre av å ligge og syns synd på seg selv. Ikke det at hun må ta seg en joggetur eller en hard treningsøkt, bare bevege kroppen istede for å ligge i senga og klage. Anonymkode: d55e7...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå