Gå til innhold

Langt hår menn.. Yay or nay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt populært med langt hår menn?

Anonymkode: 77ac0...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på mannen, noen kler det veldig godt,mens andre ser ikke ut. Kommer nok mest ann på hvordan mannen er

Anonymkode: c06f5...cb0

Skrevet

Alltid vært stygt

Anonymkode: dfa98...78e

Skrevet

Jeg liker ikke langt hår på menn. Ikke engang han der Farmenkjendis-Lasse liker jeg med langt hår (håret er fint, mannen er ok - men sammen liker jeg det ikke). Blir som musikaler: jeg elsker musikk og jeg elsker teater, men sammen blir det ikke bra…

Anonymkode: 41776...1a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg liker ikke langt hår på menn. Ikke engang han der Farmenkjendis-Lasse liker jeg med langt hår (håret er fint, mannen er ok - men sammen liker jeg det ikke). Blir som musikaler: jeg elsker musikk og jeg elsker teater, men sammen blir det ikke bra…

Jeg er så enig. Kunne ikke sagt det bedre

Anonymkode: dfa98...78e

Skrevet

Som nevnt over, det kommer an på mannen, og håret! En tynn og pistrete hestehale og fett hår er aldri pent, men fyldig og sunt hår på en mann med et ansikt som passer til langt har, kan være veldig flott. Jeg er relativt glad i fantasy, og der har jo ofte mennene langt hår, f.eks. Aragorn og Legolas 😍

Anonymkode: 93c18...71f

Skrevet

Jeg klarer ikke å bry meg om slikt. Liker mennesker som er trygge nok på seg selv til å vende oppmerksomheten utover. Utseende er ikke viktig, men det er en fordel at folk er komfortable med sitt eget utseende, eller i alle fall ikke så ukomfortable at det hemmer dem. 

Anonymkode: c986f...de6

Skrevet

Samme som skjegg. Noen kler det, andre ikke. 

Anonymkode: df1cd...363

Skrevet

Nay. Jeg liker menn med kort hår. 

Anonymkode: 87aa4...913

Skrevet

Skjegg og langt hår er ikke feil i mine øyne😊 Mann med stor M (ikke Lasse) 

Skrevet

Som oftest nei fordi de aller fleste ikke forstår at de må ta vare på det, stusse tupper og kure. Så det er svært sjelden jeg ser menn med fint langt hår. Samme med kvinner da, er det synlig slitt og flisete er langt hår veldig stygt. 

Anonymkode: c12be...405

Skrevet

Oh hell no!! 

Anonymkode: cf144...6e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg klarer ikke å bry meg om slikt. Liker mennesker som er trygge nok på seg selv til å vende oppmerksomheten utover. Utseende er ikke viktig, men det er en fordel at folk er komfortable med sitt eget utseende, eller i alle fall ikke så ukomfortable at det hemmer dem. 

Anonymkode: c986f...de6

At jeg ikke liker langt hår på menn betyr ikke at jeg syns noe dårligere om mannen fordi han har langt hår. For meg henger ikke håret sammen med personligheten. På samme måte er det med damer og lange, falske negler. For meg er det ikke pent, men hun kan da likevel være bestevennen min….

Skrevet (endret)

Litt langt er greit, men sånn kjempelangt hår som ser ut som det blir kura kvar veke og er meir velstelt enn mitt likar eg ikkje faktisk. Men eg er kanskje i overkant allergisk mot jålete menn. Så, konklusjonen må då bli at langt ustelt hår er ok. Skjønnar eg er litt rar. Men som regel blir dei uansett finare når dei klypper seg kort. 

Endret av Syngensang
Stavefeil.
Skrevet

Jeg liker det, men håret må være fint. Verste er halvskalla med hestehale. 

Skrevet
Syngensang skrev (9 minutter siden):

Litt langt er greit, men sånn kjempelangt hår som ser ut som det blir kura kvar veke og er meir velstelt enn mitt likar eg ikkje faktisk. Men eg er kanskje i overkant allergisk mot jålete menn. Så, konklusjonen må då bli at langt ustelt hår er ok. Skjønnar eg er litt rar. Men som regel blir dei uansett finare når dei klyper seg kort. 

Det skal ose ekte rocker av mannen, ikke noe wannabe 🤘

Skrevet

Menn med langt hår, skjegg og tatoveringer 😍

Anonymkode: 770a9...b9d

Skrevet

Som regel kler de fleste menn best kort hår, men noen kan kle langt. Uansett er det ikke hårlengden i seg selv som er avgjørende. Eldre menn med måne og en tynn rottehale er alltid grusomt. 

Anonymkode: d7a23...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...