Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 og jeg tror flere og flere kommer etter. Har veldig lyst til å reise, men ikke når land er inndelt i farge og risiko. Gleder meg til dette er over. Anonymkode: 0a480...f02
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Jepp. Og naboen skal være i Hellas i 14 dager og kommer seg ikke hjem før tidligst neste uke. Nå bærer de seg på FB da over lite informasjon og umulig å få booket om pga lang telefonkø. 🙄 Anonymkode: d8f27...ebe
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Mitt hjerte blør… ikke. Anonymkode: e0d80...0bb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jepp. Og naboen skal være i Hellas i 14 dager og kommer seg ikke hjem før tidligst neste uke. Nå bærer de seg på FB da over lite informasjon og umulig å få booket om pga lang telefonkø. 🙄 Anonymkode: d8f27...ebe Det meste i Hellas er grønt el gult. Ikke le for høyt enda. Kan hende de kommer hjem uten problemer. Anonymkode: 82722...cc2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det meste i Hellas er grønt el gult. Ikke le for høyt enda. Kan hende de kommer hjem uten problemer. Anonymkode: 82722...cc2 Jeg ler da ikke. Jeg er oppgitt fordi de er klar over risikoen før de drar. Trolig blir Hellas rødt ganske raskt. Anonymkode: d8f27...ebe
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg ler da ikke. Jeg er oppgitt fordi de er klar over risikoen før de drar. Trolig blir Hellas rødt ganske raskt. Anonymkode: d8f27...ebe Folk bør absolutt ikke klage over mangelfull informasjon . Dette bør folk være meget innforstått med.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg ler da ikke. Jeg er oppgitt fordi de er klar over risikoen før de drar. Trolig blir Hellas rødt ganske raskt. Anonymkode: d8f27...ebe Ja og da er det 3 dager i hjemmekarantene som gjelder ved hjemkomst. (Hvis de ikke er fullvaksinert, da er det ikke karantene). Det er vel ikke så farlig med 3 dager hjemme om man har vært på 2 ukers ferie i Hellas? Men hvis vedkommende ikke klarer å lese seg til dette på regjeringen.no eller fhi må de jo være litt dumme. Anonymkode: 82722...cc2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja og da er det 3 dager i hjemmekarantene som gjelder ved hjemkomst. (Hvis de ikke er fullvaksinert, da er det ikke karantene). Det er vel ikke så farlig med 3 dager hjemme om man har vært på 2 ukers ferie i Hellas? Men hvis vedkommende ikke klarer å lese seg til dette på regjeringen.no eller fhi må de jo være litt dumme. Anonymkode: 82722...cc2 Klart de er dumme. Drar med seg små barn ut i verden nå. Anonymkode: d8f27...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå