Gå til innhold

Positiv eller skyggestrek?


klara kaspara

Anbefalte innlegg

Hei:) er nå start på dag 16 etter innsett av blastocyst. Ingen tr, kun vært ett par dråper gammelt blod igår kvelfd og idag. Tok en test igår, som jeg ser en strek, men aner ikke om det var den skyggestreken jeg hører snakk om😬 tok cb digital på morgen urin og den var negativ. Det andre var rfsu tidlig. Tatt blodprøve idag, men får sikkert ikke svar før mandag. Å jeg er jo en utålmodig sjel😂Hva tenker dere om testene og streken? 

IMG_20210714_105442.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro den er positiv. 16 dager etter innsett av et 5 dager gammelt embryo, da er du jo 21 DPO og skulle hatt mensen for lengst hvis du ikke er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du sier det på den måten så😅 helt ny i gamet. Første innsett, så mye å lære😬😊 men går på utrogestan, det kan ikke utsette den det? Syns lissom bare at de burde vært tydeligere om du skjønner? I tillegg til negativ cb🤔 tusen takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klara kaspara skrev (30 minutter siden):

Ja når du sier det på den måten så😅 helt ny i gamet. Første innsett, så mye å lære😬😊 men går på utrogestan, det kan ikke utsette den det? Syns lissom bare at de burde vært tydeligere om du skjønner? I tillegg til negativ cb🤔 tusen takk for svar😊

Du vil få mensen som vanlig selv om du går på hormoner. Synes dette virker lovende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar igjen😊 da krysser jeg det som krysses kan og venter i spenning på blodprøveresultatet😬😁🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...