Gå til innhold

Flere nye steder kommer til å endre farge igjen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg tror flere og flere kommer etter.

Har veldig lyst til å reise, men ikke når land er inndelt i farge og risiko. Gleder meg til dette er over.

Anonymkode: 0a480...f02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Og naboen skal være i Hellas i 14 dager og kommer seg ikke hjem før tidligst neste uke. Nå bærer de seg på FB da over lite informasjon og umulig å få booket om pga lang telefonkø. 🙄

Anonymkode: d8f27...ebe

Skrevet

Mitt hjerte blør… ikke.

Anonymkode: e0d80...0bb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jepp. Og naboen skal være i Hellas i 14 dager og kommer seg ikke hjem før tidligst neste uke. Nå bærer de seg på FB da over lite informasjon og umulig å få booket om pga lang telefonkø. 🙄

Det meste i Hellas er grønt el gult. Ikke le for høyt enda. Kan hende de kommer hjem uten problemer. 

Anonymkode: 82722...cc2

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det meste i Hellas er grønt el gult. Ikke le for høyt enda. Kan hende de kommer hjem uten problemer. 

Jeg ler da ikke. Jeg er oppgitt fordi de er klar over risikoen før de drar. Trolig blir Hellas rødt ganske raskt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ler da ikke. Jeg er oppgitt fordi de er klar over risikoen før de drar. Trolig blir Hellas rødt ganske raskt. 

Folk bør absolutt ikke klage over mangelfull informasjon . Dette bør folk være meget innforstått med. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja og da er det 3 dager i hjemmekarantene som gjelder ved hjemkomst. (Hvis de ikke er fullvaksinert, da er det ikke karantene). 
Det er vel ikke så farlig med 3 dager hjemme om man har vært på 2 ukers ferie i Hellas?

Men hvis vedkommende ikke klarer å lese seg til dette på regjeringen.no eller fhi må de jo være litt dumme.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja og da er det 3 dager i hjemmekarantene som gjelder ved hjemkomst. (Hvis de ikke er fullvaksinert, da er det ikke karantene). 
Det er vel ikke så farlig med 3 dager hjemme om man har vært på 2 ukers ferie i Hellas?

Men hvis vedkommende ikke klarer å lese seg til dette på regjeringen.no eller fhi må de jo være litt dumme.

Klart de er dumme. Drar med seg små barn ut i verden nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...